Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Joku";28733899]Tuohon kommentoisin itsekin, että mitä varatut miehet tekee yökerhoissa. Ainakaan ne näennäisen kiltit perheenisät.. Itsekin olen nähnyt ja kokenut, että kyllä ne seksiä tai ainakin jotain pientä vipinää sieltä etsivät!! Harvassa on ne pereenisukit, jotka menisivät johonkin parikymppisiä vilisevään yökerhoon, koska tykkäävät siellä olla "muuten vaan" Iltaa istumassa. Harvemmin sellaiset miehet bailaa joidenkin diskohittien tahtiin miesporukalla tai kavereiden kanssa pitää kivaa sellaisessa paikassa, jossa ei kuule edes omia ajatuksiaan.. Mitä ihmettä ne sieltä hakee, jollei edes pienen pientä sutinaa? Miksi ne siellä muuten viihtyisivät? Ei, kyllä siellä käydään vähintäänkin omaa viehätysvoimaa testaamassa. Ei nyt varmasti kaikki, mutta hyvin monet.[/QUOTE]

Kyllä näin on. Nähnyt sinkku aikoina juuri näitä isiä, flirttiä ja huomionosoituksia naisille satelee ja aika helpolla olisi matkaan saanut jos ei olisi ollut omat rajat selvät varattujen kanssa. Voi se pettäminen tapahtua muutenkin, työpaikoilla tai vaikka harrastuksen kautta, mutta useimmiten salasuhteet alkaa juurikin baareista.
Olen iloinen että miehelläni ei ole hinkua baareihin ja yökerhoihin istumaan.
 
"Mona"
Ei pettäjä ole aina pettäjä. Itselläni on ollut salasuhde mieheni selän takana. En koskaan jäänyt kiinni vaan lopetin suhteen itse. Sen jälkeen en ole ollut kiinnostunut ollenkaan vieraista miehistä, päinvastoin. En ikinä petä miestäni enään. Tapahtuneesta nyt 6vuotta.
 
"Mie"
Olen itse lukenut vastaavanlaisen miehen viestiketjun nuorelle naiselle. Tilanne meni juuri niinkuin teillä, joskaan mieheni ei noin paljon hyvitellyt. Pyysin miestä valitsemaan ja hän valitsi minut, mutta rehellisesti myös kertoi, että jotenkin ikävöi meidän "lissua". Seksiä ei ollut, se kävi selväksi viestiketjusta samoin kuin se, että mies oli todella ihastunut. Tyttöä vaivasi kun mies oli varattu ja uskon, että tyttö olisi hylännyt miehen joka tapauksessa.

Mä myös ihmettelin, miksi mies niin täysin eri tyyppiseen tyttöön ihastui, mikä siinä on parempaa kuin minä! Piinasin itseäni stalkkaamalla tätä tyttöä, luin sen blogia, seurasin sen harrastuksen nettisivua jne. Häpesin valtavasti sitä, että miehen kaveri oli nähnyt kun nämä olivat baarissa pussailleet ja olin hirveän nöyryytetty koko ajan. Piinasin myös miestäni loputtomilla kysymyksillä, pilasin kivat illat kun aloin vinoilla "lissusta" kunnes lopulta mieheni sanoi, että minun täytyy joko lopettaa jankutus tai jättää hänet. Se oli hyvä pysäytys! Ihan hullua oli vaatia saada tietää jokainen yksityiskohta, kun ne saivat vain "nöyryytettyyn" mieleeni lisää hulluja ajatuksia, jotka söivät vain itsetuntoa. Oli sama mitä mies sanoi, kun käänsin sen aina huonoksi.

Nykyisin ajattelen, että tein asiasta aivan tarpeettoman suuren numeron itselleni, piinasin itseäni suotta. Ihminen on erehtyväinen, tuohon ihastukseen ei tarvitse liittyä mitään sen suurempaa! Miehesi rakastaa sinua, se on selvää!

