Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tinja";28734353]Olenko sitten tyhmä, kun vilpittömästi uskon, ettei mies enää tee mitää tällaista?[/QUOTE]

Kyllä ja et. En ihan niin sinisilmäisesti uskoisi kaikkea mitä mies sanoo mutta toisaalta taas parisuhteen jatkumisen takia on todella hienoa että osaat ottaa sen asenteen, että mies oikeasti parantaa tapansa eikä ole läpensä paha vaikka tekikin jotain noin tyhmää. Kuitenkin uskon, että suurimmalle osalle miehistä se oma perhe on tärkein vaikka joskus tuleekin hölmöiltyä oikein kunnolla. Täällä jokainen vastaus on annettu yleistäen eikä kukaan meistä voi tietää minkälainen miehesi oikeasti on.
 
"hmmm"
[QUOTE="Tinja";28734353]Olenko sitten tyhmä, kun vilpittömästi uskon, ettei mies enää tee mitää tällaista?[/QUOTE]

Mun mielestä Joo. Koska mies valehtelee seksistäkin, niin miksei valehtelisi muusta. Mökillä on ollut varmasti seksiä. Tai ainakin jotain. Mies hyvittelee sua koska ei voi enää saada lissuakaan. Jos mitään ei olisi tapanut niin miksi lissun pitäisi kysyä etukäteen mitä sulle voi kertoa? Eiköhän Lissu olisi kertonut sulle suoraan ettei mitään ole tapahtunut. Mies valehtelee koska on menettänyt jo lissun eikä halua menettää suakin, koska voisi yksin. Oletko muuten ajatellut, että ovat voineet harrastaa seksiä jos miehesi on kertonut että olette naimisissa vain paperilla tms. Käy lissun kanssa kahvilla ja ole ymmärtäväinen ja kerro että ymmärrät että mies on kusettanut häntäkin. Yritä lypsää tietoja. Voithan lipsauttaa myös naureskellen, että "toivottavasti ette ole seksiä harrastaneet, kun mun miehellä on se genitaaliherpes" sit katsot venähtääkö naisen naama :D.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28734353]Olenko sitten tyhmä, kun vilpittömästi uskon, ettei mies enää tee mitää tällaista?[/QUOTE]

Olet kieltämättä. Sanat on vain sanoja, teot osoittaa mikä hän on miehiään.
 
minun tarinani
Tämän tarinan miehen ei missään tapauksessa pitäisi elää parisuhteessa! Mies teki sinulle ja kaikille niille naisille ketä huiputti todella ikävän tempun. Onneksi lähdit jo viiden vuoden jälkeen, etkä jäänyt kitkuttelemaan väkisin tuohon suhteeseen.
Huhuh mikä mies!!!
Ei tämä mies itse asiassa huiputtanut ketään muuta kuin minua. Nämä muut naiset kyllä tiesivät, että hän on varattu. Mutta sitä saa mitä tilaa, siis tämä viimeisinkään parisuhde (joka pettämällä sai alkunsa) ei kuitenkaan kestänyt. Mies on jo reilusti yli 40 vuotias. Sinkku. Lapseton. Vieläköhän on saumoja rakentaa kestävä parisuhde? Not?
 
....
[QUOTE="Tinja";28734353]Olenko sitten tyhmä, kun vilpittömästi uskon, ettei mies enää tee mitää tällaista?[/QUOTE]

Kaikki on kiinni siitä mitä sinä tunnet. Olette ilmeisesti osanneet keskustella asiasta rakentavasti.
Mutta tulevaisuus miten näet nyt teidän tulevaisuuden ? Ehkä ei ihan kaikkea kannata niellä mitä mies puhuu , ja ilmeisesti on tullut kaikenlaista uutta tietoa suhteen laadusta vähän sieltä sun täältä.
Miten koet miehen valehtelun ? onko se räikeää, törkeää vai sikamaista ?
Miten ajattelit, että tämä kaikki vaikuttaa lapsiin ? Oletko sinä valmis ja etenkin onko miehesi valmis ponnistelemaan teidän suhteen eteen tässä kaikessa myllerryksessä ?
Ja...tämä tuleva viikonloppu eihän miehesi lähde sinne ajoihin, vaan jää viettämään sitä sinun ja lasten kanssa ?????
 
