Moi!
Ihanaa ku ketju saa uusia innostuneita.
Tervetuloa van kaikki kirjottelee kuurin lomasta! =)
Mua niin kyrsii. Uskaltaako tässä ees kertoo, ku laskee pian muiden innostusta. Mut mul oli TAAS noussu paino 100g. Mua kyrsii niin, ett itku meinaa tulla ja tekis niin mieli lähtee juoksee 10km lenkki, mut paikat on jo valmiiks täysin kipeet ja jumissa lihasreenin ansiosta, ni taidanpa jättää väliin. Ja sellanenki pieni mutta, ett jaksa juosta varmaan 2km
Mut toivon, ett lihakset olis vaan alkanu toimii viime päivien reenistä ja tää olis hetkellistä turvotusta. Ja masuki kipuilee, ett ties vaik olis hillot alkamassa 2.v.tauon jälkeen. Ikävä niitä ei kyl olis
.
Nyt vaan kovemmalla tsempillä kilojen kimppuun ja läskin niskan päälle. Mähän näytän, ett mua ei pieni takapakki hetkauta suuntaan eikä toiseen. Päinvastoin =)
Niin ja jos teil olis jotain vinkkejä, ett mättääkö täs mun ruokailussa joku:aamulla 2 ruisleipää+mahd.kevyet päälliset, kuitenkin juustoo&kinkkua, päivällä hedelmä, päiväkahvilla taasen leipää päällisineen, päivällisellä kotiruokaa, eilen esim. riisiä&kanaa, illalla jogurtti. Pisteitä ei tuu ylimääräsiä, mut paino oli tosiaan noussu. Ett neuvoja kaipailee tää.
Niin joo tänään alko uus kausi litkun suhteen ja nyt juon sitä aamulla&päivällisellä. Kunpa olis apua, ku nyppii tää painon pinnaus...
tirppisPudotus tsemppaa aina. Ja varmasti sulle tulee tuloksia, ku herkut oot jättäny. Jännitetään loppuviikkoon sun puntarilukemaa :hug:
maantiekiitäjäJos vaan huvittaa, ni kirjottele säki tänne kuurista kuulumisia. Kiva ku on sit jollekki joka miettii kuuria, ni useempi kokemus luettavana =)
viivuttiTuohan on io pudotus
. eiks tuu heti mahoton tsemppi päälle ku puntari yllättää.
Nyt meen, ku mua avustaa täs hyvinki innokas nettihiiri, ni saa olla koko ajan korjailemassa tekstiä.
pudotus enää 3,5kg Tänään pidän perusteellisen lepopäivän ja en tee muuta ku venyttelen, ni saa ees keho palautua.
Ja se vile puuttuis tästä, ett tulis joku tulehdus rintoihin. Ku tosiaan imetys loppu tuos huhtikuun lopulla ja nyt tänä aamuna oli ykskaks toinen rinta ihan kivikova ja kipee. Mä ku jo luulin ett olis roppa tajunnu, ett se on loppu nyt. No tää oli hieman OT =)