Kokemuksestani on aikaa pari vuotta, enkä ajattele sitä enää ikinä. Se ei loukkaa minua yhtään, en epäile miestäni mitenkään ja koen, että tämmöinen ihastuminen on ihmisille hyvin tavallista.
Nytkin kirjoitan tätä tekstiä hyvin neutraalisti, ilman vähäisintäkään kipua. Meille on tulossa vauva ja luotan mieheeni paljon. Oikeastaan, mielestäni tunnen mieheni nyt paljon paremmin kuin ennen pettämistä ja siitä pidän. Voimme olla aivan uudella tavalla rehellisiä toisillemme ja rakastamme toisiamme paljon!
 
[QUOTE="Mona";28733978]Ei pettäjä ole aina pettäjä. Itselläni on ollut salasuhde mieheni selän takana. En koskaan jäänyt kiinni vaan lopetin suhteen itse. Sen jälkeen en ole ollut kiinnostunut ollenkaan vieraista miehistä, päinvastoin. En ikinä petä miestäni enään. Tapahtuneesta nyt 6vuotta.[/QUOTE]

Kiiltääkö nyt sädekehä kun ihan itse lopetit suhteen?
Ei pettäjä ole välttis aina pettäjä, mutta vitun tyhmä saa olla.
 
Ihastunu nainen
Olen ollut samassa tilanteessa kuin Tinjan mies nyt.
Voin kertoa, että
- olin todella ihastunut, mutta silti rakastin syvästi miestäni
- vaihtelimme tekstareita, tapasimme joskus baarissa ja soittelimme
- ei ollut seksiä, kerran suudeltiin
- en olisi ikimaailmassa valinnut tuota toista miestä
- hän oli täysin eri näköinen ja tyylinen kuin oma mieheni (oma mies on minun tyyliä, ihastus ei)
- en osaa vieläkään selittää miksi noin kävi
- minua harmitti, kun jouduin katkaisemaan yhteyden mieheen, ehkä ikävöinkin
- olen maailman onnellisin, ettei mieheni jättänyt minua typerän ihastuksen vuoksi

Katso Tinja asiaa tästä näkökulmasta.
 
Varmuus paras
[QUOTE="Tinja";28731670]Mainitsin miehelleni kysyvästi, että mun kannattaa varuuksi varmaan sukupuolitesteissä käydä.
"[/QUOTE]

Sukupuolitesteisaä kannattaa käydä jos vähäänkään on epäilystä sukupuolesta. Moni esim luulee siitintä turvonneeksi klitorikseksi ja pelästyvät reikää sen päässä. Usein myös oikein ulkonevat ja roikkuvat häpyhuulet sekoittuvat kivespusseihin ja saattavat pelästyttää niiden puhjenneen ja varsinaisen kiveksen tippuneen esim uimahallin suihkutiloihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
"Tinja"
Mies ei ole koskaan valehdellut suoraan lissun takia. Mies olisi voinut järjestää itselleen pariinkin otteeseen täysin vapaan viikonlopun lissun kanssa ilman mun tajuamatta, mutta ei halunnut?

On tavannut lissun siis baarissa, pari kertaa kahvilla, kerran lounaalla ja kerran tämä lissu kaverinsa kanssa oli poikennut tuon "pasin" mökillä, kun mieheni oli siellä siis myös.
 
"sini"
miehesi ON valehdellut suoraan jättämällä kertomatta. Samoin se seksijuttu ym. En nyt lähtisi rehellisyydestä onnittelemaan.
Kai ymmärrät mitä tuolla mökillä on tapshtunut? Siellä ne tissit on nähty..

Sitä harmittaa ku jäi kiinni. Muutenhan tää porukka olis vauhtiajoja suunnittelemassa.
Jonne muuten sua ei halunnut mukaan. Ei ollut valmis muuttaa suunnitelmaa, kun halus sen jossu-lissun kans sinne! En luottaisi tohon tapaamisten määrään.. Alkuun tunnusti pikakahvit. En ymmärrä tota puolustelua, et ois voinu järjestää viikonloppuna jne, ,mut ei halunnu?HALUSI vauhtiajoihin sen kanssa ja kuka tietää mihin.. Ikävöi jne. Voi olla et aikoi tutustua enempi ja sit miettii, kenet haluaa. Herää..
 
hahah
HERÄÄ JO AP!!!! TINJA HALOO!!! RIISU NE VAALEANPUNAISET LASIT NYT POIS!

