Method Draine -kuurilla aloittaneille

Mä en ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa sitä kuuria vaikka olen ostanut sen huomenna aamulla aloitan(ei ole helppoa aloittaa 3 alle 5-vuotiaan kanssa)mut vakaasti olen päättänyt huomenna juoda sitä persikka litkua ;) toivon suuresti että siitä on apua painoni on jumittanut tähän samaan lukuun jo pitkäksi aikaa :headwall: mutta siitä olen onnellinen ettei ole noussut kuitenkaan paino ylöspäin!! Toivottavasti jaksat kirjoittaa loppun asti kuinka kävi odotan innolla tietoa ja voin itsekki kertoa miten minun käy sillä kuurilla :wave:
 
^Olis kyl mukava kuulla, miten kuuri toimii muilla:)Eli laita ihmeessä kommenttia. Ja mä kyl laitan tänne viestiä koko kuurin ajan ja sen jälkeenki et koska tavoite saavuttuu :hug:

Aamulla paino oli 100g vähemmän eli 66,8kg. Ihanaa!!! Huippua ku vanhat vaatteetki alkaa menee jo päälle ja osa on ihan ok kokosiaki, ettei oo olo ihan ku makkara kuoressa ;)

Kivaa ku nyt on ollu jo jokunen vkl, ett paino on tippunu. Ennen se meni aina niin, ett maanantaina paino oli korkeimmillaan, sit YLEENSÄ(poikkeuksia oli tuhottoman monta)perjantaina saatto olla lähes pari kilooki vähemmän paino. Mut vkl toi niistä takasi sit 3/4 ett hidasta oli pudotus. Nyt onki onneks ihan eri meininki ja paino tippuu tasaseen tahtiin/pysyy samoissa.

Ja tän aamun lukema on tasan 10kg vähemmän, ku laihiksen alussa ja mitä mun paino on ollu enimmillään. Mä ku en kuulunu niihin onnellisiin, joiden raskauskilot lähtee lähes itsestään. Mulle ne lähes 18kg hupeni parilla kilolla ja se oli siinä. Paitsi ett jossain vaiheessa paino jopa nous synnytyksen jälkeen. Minäkö luonnonoikku?!?!? :whistle:

Mut nyt on huippu ääni tiu'ussa ja meikä saavuttaa tavoitteen varmasti :saint:

Pudotus yht.3,8kg
 
itse ostin tänään tuon kuurin ja ajattelin huomenna aloittaa:) toivottavasti tehoaa edes jonkin verran ja saisi alku sysäyksen laihikselle, joka on alkanut ja loppunut aika monesti tän vuoden puolella..

Mietinkin että toimiikohan jos ihan vaan peruskotiruokaa syö, mutta kohtuudella? ettei siis välttele kaikkia aineksia??

Lungalle tsemiä jatkaa! Viivutille myös:)

tirppis
 
Moikka!

tirppisTsemiä kuuriin =) . Ite ainaki oon syöny ihan normisti, mut tietty kevyesti. Terveellisesti ja aatellu saavani vaan pontta kuuriin, en mitenkään pelkiltee sillä laihtua. Itel ainaki toiminu.
Sivuoireita oli just suupielien halkeamat, ett suosittelen jotain monivitamiinivalmistetta kuurin rinnalle. Vessassa on saanu juosta useesti, mut tuleepaha olo, ett elimistö puhistuu. Sivuoireena(miellyttävänä sellasena)on se, ett herkkuja ei oo tehny mieli :D

Jos vaan intoo riittää, ni kirjottele säki tähän ketjuun kuulumisia kuurista ja kaikki muutki, jotka kuurin alottaa, ni tänne saa mielellään pitää epävirallista päiväkirjaa =)

Ittee jännittää huominen puntarilukema, ku join yhden sidukan pitkästäpitkästä aikaa ja mun säkällä se sit jää virumaan elimistöön..Ja päivällinen tuli TAAS syötyä tosi myöhään.

No mut huomseen B)
 
Nautinnollista ja rentouttavaa äitienpäivää kaikille :flower:

Oikein jännitti aamuinen punnitus, mut positiivinen yllätys oli. Paino oli 66,5kg. Tätä tunnetta on vaikee kuvailla, miten ihanaa on ku vanhat vaatteet alkaa pikkuhiljaa mahtumaan ja keho alkaa näyttää omalta. Mä ku oon vahvasti sitä mieltä, ett mun "oma"paino on siinä 60 hujakoilla eikä suinkaan lähempänä 80kg, missä asti se on raskauden myötä huidellu.

Ja mulle sopii tää helle, ku nälkä ei tunnu ja tulee syötyä vaan ne pakolliset ateriat, eikä turhia ruokia.

