Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28731836]Mä olen itseassa kysynyt fb:n kautta lissulta, onko valmis tapaamaan minu kasvotusten ja katsomaan mua silmiin. Lissu sanoi, että on.
En ole asiaan palannut.[/QUOTE]

Minä en oikein näe, mitä hyötyä sinulle olisi tuosta tapaamisesta.
 
PEESI
Tekisin ehkä samoin kuten sini ehdotti..sanot muka klamydian löytyneen..siitä reaktiosta, joka seuraavaksi miehesi puolelta seuraa..paljastaa todennäköisesti kaiken siitä, onko seksiä harrastettu vai ei. Onhan se moraalisesti väärin..mutta ei miehelläsi ole mielestäni varaa tulla sinua moralisoimaan.

Minä en osaa sanoa, mitä Tinjan tapauksessa tekisin. Lapsia kun on..ei asiat ole niin yksinkertaisia eikä eropäätöstä voi tehdä hetken mieijohteesta ja suutuspäissään. Voimia ja kärsivällisyyttä ap:lle!
 
joohh
Mieti myös jos annat anteeksi ja jatkatte suhdettanne, etkä koskaan pääse tämän asian yli on sinulla "oikeus" laittaa pillit pussiin vaikka viiden vuoden kulttua ilman vastaväitteitä. Tuo on rikos joka ei vanhene koskaan. Ja koskaan ei miehesi saa sanoa "vieläkö sä tota asiaa mietit, siitähän on jo ikuisuus".
Suhteeseen ei kannata jäädä, jos asiaa aikoo vuosia vatvoa. Siinä ei ole järkeä, onnellisempi voisi olla muualla.

Mikäli suhteessa haluaa jatkaa, asia pitää käsitellä lopullisesti, eikä siihen palata joka kriisin yhteydessä. Mikäli siihen ei kykene, suhde on parempi lopettaa eikä hukata vuosia turhaan.
 
[QUOTE="vieras";28731857]Minä en oikein näe, mitä hyötyä sinulle olisi tuosta tapaamisesta.[/QUOTE]

Tiukkaa tekisi tavata, mutta saattaisi sieltä jotain paljastua lisää tai mennä ristiin miehen puheiden kanssa. Ainakin Tinja voisi paremmalla mielellä jatkaa yhdessä yrittämistä jos kertomukset olisivat yhtenevät.
 
"vieras"
Tiukkaa tekisi tavata, mutta saattaisi sieltä jotain paljastua lisää tai mennä ristiin miehen puheiden kanssa. Ainakin Tinja voisi paremmalla mielellä jatkaa yhdessä yrittämistä jos kertomukset olisivat yhtenevät.
Okei, tämän ymmärrän, itse en pystyisi olemaan tyyni, joten en haluaisi ottaa riskiä siitä, että päätyisin kyynelöimään tämän toisen naisen edessä.
 
"Tinja"
Miten te tulkitsette, kun mies on monta kertaa kieltänyt seksin harrastamisen. FB:n keskusteluiden jne kautta selvinnyt kuitenkin, että mieheni tietää millaiset rinnat "lissulla" on.
Mies sanoo, että näkeehän ne tissit vaatteet päälläkin ja se oli kuulemma vaan sellainen heitto.
 
säpäle harmaana
Minä en kyllä tinjan tilanteessa menisi tapaamaan tätä lissua. Jos nyt jo häntä kalvaa, mikä lissussa on sellaista, mikä koukutti miehen, tapaaminen voi tehdä entistä kurjemman olon, kun tyypistä tulee hänelle todellisempi. Itse ajattelisin, että asia on helpompi hyväksyä, kun on kyseessä joku kasvoton random-lissu, kuin sellainen tyyppi, jonka on tavannut henkilökohtaisesti.
 
