Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28734516]Tapaanko lissun? Helpottaisiko se mua? Osa minusta haluaa tavata ja osa ei.[/QUOTE]

Mä en tapaisi, kaikki osa täällä vatvoo koko ajan että sun miehes valehtelee, mutta isompi riski on siinä että se nainen valehtelee. Sillä ei ole mitään menetettävää (miehelläs perhe) ja aivan yhtä hyvin se voi valehdella sulle, ja kun et tunne, voit mennä lankaan.
Mistä sen tietää vaikka se nainen loukattuna kostaa miehelles...

ja edelleenkään syy ei ole sinun, joten ei sinun pidä tätä asiaa selvittää. Miehes on katkaissut välit, ja siihen se on vain luotettava, ja rakennettava sen varaan tulevaisuutenne.

Erotahan sä ehdit milloin vaan jos lupaukset ei pidä. Nyt , halutessasi, voithan sinä kokeilla miten asia etenee , miehen kanssa.
unohda se nainen äläkä kiusaa itseäsi sillä.
 
[QUOTE="Tinja";28734353]Olenko sitten tyhmä, kun vilpittömästi uskon, ettei mies enää tee mitää tällaista?[/QUOTE]

On täysin mahdollista, että miehesi ottaa opikseen ja ei enää ikinä tee tuollaista. Ja valitettavasti on todennäköisempää, että tekee.

Mä näkisin, että on hyvin karkeasti kolmenlaisia pettäjiä. Niitä jotka pettää aina, jotka ei vaan osaa olla yhden kanssa, kun tilaisuus tulee, siihen tartutaan ja sit kun jäädään kiinni valehdellaan mikä pystytään (nämä pettää ihan varmasti uudestaan). Sitten on niitä, jotka ei usko olevansa pettäjiä, mutta sitten joskus tulee tilanne omalle kohdalla ja ei sit osatakaan sanoa ei tai ihastutaan ja lähdetään siihen mukaan. Tällaiset ei välttämättä petä uudestaan, mutta jos eivät ole jääneet kiinni tai ovat saaneet anteeksi petoksensa saattaa kynnys seuraavalla kerralla olla pienempi kuin ensimmäisellä uusia petoksensa. Sitten on ne jotka ovat periaatteessa kunnollisia, mutta erehtyvät ihastuksen tai humalan tai minkätahansa typerän syyn varjolla pettämään ja jäätyään kiinni (tai joskus ihan pelkän morkkiksen voimalla) ymmärtävät todella mitä voivat menettää tai ovat menettämässä ja tosiaan ottavat opikseen ja ovat pettämättä ikinä enää.

Kirjoitustesi perusteella en usko että miehesi on ensimmäistä pettäjä tyyppiä, mutta valitettavasti kukaan (edes sinä tai välttämättä edes miehesi) ei voi tietää onko hän toista vai kolmatta. Eli riski on aina olemassa, että hän pettää uudelleen. Ja toisaalta vaikka ei pettäisikään, voitko sinä antaa kokonaisuudessaan jutun anteeksi, niin että sitä ei enää tulevaisuudessa kaivella. Ja kolmanneksi, jos myöhemmin paljastuu lisää yksityiskohtia tästä 'lissu' - episodista (esimerkiksi, että sitä seksiä oli kuitenkin ollut, miehesi oli vain salannut sen) vaikuttaako se jotenkin kykyysi unohtaa ja antaa anteeksi?
 
tpoyi9t9pyiuy
[QUOTE="Tinja";28734516]Tapaanko lissun? Helpottaisiko se mua? Osa minusta haluaa tavata ja osa ei.[/QUOTE]

Olen se joka oli toisen naisen asemassa..

Ehdotin tapaamista, koska miehesi vaikuttaa samanlaiselta kuin tämä minun tapaus. Mitään ei myöntänyt missään vaiheessa. Varmasti valehteli avokilleenkin.
Juuri noin että tietoa tippui pikkuhiljaa.
Miksi ei vaan voi myöntää kaikkea kerralla, olla rehellinen? Siinä olisi pohja uudelle alulle. Teidän tilanne ei kuulosta siltä.

Siksi ehdotin tapaamista, muuten luultavasti vatvot näitä asioita piitkään:(
Jos saat vastauksia, voit ehkä antaa anteeksi. Jäädä tai lähteä.
Ilman anteeksiantoa katkeroituu ja pilaa elämänsä.

Itse voin antaa anteeksi, mutta en unohda.
 
"Flower"
[QUOTE="Tinja";28734209]Mies ei ole koskaan valehdellut suoraan lissun takia. Mies olisi voinut järjestää itselleen pariinkin otteeseen täysin vapaan viikonlopun lissun kanssa ilman mun tajuamatta, mutta ei halunnut?