Pudotus yht. 4,1kg
 
Aloitin kuuri eilen niinkuin lupasin ja nyt paino tippunut kilon verran alaspäin :whistle: olen ollut vuoden alusta asti laihiksella mut paino jämähti yli kuukaudeksi samaan kohtaan vaikka mitä teki niin se ei laskenut edes höylällä :LOL: mut aika näyttää minne kilo lukuun päädytään oma ihanne paino olis kanssa 60 hujakoilla eikä täällä yli 80 kg minne se jäi raskauksien jälkeen vaikka viimesestä villa housusta ei jäänyt yhtää kiloa yli ku ei paino noussut kuin sen 6kg mut ensimmäisestä on vielä jäljellä paljo!!! :snotty: mut kyl mäkin tänne pistän viestiä kun vain aina pääsee koneelle nuorimmat vielä sängyissään kukkuu(11kk ja 2v4kk) lunga minkäikäinen/ikäiset lapset sulla on??? :hug:
 
mä olen noudattanut niitä ohjeita mitä siellä paketissa oli syönyt enempi kalaa ja kanaa ja maito tuotteet oon jättänyt veke B) kahvia en juo muutenkaan niin ei tee tiukkaa olla ilman ja tupakan on myös jättänyt vähemmälle tänäänkin vain kaksi polttanut :saint: ja se on totta makeeta ei tee mieli ;) kiva et on muitakin jotka on aloittanut tän kuurin lunga näytti hienosti mallia siitä et saa päiväkirjaa tehtyä myös tälläisestä mut kuullaan taas :wave:
 
Aloitinkin vasta tänään sen kuurin:)
pitihän sitä äippäpäivän kunniaksi viimonen herkkupäivä pitää, nyt ajattelin joskos onnistuis olemaan ilman karkkia koko kuurin ajan:)
Mulla lapset on 10v, 3v ja pian 10kk. Raskauskilot sain (vimesimmän) aika hyvin jo puotettua, mutta tulleet takaisin kun vähän menny överiksi herkuttelu..jokaisesta on jäänyt melkein 10kiloo matkaan. Painoa haluaisin pudottaa sellaiset 10-15kiloa. Joskos tämä kuuri antaisi hyvän pohjan laihikselle!
Mun suurin kompastuskiveni on karkit, suklaa ja muut herkut:(
Miten te saatte menemään 3l vettä/nestettä päivässä. Ja juotteko ton 1,5l kuuria kolmessa erässä vai päivän mittaan?? Hirveelle määrälle kuulostaa tuo 3l nestettä/pvä... itse aattelin juoda näin ens alkuun kolmessa erässä.

Ilmoittelen kuulumisia kuinka käy:)
 
Mä juon pitkin päivää sitä nestettä ja aina kun otan lasin sitä juomaa niin juon toisen lasin vettä päälle niin se menee huomaatta =) nyt kahden päivän saldo on -800g eli aika hyvin mut vielä olisi paljon edessä noin reilu 20kg :whistle: vanhin meidän katraasta täyttää elokuussa 5v joten ohjelmaa riittää :D tänään olisi pakko päästä lenkille ku lauantai ja sunnuntai meni jotenkin ihan puihin :kieh: mut saa olla tyytyväinen viime viikon painon pudotus oli aika hyvä -1.4kg enkä eilen kyl pahemmin herkutellut isomummulla käytiin söin siellä yhden juustoleipä palan lakkahillolla en voinut vastustaa kiusausta :snotty: täällä sataa räntää joten ei mitenkään mieltä innostava lenkkeily ilma!! :p kuullaan taas käyn varmaan taas illalla tsekkaa onko täällä tapahtunut mitään :wave:
 
Moikka!

Kiva ku on muitaki kuureilijoita ja viitsitte viel kirjotella kuulumisia =)

Mua vähä harmitti aamusella: paino 66,7kg :( . Sit tänään hokasin, ett mun syömiset on ollu aivan liian niukkaa ja elimistö pärähti säästöliekille, niin ett roihaus vaan kävi. Oon laskeskellu painonvartijoiden pisteitä ja -05-syksystä sen vuoden loppuun pudotin n.7kg(painoin sillon alottaessa juuri tuon saman määrän ku tänä aamuna). Nyt sit tarkastelin syömisiäni ja oon jo jonku aikaa syöny vaan n.10p., mikä on aivan, lähes puolet, liian vähän. Tänään oonki sit oikein paperin kans syöny ja kylläpä sitä saaki olla jatkuvasti syömässä. Ett nyt voi tulla pieni nousu painoon ennen ku elimistö tajuaa alkaa taas polttaa rasvaa. Sellasta ;) . En ehdi oikolukee tekstiä, ni voi olla hieman sekavaa, ku kirjotus keskeytyy jatkuvasti innokkaan tytön takia :)

ViivuttiMul on alkuvuodesta vuoden täyttäny tyttö. Touhua riittää yhdenki kans, ni voin vaan kuvitella, ett teil ei hulina lopu. Toivottavasti kuurista olis apua painonpudotukseen =)

tirppisMä join sitä litkua vähä väliä, mut aina se riitti iltaan. Ja eka just lasillisen sitä ja perään sama määrä vettä. Ja ennen ruokaa vettä ja viimeseks illalla. Hyvin siihen tottu, ett joi niin paljon päivässä ja nyt onki vähä outoo, ku ei tartte juoda ku sen normaalimäärän/pv.
Tsemiä sullekki pudotukseen =)


Sen muuten oon huomannu, ett vastustuskyky on ollu aika heikko kuurin aikana. Oon ollu viimeks kipeenä joskus ennen raskautta ehkäpä 2006 alussa, mut nyt sit on ollu jos jonkilaista nuhaa. No mut eiköhän tää tästä. Välillä tulee kauhistus, ett entä jos en saakkaa painoo enää putoomaan, mut tuskinpa sitä ongelmaa viel on, ku täs on kuitenkin viel matkaa "omaan painoon"(käytän sitä nimee painosta, missä pysyy lähes ilman työtä ja se on mulla n.60kg).

