Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Tinja"
Minusta tuntuisi pahalta heittää hukkaan kaikki nämä vuodet. Meillä on ollut ihana avioliitto tätä episodis lukuun ottamatta.
Meillä on paljon syitä miksi pitää kiinni tästä kaikesta. Meillä on myös kaksi lasta.
Mä en haluaisi päästää irti tästä. Minä haluaisin taistella.
Niin myös mieheni. Uskon, että hän vilpittömästi haluaa valita perheensä.

Silti.. pääsenkö yli siitä, että mies on oikeasti ainakin hetkellisesti laittanut toisen naisen minun edelleni?!

Hitto.. Kun käyn kaupassa, postissa, lenkillä jne.. Nään muka joka puolella pitkätukkaisia blondeja ja aina säpsähdän "toi oli varmaan lissu"
 
"mhm"
[QUOTE="Tinja";28732608]Minusta tuntuisi pahalta heittää hukkaan kaikki nämä vuodet. Meillä on ollut ihana avioliitto tätä episodis lukuun ottamatta.
Meillä on paljon syitä miksi pitää kiinni tästä kaikesta. Meillä on myös kaksi lasta.
Mä en haluaisi päästää irti tästä. Minä haluaisin taistella.
Niin myös mieheni. Uskon, että hän vilpittömästi haluaa valita perheensä.

Silti.. pääsenkö yli siitä, että mies on oikeasti ainakin hetkellisesti laittanut toisen naisen minun edelleni?!

Hitto.. Kun käyn kaupassa, postissa, lenkillä jne.. Nään muka joka puolella pitkätukkaisia blondeja ja aina säpsähdän "toi oli varmaan lissu"[/QUOTE]

Tiedätkö varmasti että tämä episodi on ainoa laatuaan. Niin.. et.
 
mon
Testaa oikeasti se seksihomma, huijaat että Lissu on kertonut. Jos ei saa sillä miestä kiinni, niin ei voi kyllä sua syyttä valehtelusta, itse salaillut tollasia juttuja. Tottakai tuo sänkyhomma pitää selvittää, vaikka jatkaisittekin yhdessä. Mitä jos se selviää esim. vuoden päästä!?!?!
 
"Tinja"
Ja tämä juttu on paisunut kun pullataikina. En edes tiedä välillä itkenkö vai nauranko.. Ihan uskomattomia käänteitä.
Tässä on tullut ilmi sellaisia juttuja, joista minun ystäväni pitäis tietää myös.
Siis luoja mikä ahdistus :(
 
Oi voi! :(
Kyllä harmittaa sun puolesta vieläkin niin vietävästi. Juttelin mun oman miehen kans tästä eilen illalla. Se oli sitä mieltä, ettei kukaan osta 200 e korua naiselle jos ei ole siltä saanut. Vähän samaa minäkin ajattelin, et turhan kallis "kosiskelu"-lahja.
Itse näin meidän "lissun" tänään kaupassa. Katsoin kyllä suoraan toista silmiin, mutta tämä käänsi katseensa pois. Teki mieli sanoa jotain, mut ajattelin et on itselle parempi kun ei sano mitään,ettei revi vanhoja haavoja auki. Tosiaan siitä kun mies jäi kiinni viestittelystä sen kanssa on jo 3 vuotta, vieläkin tekee välillä kipeää ja tuntuu ettei riitä.
Välissä on ollut parempia kausia,mut nyt nää raskaushormonit ja mahan kasvaminen tekee osansa. Toisaalta olen asennoitunut niin, että kyllä mä pärjään tän vauvan kanssa kaksinkin jos niikseen tulee, mulla on sen verran hyvä turvaverkko kuitenkin ympärillä.

Joten ole vahva! Mitä ikinä teetkin! Mieti nyt vaan sitten, miten toimit jos päätät antaa miehelle toisen mahdollisuuden ja käry kuitenkin käy. Kirjoita tämä päätös ylös, äläkä sitten enää poikkea siitä. Mä annoin 3 kertaa anteeksi, ja joka kerta vannotin et tää on se viimeinen mahdollisuus. Päätökset on helppo pyörtää, mut nyt kun on 3 kertaa ottanut "märän rätin päin naamaa", on seuraavan kerran toimintasuunnitelma jo aika selkeä. MUt älä sä jahkaile niinkuin minä. ;)

Voimia!
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28732608]Minusta tuntuisi pahalta heittää hukkaan kaikki nämä vuodet. Meillä on ollut ihana avioliitto tätä episodis lukuun ottamatta.
Meillä on paljon syitä miksi pitää kiinni tästä kaikesta. Meillä on myös kaksi lasta.
Mä en haluaisi päästää irti tästä. Minä haluaisin taistella.
Niin myös mieheni. Uskon, että hän vilpittömästi haluaa valita perheensä.