Miehesi siis on ollut tämän ns. riskokumppaninsa mökillä ja nämä "jossu" ja "lissu" ovat käyneet siellä? Mä kuolen nauruun.. siis etkai sä ap oikeasti usko, että ne on jotakin krokettia siellä pelannut? Lissu oli varmaan yötä siellä, eikös?
 
Lissu kakkonen
Tinja hyvä...

Minä olen joskus ollut tuollainen "Lissu". Olin silloin 28-vuotias ja tapasin Porin Jazzeilla 42-vuotiaan miehen. Mies oli toki komea ja luulin aluksi häntä noin 35-vuotiaaksi. Sanoi ikänsä kyllä reilusti heti,kun kysyin. Aluksi kertoi, että hän on eronnut, mutta on yksi lapsi. Jazzien jälkeen tapailtiin ja soiteltiin.
Meillä oli välimatkaa 150km, mutta me usein nähtiin siinä välimaastossa olevassa kaupungissa. Käytiin kahvilla, syömässä, elokuvissa, ajelulla, kylpylässä jne..
Kerran mies oli luonani yötä, jolloin harrastimme seksiä.

Kun minä aloin kysellä koska voin meille hänen luokseen, selvisi, että asuu vaimonsa kanssa. Nukkuvat kuulemma eri huoneissa, avioliitossa vain paperilla lapsen takia yms..
Kun tämä vaimo lähti lapsensa kanssa reissuun, niin kävin heillä ja silloin taas paneskeltiin.

Juttu selvisi vaimolle ja mies katkaisi välinsä minuun viikoksi. Sitten halusi tavata. Sanoi, että olisi valmis jättämään vuokseni vaimonsa. Minä en suostunut, sillä olin myös tullut kusetetuksi ja en halunnut sellaista miestä itselleni. Mies palasi vaimonsa luo ja yhdessä kai ovat edelleen..
 
  • Tykkää
Reactions: hiita
"just"
jossu ja lissu antoivat pillua. Ukot antoi munaa. Vauhtiajoja suunniteltiin. Koruja ja kielareita vaihdettiin.

Ainoa rehellinen oli pihan siili. Meni sovitusti kotiin, kuten oli luvannut.
 
"vieras"
[QUOTE="Joku";28733899]Tuohon kommentoisin itsekin, että mitä varatut miehet tekee yökerhoissa. Ainakaan ne näennäisen kiltit perheenisät.. Itsekin olen nähnyt ja kokenut, että kyllä ne seksiä tai ainakin jotain pientä vipinää sieltä etsivät!! Harvassa on ne pereenisukit, jotka menisivät johonkin parikymppisiä vilisevään yökerhoon, koska tykkäävät siellä olla "muuten vaan" Iltaa istumassa. Harvemmin sellaiset miehet bailaa joidenkin diskohittien tahtiin miesporukalla tai kavereiden kanssa pitää kivaa sellaisessa paikassa, jossa ei kuule edes omia ajatuksiaan.. Mitä ihmettä ne sieltä hakee, jollei edes pienen pientä sutinaa? Miksi ne siellä muuten viihtyisivät? Ei, kyllä siellä käydään vähintäänkin omaa viehätysvoimaa testaamassa. Ei nyt varmasti kaikki, mutta hyvin monet.[/QUOTE]

Juuri näin.

Ap:n tapauksessa silti kysyisin suoraan, se on kuitenkin oma miehesi..!! Jos ei sen verran ole naista vaatia rehellisyyttä suhteelta niin mitä edes tekee miehellä? Silloin kannattaa olla tyytyväinen sinkku.
 
