Kuvista miehen kännykässä (tein miehelle pilan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Tein joskus miehelle semmoisen pilan, että otin sen kännykällä kuvia jostain Anttilan mainoksista, joissa oli naisia. Sitten mä esitin ihan hirveetä marttyyria ja sanoin loukkaantuneena, että sulla on kännykässä ihan vieraiden naisten kuvia.

Oisitte nähneet sen ilmeen, kun se katto ne kuvat ja selitti, ettei se tiedä yhtään ketä ne oli! Yksi taisi olla jopa joku mallinukke.:D

Se oli hauskaa, kun se yritti selittää ja mä olin ihan raivona mukamas, et mitäs nää on, milläs sä selität nää!!!|O:D

En mä tiennyt näistä, ihan totta!

mun mies on kertonut kuinka hänen eksänsä kerran alkoi syyttelemään ja vetämään kamalia pultteja siitä kun jonkun toisen naisen pikkuhousut löytyi. ja sit osoittautui että sekin oli "pila".miestä ei kyllä naurattanut.

[QUOTE="una";22107175]mun mies on kertonut kuinka hänen eksänsä kerran alkoi syyttelemään ja vetämään kamalia pultteja siitä kun jonkun toisen naisen pikkuhousut löytyi. ja sit osoittautui että sekin oli "pila".miestä ei kyllä naurattanut.[/QUOTE]

No mun miestä onneksi nauratti kyllä lopussa. Se katto hetken niitä kuvia ja sanoi sitten, että hei, eihän tää yksi edes ole ihminen! Säkö nää oot ottanut!:laugh:

Musta ois lähinnä ***uttavaa että mies tonkii mun kännykkään, jos tekis jonkun vastaavan tempun mulle.

Mut voisin kuvitella että jos oisin teininä tehny ton pikkuveljelle niin ois ollu ihan hauska juttu.

minä joka olen jopa mustan huumorin ystävä en ymmärrä tuota pilaa ollenkaan. Aivan älytön ja loukkaava pila! Ensinnäkin toisten puhelimiin ei kajota (on jo meillä ihan perusjuttu ) ja muutenkin toisen syyttäminen täysin syyttämänä on ToDELLA loukkaavaa. Voin sanoa, että meillä olisi kyllä kriisi tuollaisesta tempusta!

[QUOTE="Liisa";22109339]minä joka olen jopa mustan huumorin ystävä en ymmärrä tuota pilaa ollenkaan. Aivan älytön ja loukkaava pila! Ensinnäkin toisten puhelimiin ei kajota (on jo meillä ihan perusjuttu ) ja muutenkin toisen syyttäminen täysin syyttämänä on ToDELLA loukkaavaa. Voin sanoa, että meillä olisi kyllä kriisi tuollaisesta tempusta![/QUOTE]

No jo on totista. Meillä taas ei ole mitään salaista puhelimissa. Miehen mielestä se oli sitäpaitsi hauska juttu. Jotenkin tuntuu, että täällä palstalla on muutamilla aika kiree asenne.

Mä lähetin kerran miehelle netissä jonkun nimettömän ihailijaviestin (olikohan jonkun huulirasvan sivuilla sellainen palvelu), pistin vielä englanniksi ja monta hymiötä perään että johtaisi harhaan :D
Mies pelästyi vähän, ei tiennyt oliko se multa vai joku oikea ihailuviesti. Hähää.

Mä lähetin kerran miehelle netissä jonkun nimettömän ihailijaviestin (olikohan jonkun huulirasvan sivuilla sellainen palvelu), pistin vielä englanniksi ja monta hymiötä perään että johtaisi harhaan :D
Mies pelästyi vähän, ei tiennyt oliko se multa vai joku oikea ihailuviesti. Hähää.

Kerroitko lopulta?:D

Tuollaisella ei ehkä viitsisi vedättää liian pitkään, ettei toinen sitten pety, kun tajuaa viestin huijaukseksi.

Ilkiö olet!:laugh:

Minä vain olen "miinoittanut" äijän työhaalarin taskut pikkupöksyillä... Hauska ylläri työmaalla, kun etsii nenäliinaa tms suojaprillien pyyhklimiseen.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Liisa";22109339]minä joka olen jopa mustan huumorin ystävä en ymmärrä tuota pilaa ollenkaan. Aivan älytön ja loukkaava pila! Ensinnäkin toisten puhelimiin ei kajota (on jo meillä ihan perusjuttu ) ja muutenkin toisen syyttäminen täysin syyttämänä on ToDELLA loukkaavaa. Voin sanoa, että meillä olisi kyllä kriisi tuollaisesta tempusta![/QUOTE]

Musta toi pila oli hauska ja olisin voinut tehä mun miehelle saman, mut en enää voi. Se tuli kyselemään, et mikä on noin hauskaa kun niin naurattaa. Piti sit paljastaa..

Yhteistyössä