tytty
[QUOTE="hmmm";28734385]Mun mielestä Joo. Koska mies valehtelee seksistäkin, niin miksei valehtelisi muusta. Mökillä on ollut varmasti seksiä. Tai ainakin jotain. Mies hyvittelee sua koska ei voi enää saada lissuakaan. Jos mitään ei olisi tapanut niin miksi lissun pitäisi kysyä etukäteen mitä sulle voi kertoa? Eiköhän Lissu olisi kertonut sulle suoraan ettei mitään ole tapahtunut. Mies valehtelee koska on menettänyt jo lissun eikä halua menettää suakin, koska voisi yksin. Oletko muuten ajatellut, että ovat voineet harrastaa seksiä jos miehesi on kertonut että olette naimisissa vain paperilla tms. Käy lissun kanssa kahvilla ja ole ymmärtäväinen ja kerro että ymmärrät että mies on kusettanut häntäkin. Yritä lypsää tietoja. Voithan lipsauttaa myös naureskellen, että "toivottavasti ette ole seksiä harrastaneet, kun mun miehellä on se genitaaliherpes" sit katsot venähtääkö naisen naama :D.[/QUOTE]
Tummennettu lause kertoo kyllä sen, että ap:n kannatta todellakin miettiä, miksi Lissu ei kertonut suoraan, että mitään ei ole tapahtunut.

Mietippä ap, mieshän huiputti myös Lissua. Hän siis valehteli myös Lissulle, koska teillähän meni ihan hyvin ja eikös hän ollut kertonut Lissulle vihjaavasti että olette eroamassa tms.
 
"hmmm"
Voisit myös uskoutua lissulle ja kertoa että olet itsekin ollut joskus ihastunut varattuun ja että ymmärrät Lissua. Haukut vähän miestäsi ja olette "te tytöt jotka ei tarvii paskoja miehiä" ja Lissu kertookin sulle kaiken. Ehkä voisi olla fiksumpaa käydä kahvin sijaan yksillä terassilla.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28734428]:D Jep huomaan. Ymmärrän jos lapsista tai oikeasti asiasta keskustellaan, mutta tää on aivan älytöntä.[/QUOTE]

Ei minulle ole merkitystä onko tämä "oikea asia" vai keksitty juttu. Tässä ketjussa on tullut esille monenlaista tarinaa ja tapausta ja harvinaisen asiallisella tavalla keskustelu on sujunut. Mikä siinä on vialla? Eikä tämä ketju mitenkään estä tai hidasta muita, asiallisia (tai asiattomiakaan) keskusteluja alkamasta ja jatkumasta. Minulle passaisi sekin ihan hyvin, että ap sitten sanoisi, että hei tää oli keksitty juttu. Siltikin tämä on ollut hyvä keskustelu.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28734434]Ei minulle ole merkitystä onko tämä "oikea asia" vai keksitty juttu. Tässä ketjussa on tullut esille monenlaista tarinaa ja tapausta ja harvinaisen asiallisella tavalla keskustelu on sujunut. Mikä siinä on vialla? Eikä tämä ketju mitenkään estä tai hidasta muita, asiallisia (tai asiattomiakaan) keskusteluja alkamasta ja jatkumasta. Minulle passaisi sekin ihan hyvin, että ap sitten sanoisi, että hei tää oli keksitty juttu. Siltikin tämä on ollut hyvä keskustelu.[/QUOTE]

Eikö tule yhtään idioottimainen olo vatvoa jotain keksittyä juttua?

Harvinaisen tyhmää porukkaa täällä palstalla liikkeellä. Jaksatte vatvoa 26 sivua tyhjänpäivästä juttua, johon ap keksii koko ajan jotain lisää ja naureskelee partaansa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28734482]Eikö tule yhtään idioottimainen olo vatvoa jotain keksittyä juttua?

Harvinaisen tyhmää porukkaa täällä palstalla liikkeellä. Jaksatte vatvoa 26 sivua tyhjänpäivästä juttua, johon ap keksii koko ajan jotain lisää ja naureskelee partaansa.[/QUOTE]

Ei tule.
 
"hmmm"
[QUOTE="vieras";28734482]Eikö tule yhtään idioottimainen olo vatvoa jotain keksittyä juttua?