"mimi"
ihan törkee ukko! Heitä pihalle... en pääsisi yli tisseistä, en mökistä, en korusta, en kuvien tykkäämisestä fb, enkä mistään. Vie avioliitolta pohjan. Sielunkumppanille ei tehä noin, joten paskapuhetta sekin.
 
minun tarinani
[QUOTE="Mie";28734038]Piinasin myös miestäni loputtomilla kysymyksillä, pilasin kivat illat kun aloin vinoilla "lissusta" kunnes lopulta mieheni sanoi, että minun täytyy joko lopettaa jankutus tai jättää hänet. Se oli hyvä pysäytys! Ihan hullua oli vaatia saada tietää jokainen yksityiskohta, kun ne saivat vain "nöyryytettyyn" mieleeni lisää hulluja ajatuksia, jotka söivät vain itsetuntoa. Oli sama mitä mies sanoi, kun käänsin sen aina huonoksi.

[/QUOTE]

Mulla vähän samanlainen kokemus kuin sinulla, mutta sillä verukkeella, että meidän suhde päättyi lopulta eroon. Mies siis petti alkuaikoina ja jäi siitä räikeästi (erittäin räikeästi) kiinni, ja vielä kiinnijäämisenkin jälkeen yritti valhdella ja huiputtaa, ettei mitään ollut tapahtunut. Muistin ja muistutin tästä koko suhteemme ajan (n. 5 v) ja mies jopa minulle raivosi siitä, että lopeta jo se jankutus. Unohda tai minä unohdan sinut.

Miehen venäläinen työkaveri oli tarvinut kyseisestä kaupungista kämppää pariksi päiväksi, joten mies oli avulias ja päätti tarjota sellaisen. Minä asuin silloin opintojeni vuoksi toisella paikkakunnalla. Ja menin sitten yllättäen jo aiemmin mieheni luokse, jolloin selvisi, että tämä venäläinen nainen on kortteerannut pari yötä miehen kanssa. Tiesin alunperin, että kyseinen nainen on "tulossa käymään" mieheni luona. Luulin että kyse oli työasioista eikä todellakaan mistään yökyläilyistä.

Nainen käyttäytyi kämpässä kuin kotonaan, tarjosi minulle teetä ja neuvoi, mihin voisin istua. Tajusin jo siitä että jotain oli tapahtunut. Ei pelkkä työkaveri työasioissaan tarjoaisi miehen tyttöystävälle teetä heidän kodissaan :D Mies kielsi kaiken tapahtuneen ja valehteli päin näköä. Lähdin tilanteesta pois ja menin muualle yöksi, mies otti seuraavan kerran yhteyttä n. 4 päivän päästä eli silloin kun vieras nainen oli lähtenyt miehen luota pois. Tulin selvittelemään välejä, mies valehteli edeleen, ettei mitään ollut tapahtunut. Sitten jossain vaiheessa minulle kuitenkin selvisi, että siellä oli rynkytetty pitkään ja hartaasti joka yö. Olimme siinä vaiheessa jo miehen kanssa harrastaneet seksiä, joten ensimmäisenä sitten mentiin sukupuolitautitesteihin... Onneksi mitään ei löytynyt. Pakotin jopa miehen kertomaan lääkärille, että hän oli käynyt venäläisissä.

No ei tässä mitään. Mutta jatkoimme yhdessä kyseisen episodin jälkeen vielä n. 4 vuoden ajan. Aina jaksoin hänelle muistuttaa jonkun riidan tai muun yhteydessä, että "sinä sentään olet pettänyt minua, minäpä en sinua - sinä olet huono ihminen, minä en". Mies kyllästyi tähän jossain vaiheessa ja sanoi että minä joko unohdan tuon asian jankkaamisen tai sitten suhde loppuu. Lupasin lopettaa jankkaamisen, mutta muistutin siitä häntä vielä pari kertaa.

