Kuvista miehen kännykässä (tein miehelle pilan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo itse yhdyn noihin ketkä ei pidä tuota mitenkään kovin hauskana...Eikä se minusta tarkoita, että ei olisi huumorintajua ja olisi tiukkis. Itse pidän vaan laadukkaammista ja jotenkin oivaltavimmista jutuista. :) Kukin tavallaan.

Näittekö sen pilan, ku mies oli asentanu kameran (nainen oli huomannut sen), mies sit alko selittää naiselle, että on pettänyt tätä. Nainen alkaa muka parkumaan ja saa sanottua jotenkin, että hän on myös pettänyt. Mies kilahtaa tietysti, koska luulee et nainen puhuu totta :D siitäs sai saman pilan takasin :D

[QUOTE="una";22107175]mun mies on kertonut kuinka hänen eksänsä kerran alkoi syyttelemään ja vetämään kamalia pultteja siitä kun jonkun toisen naisen pikkuhousut löytyi. ja sit osoittautui että sekin oli "pila".miestä ei kyllä naurattanut.[/QUOTE]
Klassikkopila nuorempien, aloittelevien pariskuntien keskuudessa on seuraava: Odotetaan että miehellä on paha krapula-aamu. Tussataan raskaustestiin kaksi viivaa ja mennään yllättämään mies iloisesti.

:D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä olen laittanut kondomeja omaan laukkuuni ja usuttanut mieheni hakemaan veskalta jotakin.

Voi kun sen ilmeen olisi saanut kuvattua.:laugh:

Ehkä hauskin pila miehelle oli tälläinen:

Oltiin juuri muutettu yhteen ja miehellä oli yks inhokkituttu, nainen, jota ei voinut sietää. Hänellä ei ollut mitään yhteistä naisen kanssa. Eivät juuri koskaan keksineet mitään keskusteltavaa.

Meillä oli iltasella pikku hibbalot. Miehen piti hakea tämä ko nainen iltapäivällä jo meille. (haettiin vähän pidemmältä)

Yksi mun kavereista oli jo tullut paikalle, ja jotakin sählää piti keksiä. Noh, me jätettiin lappu pöydälle, että oltiin lähdetty auttamaan kaveria, jolta oli mukamas autosta kumi puhjennut.

Me mentiin vaatekaappiin piiloon, ennen kuin mies ja tää inhokkinainen tulivat ovesta sisään.

Mies yritti parhaansa mukaan viihdyttää tätä naista, mutta naisella oli surkea huumorintaju, ja mies alkoi vaikuttaa täysin toivottomalta. Normaalisti mies on todella loistava isäntä ja onnistuu viihdyttämään vieraita loistavasti!

Me istuttiin selät kaapin seiniä vasten siellä pimeässä ja yritettiin parhaamme mukaan pidätellä naurua, no pärskyntää kuului, mutta mies ja tämä nainen eivät tajunneet mistä äänet tulivat. Loppujen lopuksi aloimme morsettaa kaapin oveen. Voi ristus että meillä oli hauskaa, hyvä ettei pissit tullu housuun.:laugh:

Siihen asti vedätettiin kunnes saivat paikannettua äänet ja tulivat avaamaan kaapin ovet. Nainen oli ihan äimänä ja pyöritteli päätään, miestä sentään nauratti.

Yhteistyössä