"tiina"
[QUOTE="Tinja";28731893]Miten te tulkitsette, kun mies on monta kertaa kieltänyt seksin harrastamisen. FB:n keskusteluiden jne kautta selvinnyt kuitenkin, että mieheni tietää millaiset rinnat "lissulla" on.
Mies sanoo, että näkeehän ne tissit vaatteet päälläkin ja se oli kuulemma vaan sellainen heitto.[/QUOTE]

Varmasti ovat seksiä harrastaneet. Miehesi ei vaan halua sitä sulle tunnustaa.
 
.....
[QUOTE="Tinja";28731893]Miten te tulkitsette, kun mies on monta kertaa kieltänyt seksin harrastamisen. FB:n keskusteluiden jne kautta selvinnyt kuitenkin, että mieheni tietää millaiset rinnat "lissulla" on.
Mies sanoo, että näkeehän ne tissit vaatteet päälläkin ja se oli kuulemma vaan sellainen heitto.[/QUOTE]

No on ne jotain ainakin kopeloineet yms. Selittäisi senkin, kun mies sanoi, että Lissu harrastaisi seksiä varattujen kanssa.
 
"vieras"
Surullista. Ja provon huutelijoille, näitä sattuu ihan oikeassa elämässä. Muutamallakin tutulla oikein fiksulla naisella ollut suhde varattuun mieheen, vaimo kotona ja lapset. Sellaisia suhteita missä ei ikinä olisi arvannut että nainen lähtee mukaan sellaiseen tai että se kiltti perheenisä ihastuu niin palavasti.

Voimia sinulle ap, luottamus on siitä herkkä kapistus, että sen kun kerran menettää ei paluu ole helppo.
 
jeppsis
[QUOTE="Tinja";28731893]Miten te tulkitsette, kun mies on monta kertaa kieltänyt seksin harrastamisen. FB:n keskusteluiden jne kautta selvinnyt kuitenkin, että mieheni tietää millaiset rinnat "lissulla" on.
Mies sanoo, että näkeehän ne tissit vaatteet päälläkin ja se oli kuulemma vaan sellainen heitto.[/QUOTE]

Miehesi valehtelee minkä kerkeää.

Ihan totta, ei se tule sulle totuutta noista kertomaan. Jos keskustelujen perusteella löytyy tissikommentteja niin mitähän se on oikeasti keskustelusta poistanut?
 
"Keski-ikäinen"
Olen monessa liemessä keitetty miesten suhteen. Nyt olen avioliitossa ja elämäni on kunnossa. Mutta aina näin ei siis ole ollut.

Antaisin, Tinja, yhden rautaisen neuvon: ala vahvasti elää omaa elämääsi. Voit elää miehesi kanssa kuten ennenkin, mutta ota keskipisteeksi Lissun tai miehen asemesta oma elämäsi. Ala mennä, harrastaa, kehittää itseäsi. Ota omiin käsiisi niitä konkreettisia kotoisia hommia, jotka ennen ovat olleet miehen vastuulla. Esimerkiksi tilaa itse huolto autoosi, mikäli sellaisen omistat. Aja nurmikko omatoimisesti. Toimimalla näin vahvistat käsitystä itsenäisestä selviytymisestä. Kiinnitä mieheen huomiota vähemmän. Tällä tavoin selvisin itse aikoinani pitkistä ja vaikeista kausista. Sillä edessäsi on pitkä tie epäilysten ja epävarmuuden suhteen. Tällä hetkellä miehesi ei kykene antamaan sinulle niitä vastauksia, joita haluaisit kuulla. Tai hän voi luvata vaikka mitä, mutta ei luonnollisestikaan kykene nyt ajattelemaan selkeästi.

Lissu voi ensijärkytyksestään toivuttua "antaa anteeksi" miehellesi ja ottaa häneen yhteyttä. Samoin miehesi voi paljastumisesta toivuttuaan nähdä yhteydenpidon katkaisemisen Lissuun mahdottomaksi. Eli sinulla pitää olla vahva pohja elämälläsi koko ajan. Mieti jo nyt tässä vaiheessa mitä tekisit asunnon ym. suhteen, mikäli ero tulee. Suunnitelmat antavat sinulle turvaa.