On tavannut lissun siis baarissa, pari kertaa kahvilla, kerran lounaalla ja kerran tämä lissu kaverinsa kanssa oli poikennut tuon "pasin" mökillä, kun mieheni oli siellä siis myös.[/QUOTE]

Nyt musta tuntuu että sä oot vähän tyhmä. Tai ainakin hyväuskoinen ja sinisilmäinen. :(
 
  • Tykkää
Reactions: rops
dfhjfjjfhgjhjgkfhjk
[QUOTE="Flower";28734629]Nyt musta tuntuu että sä oot vähän tyhmä. Tai ainakin hyväuskoinen ja sinisilmäinen. :([/QUOTE]

Halu uskoa toisista hyvää ei tee kenestäkään syyllistä tai tyhmää. Pettäminen ja valehtelu tekee.
Älä Tinja yhtään syyllistä itseäsi! Olet nyt itsekin itsesi vihollinen, sinulla on varmasti paha olo ja ahdistaa. Siksi asia pitää selvittää.
 
"Vieras"
Miksi naiset on niin sinisilmäisiä? kaikki osapuolet. Kalllita lahjoja = varma fyysinen kontakti. Ja nuoret tytöt kuvittelavat olevansa ainutalaatuisia näiden ukkomiesten kehujen vuoksi vaikka miehet haluavat vain yhtä asiaa.
 
"juup"
Jos olisin tuossa tilanteessa, niin kertoisin asiasta "Pasin" vaimolle, joka on ystäväni. Kysyisin ihan vaikka vaan, että "tiesitkö että miehemme olivat mökillänne joidenkin naisten kanssa?"
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28734705]Miksi naiset on niin sinisilmäisiä? kaikki osapuolet. Kalllita lahjoja = varma fyysinen kontakti. Ja nuoret tytöt kuvittelavat olevansa ainutalaatuisia näiden ukkomiesten kehujen vuoksi vaikka miehet haluavat vain yhtä asiaa.[/QUOTE]

mä olen saanut" markka-aikaan" tuhannen markan korun ilman seksiä ja sitoumuksia
mieheltä jonka kanssa ollaan kyllä naimisissa nyt, mutta silloin se oli vain lahja minulle ja toki kiintymyksen osoitus, mutta ei seksihakuinen lahja.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28734857]mä olen saanut" markka-aikaan" tuhannen markan korun ilman seksiä ja sitoumuksia
mieheltä jonka kanssa ollaan kyllä naimisissa nyt, mutta silloin se oli vain lahja minulle ja toki kiintymyksen osoitus, mutta ei seksihakuinen lahja.[/QUOTE]

Ja se mies oli nelikymppinen varattu perheenisä ja sinä 15 v nuorempi, toinen nainen?
 
säpäle harmaana
[QUOTE="Tinja";28734804]Jos paljastuu vielä merkittäviä salaisuuksia, liitto on ohi.
Lissu on nähnyt viestini, mutta ei vastannut.[/QUOTE]

Mitä sinä siis odotat tuolta tapaamiselta? Ethän voi tietää kertooko hänkään kaikkea.

Minä en sinuna menisi.
 
das
[QUOTE="Tinja";28734353]Olenko sitten tyhmä, kun vilpittömästi uskon, ettei mies enää tee mitää tällaista?[/QUOTE]

Sitä en osaa sanoa tekeekö mies tuon uudelleen vai ei. Kyllähän tuo kertoo miehen moraalista aika paljon, mutta jotkut ottavat opikseen kerrasta. Tai sitten hänellä on liikaa menetettävää nykyisessä elämässään...

Mutta minunkin mielestäni olet kyllä vähän naivi, jos uskot että mies on nähnyt tämän Lissun vain baarissa, pari kertaa kahvilla, lounaalla ja pikaisesti mökillä. Ei tuollaisten tapaamisten pohjalta ostella korua (tai mitä muita lahjoja onkaan annettu), kerrota ikävöinnistä, ylistetä tissejä jne. Mene itseesi; tapaisit kavereidesi kanssa jossakin illanvietossa komean miehen, joka soisi sinulle imartelevaa huomiota. Tapaisitte kahvilla ja kävisitte lounaalla. pikaisesti tapaisitte myös kaverisi mökillä kun hän käväisisi siellä kaverinsa kanssa. Alkaisitko lähetellä hänelle kaipausviestejä, kehuisit hänen peniksensä ihanuutta ja kokoa (kyllähän se näkyy housujen päältäkin ;) ostaisit hänelle korun, yms, yms...Etpä taitaisi...Kyllä suhteenne pitäisi olla huomattavasti läheisempi jotta toimisit noin...Ja kun kerrot, ettei miehesi ole helposti lankeavaa naistenmies/lirkuttelijatyyppiä, niin kaksi verroin sinun kellojesi pitäisi soida...
 
