Sanot miehelle, että hän saa päättää. Teidän liitto satuttaa lopulta kaikkia, myös lapsianne, jos mies jää siihen vain siksi, että on lapset ja ei jaksa erota ja sisimmässään kaipaa lissua.
Plus että teidän liitto satuttaa sitä LissuaSanot miehelle, että hän saa päättää. Teidän liitto satuttaa lopulta kaikkia, myös lapsianne, jos mies jää siihen vain siksi, että on lapset ja ei jaksa erota ja sisimmässään kaipaa lissua.
Niin tyypillistä miehille.Et saa tietää sitä ellei miehesi kerro sulle kuinka asiat on. Itse olen kyllä sitä mieltä, että tuossa oli kyllä suhde hyvällä mallilla jo mennyt eteenpäin. Ajan myötä hän olisi jättänyt sinut. Voi olla, että nytkin vaan valehtelee jättäneensä hänet jotta saa lisäaikaa hoitaa oma asioita eteenpäin. Näin mun mies teki, onneksi se sen tyttöystävä vastasi minulle kun kysyin, että erositteko? Sain totuudenmukaisen vastauksen, että yhdessä ovat ja ei häntä ole kyllä jätetty. No nyt he elävät onnellista perhe elämää.
Mua vituttaa, kun mies valeheteli, etä se oli ohi...yritti vaan saada lisäaikaa itselleen jotta sai tehtyä toimintasuunnitelman lasten tapaamisesta.
Järki-idea... not. Jos mies ei olekaan pannut lissua, niin sittenhän siitä huuto alkaa, kun aletaan epäillä, että Tinja onkin käynyt vieraissa.Tekisin ehkä samoin kuten sini ehdotti..sanot muka klamydian löytyneen..siitä reaktiosta, joka seuraavaksi miehesi puolelta seuraa..paljastaa todennäköisesti kaiken siitä, onko seksiä harrastettu vai ei. Onhan se moraalisesti väärin..mutta ei miehelläsi ole mielestäni varaa tulla sinua moralisoimaan.
Minä en osaa sanoa, mitä Tinjan tapauksessa tekisin. Lapsia kun on..ei asiat ole niin yksinkertaisia eikä eropäätöstä voi tehdä hetken mieijohteesta ja suutuspäissään. Voimia ja kärsivällisyyttä ap:lle!
Se on se ensireaktio monelle alkuun, ajan myötä ajatukset selviytyvät...Miksi Tinja olet niin halukas puolustamaan miestäsi?
Äsh, mä oon jo melkein 40...Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28733498:Päältä 30... ;D
No jos mies olisi halunnut tosissaan koko homman pitää salassa niin eikös se olisi poistanut koko keskustelun eikä osia? Vauhtiajoihin mies kai oli muutenkin menossa eli sitä reissua tuskin oli ajateltu ihan pelkän Lissun tapaamisen takia?Ei vaan pitänyt SYSTEMAATTISESTI yhteyttä "Lissuun", poistellut todistusaineistoa fb viesteistä, tapaillut tätä pimatsua mukamas vain kahvittelun merkeissä, suunnitellut ja ollut toteuttamassa reissua Vauhtiajoihin, joissa tämä "Lissukin" olisi ollut, kehunut tytsyn rintoja, ostanut (kalliin) korun, tunnustanut ikävöivänsä "Lissua" ja lista vaan jatkuu ja jatkuu....
Eli KYLLÄ, kyllä se ainakin ko. parisuhteessa tuntuu eräänlaiselta maailmanlopulta.
Missä päin asut?Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28733535:Et sinä mikään ikäloppu ole