Ilkiö olet!
Minä vain olen "miinoittanut" äijän työhaalarin taskut pikkupöksyillä... Hauska ylläri työmaalla, kun etsii nenäliinaa tms suojaprillien pyyhklimiseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilkiö olet!
Minä vain olen "miinoittanut" äijän työhaalarin taskut pikkupöksyillä... Hauska ylläri työmaalla, kun etsii nenäliinaa tms suojaprillien pyyhklimiseen.
Kerroitko lopulta?
Tuollaisella ei ehkä viitsisi vedättää liian pitkään, ettei toinen sitten pety, kun tajuaa viestin huijaukseksi.
Niinku nähtiinkö missä?Näittekö sen pilan, ku mies oli asentanu kameran (nainen oli huomannut sen), mies sit alko selittää naiselle, että on pettänyt tätä. Nainen alkaa muka parkumaan ja saa sanottua jotenkin, että hän on myös pettänyt. Mies kilahtaa tietysti, koska luulee et nainen puhuu tottasiitäs sai saman pilan takasin
![]()
Klassikkopila nuorempien, aloittelevien pariskuntien keskuudessa on seuraava: Odotetaan että miehellä on paha krapula-aamu. Tussataan raskaustestiin kaksi viivaa ja mennään yllättämään mies iloisesti.
![]()
Niinku nähtiinkö missä?
Mä olen laittanut kondomeja omaan laukkuuni ja usuttanut mieheni hakemaan veskalta jotakin.
Voi kun sen ilmeen olisi saanut kuvattua.![]()