Silti.. pääsenkö yli siitä, että mies on oikeasti ainakin hetkellisesti laittanut toisen naisen minun edelleni?!

Hitto.. Kun käyn kaupassa, postissa, lenkillä jne.. Nään muka joka puolella pitkätukkaisia blondeja ja aina säpsähdän "toi oli varmaan lissu"[/QUOTE]

Toi säpsyvaihe on vaan elettävä. Jos selviätte (molemmat ) siitä, ja "lissu" ei ole kuvioissa , on teidän parisuhde voittanut

Minä olen antanut kokonaisen pettämiskauden anteeksi (siinä sitten satutettiin ensin samaan tyyliin kuin teillä kävi, ja sitten se muuttui sellaiseksi sodaksi, että en edes toista sitä tässä, olin itsekin niin lapsellinen että kostin pettämisen vielä pahemmalla pettämisellä jne. Siinäopittoon molemmat toisistamme paljon. )

mutta 10 v yhdessä, puoli vuotta yhtä helvettiä ja toistensa loukkaamista ja siitä kun on palattu yhteen, selvitetty asiat perin pohjin ja selvitty, ollaan oltu toiset 10 vuotta yhdessä, tai niitä taitaa jo olla viisitoista, kun tarkkaan laskeen
Enää en (eikä mieskään) ole mustasukkainen, en pelkää pettämistä (jos se tulee asiat on senverta selväksi sovittu että omaisuus ja kolme lasta menee jakoon sillä sekunnilla ) ( ja toisaalta , voisin vieläkin jopa olla valmis silti keskustelemaan)

Ja juu mun miehen panot oli siis myös sellaista, että mä näin että se kaipasi sitä naista, mutta kuten se ittekin myönsi, se kaipasi ihailua, palvontaa ja uutuudenviehätystä) , mutta sielunkumppani ja ystävä, rakastetun lisäksi olin mä
ja siten sitten lopulta päädyttiin jatkamaan, ja se on onnistunut ilman katkeruutta ja epäilyjä.
 
esgnjers
[QUOTE="Tinja";28732664]Ja tämä juttu on paisunut kun pullataikina. En edes tiedä välillä itkenkö vai nauranko.. Ihan uskomattomia käänteitä.
Tässä on tullut ilmi sellaisia juttuja, joista minun ystäväni pitäis tietää myös.
Siis luoja mikä ahdistus :([/QUOTE]

Ystävän?
Onko miehes siihen ystävääsikin ollut ihastunut
 
"vieras"
Testaa oikeasti se seksihomma, huijaat että Lissu on kertonut. Jos ei saa sillä miestä kiinni, niin ei voi kyllä sua syyttä valehtelusta, itse salaillut tollasia juttuja. Tottakai tuo sänkyhomma pitää selvittää, vaikka jatkaisittekin yhdessä. Mitä jos se selviää esim. vuoden päästä!?!?!
Kai sä olet jo tanunnut että ap on monta kertaa sanonut että se yhdyntä ei ole pääasia tässä.
 
"Tinja"
Ystävän?
Onko miehes siihen ystävääsikin ollut ihastunut
No on ystävänsä (jonka vaimo on ystäväni) yhdessä bongannut samana baari-iltana kumpikin omat 14v nuoremmat lissut.

Mun mies on ollut yllättävän rehellinen ja uskon häntä. Mieheni sanoi myös, että minä olen hänen sielunkumppaninsa ja minun edelleni ei yllä kukaan toinen nainen.
Lissu oli kuulemma vain itsetunnon kohottaja ja jännitystä arkeen. Mieheni on poistanu lissun myös fb kavereista. Minun pyytämättä.
 