Olen muuten aikoinani hieman vastaavassa tilanteessa hivuttautunut ex-mieheni naisystävän puheille salaten todellisen vihani. Halusin saada selville selkäni takana tapahtuneita asioita. Ja kyllähän sieltä paljastuikin kaikenlaista. Minua silloin helpotti sekin, että sain tietoa naisen persoonasta ja ajattelumalleista. Luokittelin hänet hieman bimboksi, jolle oli tärkeää kulkea merkkivaatteissa ja ostella kaikkea hienoa talousvaikeuksista huolimatta. Jotenkin tuo helpotti minua.
 
[QUOTE="Tinja";28731893]Miten te tulkitsette, kun mies on monta kertaa kieltänyt seksin harrastamisen. FB:n keskusteluiden jne kautta selvinnyt kuitenkin, että mieheni tietää millaiset rinnat "lissulla" on.
Mies sanoo, että näkeehän ne tissit vaatteet päälläkin ja se oli kuulemma vaan sellainen heitto.[/QUOTE]

Minä tulkitsen niin että mies ei ansaitse todellakaan sinua. Ihan sama onko nähnyt vai ei mutta jos siellä on rintoja kommentoitu niin hyi helvetti sentään.
Tsemppiä Tinja, koeta jaksaa. Tee ratkaisu joka palvelee sinun hyvinvointiasi!
 
"Tinja"
Se että mieheni on ihastunut toiseen ja tapaillut tätä salaa ja viestitellyt tälle salaa on vielä anteeksi annettavaa. Joku onniteluhali, onnittelupusukin voisi vielä olla niitä, jotka ajan kanssa voisi painaa villaisella.


Mutta se että mieheni on IKÄVÖINYT tätä lissua, ostanut tälle 200e korun, järjestäyt erikseen asioita, että voi tavata lissun ja lirkutellut tälle, että sillä on ihanat rinnat... Vittu! Suoraan sanottuna..
 
OneLife
ja kyllä on monet naiset idiootteja, kaiken maailman valheita muka pitäisi puhua miehelle ja sitä kautta selvittää onko hän "rehellinen" onneksi olen hetero nainen, koska niin monet naiset on tollasia idiootteja pikkulapsia. Muka klamydiaa jne..Säälin teidän miehiä.
 
"huoh"
ja kyllä on monet naiset idiootteja, kaiken maailman valheita muka pitäisi puhua miehelle ja sitä kautta selvittää onko hän "rehellinen" onneksi olen hetero nainen, koska niin monet naiset on tollasia idiootteja pikkulapsia. Muka klamydiaa jne..Säälin teidän miehiä.
Niin, miehen on ihan ok rietastella toisen naisen kanssa ja valehdella kaikesta, mutta auta armias jos nainen kikkailee yhtään saadakseen totuuden selville.
 
"vieras"
[QUOTE="huoh";28732024]Niin, miehen on ihan ok rietastella toisen naisen kanssa ja valehdella kaikesta, mutta auta armias jos nainen kikkailee yhtään saadakseen totuuden selville.[/QUOTE]

Ei minusta ole fiksua vaatia toiselta rehellisyyttä valehdellen. Se voi onnistua, mutta ei siitä jää itselle hyvä mieli. Tosin koko jutusta ei jääne hyvä mieli.
 
OneLife
[QUOTE="huoh";28732024]Niin, miehen on ihan ok rietastella toisen naisen kanssa ja valehdella kaikesta, mutta auta armias jos nainen kikkailee yhtään saadakseen totuuden selville.[/QUOTE]
luepa uudestaan eka kommenttini. minusta tinjan olisi jätettävä mies. joten ihan ok:na en asiaa pidä.
 

Yhteistyössä