Loppujen lopuksi meidän suhde päätty n. 5 v seurustelun jälkeen, kun miehen kaveri vahingossa kännissä lipsautti jotain sellaista, joka sai minut epäilemään että miehellä on ollut uudestaan vieras nainen (lupasi tietenkin kautta kiven ja kannon moneen kertaan, ettei enää pettäisi). Kysyin sitä mieheltäni (mies ei tiennyt että minä tiedän kaverin kertoneen "liikaa"). Mies taas valehteli ja osasi puhua oikeat sanat. Sanoi ettei hänellä ketään ole. Sitten sanoin että minä tiedän koska kaverisi kertoi. Lopuksi hän kertoi minulle koko tarinan, eli sen että hänellä on ollut useita naisia usean vuoden ajan - viimeksi edellisenä viikonloppuna. Tämä tapahtui keväällä. Jouduin jäämään miehen luokse vielä kesäksi koska minulla olisi ko. paikkakunnalla kesätyöt. Sovimme miehen kanssa että katsotaan tilannetta ja yritetään parantaa suhde kesän aikana, jos syksyllä tuntuu ettei juttu toimi, niin erotaan. Kesä meni oikein mukavasti (vaikka toki kaikki kalvoi mieltäni) ja sitten ihan yllättäen syksyllä (mukavan kesän jälkeen) minulle selvisi, että mieheni oli valehdellut minulle edellisviikonlopun tapahtuman. Ei ollutkaan ollut reissussa veljensä kanssa, vaan yhden naispuolisen työkaverin.

Se oli meidän suhteen loppu. Olin nuori ja tyhmä ja uskoin parannukseen. Enää en usko. Mies vannoi ja vakuutti, ettei tekisi sitä koskaan. Vannoi myös aina kiinni jäätyään, ettei ole tehnyt mitään, vaikka merkit oli selvät. Mies muuten meni naimisiin viimeisimmän "panonsa" kanssa, eli jatkoivat seurustelua, jonka olivat tavallaan aloittaneet meidän suhteen aikana. Se liitto päättyi n. vuosi sitten eroon. Ehtivät olla kymmenkunta vuotta yhdessä.
 
....
Mulla vähän samanlainen kokemus kuin sinulla, mutta sillä verukkeella, että meidän suhde päättyi lopulta eroon. Mies siis petti alkuaikoina ja jäi siitä räikeästi (erittäin räikeästi) kiinni, ja vielä kiinnijäämisenkin jälkeen yritti valhdella ja huiputtaa, ettei mitään ollut tapahtunut. Muistin ja muistutin tästä koko suhteemme ajan (n. 5 v) ja mies jopa minulle raivosi siitä, että lopeta jo se jankutus. Unohda tai minä unohdan sinut.

Miehen venäläinen työkaveri oli tarvinut kyseisestä kaupungista kämppää pariksi päiväksi, joten mies oli avulias ja päätti tarjota sellaisen. Minä asuin silloin opintojeni vuoksi toisella paikkakunnalla. Ja menin sitten yllättäen jo aiemmin mieheni luokse, jolloin selvisi, että tämä venäläinen nainen on kortteerannut pari yötä miehen kanssa. Tiesin alunperin, että kyseinen nainen on "tulossa käymään" mieheni luona. Luulin että kyse oli työasioista eikä todellakaan mistään yökyläilyistä.

Nainen käyttäytyi kämpässä kuin kotonaan, tarjosi minulle teetä ja neuvoi, mihin voisin istua. Tajusin jo siitä että jotain oli tapahtunut. Ei pelkkä työkaveri työasioissaan tarjoaisi miehen tyttöystävälle teetä heidän kodissaan :D Mies kielsi kaiken tapahtuneen ja valehteli päin näköä. Lähdin tilanteesta pois ja menin muualle yöksi, mies otti seuraavan kerran yhteyttä n. 4 päivän päästä eli silloin kun vieras nainen oli lähtenyt miehen luota pois. Tulin selvittelemään välejä, mies valehteli edeleen, ettei mitään ollut tapahtunut. Sitten jossain vaiheessa minulle kuitenkin selvisi, että siellä oli rynkytetty pitkään ja hartaasti joka yö. Olimme siinä vaiheessa jo miehen kanssa harrastaneet seksiä, joten ensimmäisenä sitten mentiin sukupuolitautitesteihin... Onneksi mitään ei löytynyt. Pakotin jopa miehen kertomaan lääkärille, että hän oli käynyt venäläisissä.