"nuuh"
Kukaan rysän päältä kiinni jäänyt ei koskaan myönnä kaikkia tekojaan vaan yrittää siloitella tapahtumaa. Ja miten tää alkaa uhkaavasti kääntymään niin että kohta sinä ruikutat miestäsi jäämään :(. Sielunkumppanuutta ja elämäni naista, mai äääs.
Elämäni naista kunnoitetaan ja rakastetaan eikä keräillä mistään pubeista kavereitten kanssa jotain lumppuja. Hyi vittu, kaverille kans!
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"Tinja"
Minä kuitenkin osaan myös lukea miestäni. Tiedän, että hän katuun.
En tiedä sitä, kuinka suuria tunteita hänellä oli "lissuun", mutta olen varma, että muuttaisi koko lissun jutun tekemättöksi jos voisi.
 
"mhm"
[QUOTE="Tinja";28732701]No on ystävänsä (jonka vaimo on ystäväni) yhdessä bongannut samana baari-iltana kumpikin omat 14v nuoremmat lissut.

Mun mies on ollut yllättävän rehellinen ja uskon häntä. Mieheni sanoi myös, että minä olen hänen sielunkumppaninsa ja minun edelleni ei yllä kukaan toinen nainen.
Lissu oli kuulemma vain itsetunnon kohottaja ja jännitystä arkeen. Mieheni on poistanu lissun myös fb kavereista. Minun pyytämättä.[/QUOTE]

Näinköhän on..

"Sanotaanko Reino että sä bongasit myös nuoremman naisen baarista, ettei tuo vaimo nyt ihan masennu?"

Ei sun mies miltään rehelliseltä tai fiksulta jampalta vaikuta.. mitenkään päin
 
"huoh"
[QUOTE="Tinja";28732764]Minä kuitenkin osaan myös lukea miestäni. Tiedän, että hän katuun.
En tiedä sitä, kuinka suuria tunteita hänellä oli "lissuun", mutta olen varma, että muuttaisi koko lissun jutun tekemättöksi jos voisi.[/QUOTE]

Vai osaat? Ethän tiennyt tästäkään Lissu-säädöstä.On se nyt helppoa olla surkeaa miestä kun jäi kiinni.
 
"huoh"
[QUOTE="Tinja";28732834]Tuo kaverin tapaus lipsahti ihan vahingossa. Ei puolustellut sillä mitenkään. Se lipsahti vahingossa suusta.[/QUOTE]

Mitä muutahan vielä lipsahtaa.

Se on helppo lipsauttaa näitä vetääkseen myös muut samaan lokaan kun itse jäi kiinni. Ettei itse olisikaan se pahin.
 
"sdfsdf"
Eikö teitä muita häiritse se, että Lissukin valehteli ap:lle? Ei muka mitään mistä ap:n pitäisi olla huolissaan, pelkkää kaveruutta. Sehän on jo tässä vaiheessa osoittautunut valheeksi, kun on mm. todisteet tissikommenteista ja ikävöintikommenteista.
 
nohh
Antaisin selkeet vaihtoehdot. Sen, että mies kertoo KAIKEN salailematta ja silloin voidaan korjata mitä korjattavissa on. Tai jatkaa tuolla linjalla, että tietoja tippuu hiljalleen ja silloin on ero edessä. Mä en varmaan jättäis miestäni kertapettämisen vuoksi. Uskon, että jokainen mokaa joskus rankastikin, mutta sen verran pitää olla kunnioitusta puolisoa kohtaan, että tunnustaa reilusti asian.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
..
Ompa miehilla ollut kivaa vaimojen selän takana. Jos kaveri on saman tyylinen niin vakuutan ja vannon ettei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Sulle nauretaan sun selän takana, ihan oikeesti.

Olen todistanut miesten varpajaiset kerran laivalla, 12 miestä jokainen naimisissa jokainen pillun perässä. Se joka sai oli se jonka varpajaisia juhlivat. Jos on kaveripiiri mikä mahdollistaa pettämisen niin silloin on kaikki siinä porukassa tuollaisia kusipäitä.
 
ehh
[QUOTE="sdfsdf";28732853]Eikö teitä muita häiritse se, että Lissukin valehteli ap:lle? Ei muka mitään mistä ap:n pitäisi olla huolissaan, pelkkää kaveruutta. Sehän on jo tässä vaiheessa osoittautunut valheeksi, kun on mm. todisteet tissikommenteista ja ikävöintikommenteista.[/QUOTE]


No onko se joku ylläri että miehen heila valehtelee miehen puolesta. Se kertoo siitä että tuo juttu ei kyllä ole ohi ja tuskin heti loppuukaan..
 

Yhteistyössä