"Tiina"
[QUOTE="Tinja";28724540]Jotenkin minä uskon miestäni. En usko, että heillä on tai on ollut mitään syvällisempää. Epäilen, että näitä "onnitteluhaleja" on varmasti ollut useamminkin, mutta en usko, että ovat esim. sängyssä olleet tms. En usko, että mies olisi edes mennyt. Kai?
Me opiskelimme yliopistossa, kun tapasin miehenii kanssa. Meillä on 15-vuoden suhde takana, josta 10-vuotta avioliittoa. Kaksi ihanaa lasta, omakotitalo ja perusasiat kunnossa. Rakkauttakin on aina riittänyt.
Tästä asiasta jutellaan lisään ja katson, paljastuuko jotakin muuta. En tiedä olenko tyhmä, kun en oikeasti edes harkitse eroa. Ainakaan tämän hetkisen informaation perusteella.
Pitkä sotku tästä toki tulee..[/QUOTE]

Jutelkaa asiat halki, en minäkään laittais miestä menemään yhden pikku hairahduksen vuoksi. Ehkä tämä tarvittiin oppimismielessä. Ei kannata lasten kotia hajottaa, jos vanhempien välillä kuitenkin on tunteita. Nykyään vaan erotaan niin helposti...
 
das
[QUOTE="Tinja";28734519]Ja lissun tapaaminen voisi avata solmuja. Toisaalta hänestä tulisi entistä todellisempi ja ajattelisin kenties vaan, että tuo on se ämmä ja mieheni on tapaillut.

Mulla on puhelimessa netti ja availen ketjua välillä. Mulle tämä on helpottavaa. On joku paikka, jossa jauhaa ja vatvoa. En jaksa edes oikein keskittyä mihinkään.[/QUOTE]

Mä uskon asioiden kohtaamiseen silmästä silmään. Varmaan haluaisin kohdata tämän Lissun ihan jo sen vuoksi, että näkisin mikä hän on naisiaan. Muuten kehittelisin päässäni mitä ihmeellisempiä asioita hänestä (jotka eivät vastaisi todellisuutta ja söisivät itsetuntoani). Jos toteisin irl, ettei hän nyt sen kummallisempi ole ja saisin hänestä realistisen kuvan, niin se varmasti helpottaisi mun kohdalla asioiden käsittelyä. Tietäisin silloin realiteetit eikä mielikuvituksen tarvitsisi täyttää "tyhjiä" kohtia (epärealistisilla) kuvitelmilla. Sen sijaan mitään valheita en hänelle syöttäisi enkä rakentelisi ansoja. Se olisi mun mielestä lapsellista, eikä valheita kannata selvittää valheilla. Löisin kortit avoimesti pöytään, kuuntelisin Lissun version tapahtumista ja kertoisin oman versioni. Ehkä Lissukin jättäisi miehen rauhaan, kun tajuasi miehen kertoneen satuja ihan oikeasti.
 
"vieras"
Mites sellainen kolmen tapaaminen, te kaikki, Tinja, mies ja lissu, istuisitte pöydän ääreen, mieluiten pyöreän ;) niin kukaan ei olisi toisen vieressä ja rinnalla sen enempää ja kävisitte läpi sen mitä on tapahtunut?
 
das
[QUOTE="Tinja";28734804]Jos paljastuu vielä merkittäviä salaisuuksia, liitto on ohi.
Lissu on nähnyt viestini, mutta ei vastannut.[/QUOTE]

Lissu neuvottelee nyt sun miehesi kanssa, tai viestittelee hänelle ja odottaa ohjeita/vastausta. Miehelläsi on varmasti myös Lissun numero joko päässään muistissa tai muualla ylhäällä. Ei numeron postaminen puhelimen muistista tarkoita valitettavasti yhtään mitään...
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28734606]Laitoin fb:ssä nyt viestin ja kysyin voidaanko nähdä. Minä sanoin, että voin ajaa sinne lissun kotipaikalle.[/QUOTE]

Miehesi ei varmasti ilahdu tästä käänteestä. Tietää jo tästä ehdotuksestasi, mutta onko jo kertonut sulle mielipidettä ideastasi? Teillä päin alkaa pikkuhiljaa ilmapiiri kiristymään..
 

Yhteistyössä