No ei tässä mitään. Mutta jatkoimme yhdessä kyseisen episodin jälkeen vielä n. 4 vuoden ajan. Aina jaksoin hänelle muistuttaa jonkun riidan tai muun yhteydessä, että "sinä sentään olet pettänyt minua, minäpä en sinua - sinä olet huono ihminen, minä en". Mies kyllästyi tähän jossain vaiheessa ja sanoi että minä joko unohdan tuon asian jankkaamisen tai sitten suhde loppuu. Lupasin lopettaa jankkaamisen, mutta muistutin siitä häntä vielä pari kertaa.

Loppujen lopuksi meidän suhde päätty n. 5 v seurustelun jälkeen, kun miehen kaveri vahingossa kännissä lipsautti jotain sellaista, joka sai minut epäilemään että miehellä on ollut uudestaan vieras nainen (lupasi tietenkin kautta kiven ja kannon moneen kertaan, ettei enää pettäisi). Kysyin sitä mieheltäni (mies ei tiennyt että minä tiedän kaverin kertoneen "liikaa"). Mies taas valehteli ja osasi puhua oikeat sanat. Sanoi ettei hänellä ketään ole. Sitten sanoin että minä tiedän koska kaverisi kertoi. Lopuksi hän kertoi minulle koko tarinan, eli sen että hänellä on ollut useita naisia usean vuoden ajan - viimeksi edellisenä viikonloppuna. Tämä tapahtui keväällä. Jouduin jäämään miehen luokse vielä kesäksi koska minulla olisi ko. paikkakunnalla kesätyöt. Sovimme miehen kanssa että katsotaan tilannetta ja yritetään parantaa suhde kesän aikana, jos syksyllä tuntuu ettei juttu toimi, niin erotaan. Kesä meni oikein mukavasti (vaikka toki kaikki kalvoi mieltäni) ja sitten ihan yllättäen syksyllä (mukavan kesän jälkeen) minulle selvisi, että mieheni oli valehdellut minulle edellisviikonlopun tapahtuman. Ei ollutkaan ollut reissussa veljensä kanssa, vaan yhden naispuolisen työkaverin.

Se oli meidän suhteen loppu. Olin nuori ja tyhmä ja uskoin parannukseen. Enää en usko. Mies vannoi ja vakuutti, ettei tekisi sitä koskaan. Vannoi myös aina kiinni jäätyään, ettei ole tehnyt mitään, vaikka merkit oli selvät. Mies muuten meni naimisiin viimeisimmän "panonsa" kanssa, eli jatkoivat seurustelua, jonka olivat tavallaan aloittaneet meidän suhteen aikana. Se liitto päättyi n. vuosi sitten eroon. Ehtivät olla kymmenkunta vuotta yhdessä.
Tämän tarinan miehen ei missään tapauksessa pitäisi elää parisuhteessa! Mies teki sinulle ja kaikille niille naisille ketä huiputti todella ikävän tempun. Onneksi lähdit jo viiden vuoden jälkeen, etkä jäänyt kitkuttelemaan väkisin tuohon suhteeseen.
Huhuh mikä mies!!!
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28734353]Olenko sitten tyhmä, kun vilpittömästi uskon, ettei mies enää tee mitää tällaista?[/QUOTE]

Olet. Voithan sinä sitä toivoa, mutta miten voit uskoa, kun koko ajan tulee lisää näitä tiedon hippusia. Alussa oli muka tosi vähän tapahtunut, mutta joka päivä tulee jotain uutta tietoon.
 

Yhteistyössä