Harvinaisen tyhmää porukkaa täällä palstalla liikkeellä. Jaksatte vatvoa 26 sivua tyhjänpäivästä juttua, johon ap keksii koko ajan jotain lisää ja naureskelee partaansa.[/QUOTE]

Ja jotkut jaksaa katsoa satoja tai tuhansia jaksoja salkkareita tai kauniita ja rohkeita tai jotain vampyyripäiväkirjoja, jotka on ihan täyttä totta (eikä ku keksisikö niihinkin joku käsikirjoittaja koko ajan uutta juonta??).
 
"Tinja"
Totta on joka sana. En edes jaksa kommentoida noita provoksi epäilijöitä.

Paljon on tullut asiallisia vastauksia ja kiitos niistä. Olen saanut uskomattoman paljon apua täältä. Moni kommentti on valaissut ajatuksia ja antanut näkökulmia.
 
fdkghjndf.jghkflgh
Tämä juttu on mennyt niin pitkälle että ihan uskon Tinjan olevan todellinen.

Itse olin tuo toinen nainen. Miehellä avokki ja lapsi. Valehteli heidän olevan eroamassa, asunto menossa myyntiin. Valheita vanheita. Uskoin kun asunto todella oli netissä myynnissä.

Lopulta otin tähän avokkiin yhteyttä että mikä on homman nimi..
Sain vain vihat päälleni.
Juttu siis paljastui, luultavasti miehellä oli muitakin.
Olisin todella toivonut tältä naiselta toisenlaista reaktiota, minulle valehdeltiin myös. Uskon että asioiden selvitys olisi auttanut kumpaakin. Nyt jäi vain todella huono olo.

Suosittelen että tapaat tämän "lissun".
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28734503]Totta on joka sana. En edes jaksa kommentoida noita provoksi epäilijöitä.

Paljon on tullut asiallisia vastauksia ja kiitos niistä. Olen saanut uskomattoman paljon apua täältä. Moni kommentti on valaissut ajatuksia ja antanut näkökulmia.[/QUOTE]

Eikös sulla ollut lapsiakin? Mikset ole niiden kanssa? Vietä niiden kanssa aikaa äläkä roiku täällä.
Vai vietätkö mielelläsi kesälomaa kaksplussalla?

Selvä provohan tämä on, joku yksinäinen keksii kotona tarinoitaan ja tulee koko ajan vastailemaan tähän ketjuun. Myönnä nyt vaan.
Toi korujuttukin ihan fuulaa. Kalevalakoru.HAHA.
 
"Tinja"
Ja lissun tapaaminen voisi avata solmuja. Toisaalta hänestä tulisi entistä todellisempi ja ajattelisin kenties vaan, että tuo on se ämmä ja mieheni on tapaillut.

Mulla on puhelimessa netti ja availen ketjua välillä. Mulle tämä on helpottavaa. On joku paikka, jossa jauhaa ja vatvoa. En jaksa edes oikein keskittyä mihinkään.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28734516]Tapaanko lissun? Helpottaisiko se mua? Osa minusta haluaa tavata ja osa ei.[/QUOTE]

Minä en tapaisi. En haluaisi kehitellä mitään ansoja, urkkiakseni mitä on tapahtunut, sillä rehellisyyshän on ollut nyt katkolla, en tahtoisi itse ruveta valehtelemaan. Ja muuten, kysyminen ja asian käsittely saisi minut kumminkin itkeä pillitämään mikä nolottaisi, enkä sittenkään tietäisi onko minulle taas valehdeltu.
 
jebalis
Mitä hyötyä sinulle tinja olisi tavata lissu? jos meinaat anteeksi antaa ja jatkaa miehesi kanssa niin sinuna tyytyisin jo tietämiisi "faktoihin" ja antaisin asian olla enempää kaivelematta.Itselläni oli samanlainen tilanne joitakin kuukausia sitten ja ukko sai kengän kuvan ahteriinsa.Kyllä toi fb on monenkin suhteen kaatanut..vähäänkään petturismielisille miehille antaa paljon houkutuksia ja mahdollisuuksia.. mahdollisuudet tavata outoja ihmisiä ja varsinkin pitää heihin yhteyttä aika minimaaliset ennen kyseistä sivustoa.
 

Yhteistyössä