Taisinki kirjottaa jo nuista kiloista aiemmin, mut mulla meni niin tympeesti raskauskilojen kans, ett niitä tuli 63kg-->78kg. Synnytyksen jälkeen paino oli n.70kg, mut sit herkuttelu toi ja imetys ei luuloista huolimatta vieny yhtään kiloo, vaikka sitä kestiki tän kuurin alkuun asti ;) ja päädyin siis sinne lähes 77kg. Nyt onneks tuon suhteen näyttää hyvältä ja tuntuuki hassulta, ett painan sen verran ku sillon syksyllä '05.

Mut huomiseen! Jännityksellä odotan tuleeko painonnousupiikki vai lähtiskö keho heti käyntiin :D

Pudotusta yht.3,9kg
 
Eka päivä takana:) Ja hyvin sai litkun ja vedet alas. Litkussa en mitään makua maista, on niin kauhee nuha päällä et mikään ei oikein maistu miltään. Pikku-ukon vaippaakaan ei pariin päivään haistanut vaikka ihan kaamee satsi siellä olikin:)
Eli mun lenkkeilyt on pannassa siihen saakka kun taas tervehtyy.
Ylimääräsiä ei tarvinnu napostella, kun joi tota nestettä niin paljon. Eikä ruoalla tule syötyy niin paljon ku juo ekaksi 4-5dl litkua ;) Vaa'alla käyn vasta loppu viikolla, jos pystyn niin kauan pitämään itseäni jännityksessä. Painonhan pitäisi periaatteessa laskea, kun muuttaa tuota ruokailutotumustaan. Yritän välttää perunaa ja vaaleeta leipää.

tsemiä meille kaikille!! =) ja vilpoisaa päivää =/
 
Paino oli aamulla tasan 67Kg :( . No olihan se arvattivissa, mut tympii vaan jos ei tipukkaa ja tippuminen johtu epäterveellisestä ruokailurytmistä, ku oli salakavalasti jääny päivän ruokamäärä minimiks. Huomenna jännitetään taas vaihteeks. Pyrin syömään päivässä 5 ateriaa ja klo18 jälkeen en sit ku juo vettä. Katotaan mitä tapahtuu.

Pudotus yht. ENÄÄ 3,6kg :( . Kyllä tympii..........
 
Aamulla menin vaakaan niin katos peevelä oli tullut 100g lisää :headwall: ehkä eilen käyty lenkki oli liian lyhyt ja liian hidas :kieh: tänään suuremmalla potkulla illalla lenkille litku maistuu eikä meinaa riittää iltaan asti juon sitä niin innolla :D mut kaipa se kuuluu asiaan et eihän se paino voi koko ajan pudota on kai niitä väli päiviä oltava tai muuten voisi olla niin kukkakeppi pian :saint: mut lapset kyl järjestää ohjelmaa ihan riittämiin ;) slim kuurin ajttelin ottaa kyl tabuina ettei tartte koko ajan olla juomassa ja sit saa ravata alvariin vessassa :| tänään lounaaksi söin jälkiuuni leipää ja lohta ja mandariinin oli hyvää ja täyttävää poika ihemtteli et miksi äiti ei syö lihapullia ja makaroonia(tummaa kylläkin) :D mut näillä eväillä taas jatketaan!! Jos saan vielä olla utelias ja kysellä et mistä päin suomea olette lunga ja tirppis?? :eek: mä olen itse länsi uudelta maalta mut tällä hetkellä kainuussa mun vanhempien luona maan paossa kotona kun siellä tulee iso remontti :( mut kuullaan :wave:
 
martsu76:
http://www.harmonia.fi/index.php?mid=850
http://www.harmonia.fi/index.php?mid=851
Osaankohan liittää??
Minä ostin nuo litkut luontaistuotekaupasta, kallistahan tuo oli n63e yhteensä. ittellä toi detox on ompunmakuista, maistuu tosi laimeelle mehulle. tais makuina olla, luumu, omena ja persikka-sitruuna. laimennetaan siis 12ml 1,5l vettä ja juodaan päivän mittaan 20pvän kuurina.

viivutti: minä olen Kanta-Hämeestä. ja hiljaa hyvä tulee, eipään tule kilot niin helpolla takas ku pikku hiljaa lähtee:)

nyt taas mentävä:) pikku-ukko haluaa välipalaa.

Palaillaan=)
 
ViivuttiTuohan on ihan normaali painoero päiville. Ett älä huolehdi. Enemmän kannattaa antaa painoarvoo viikkoeroille(mikä on tietysti aina - meillä;) ). Ja lenkkiki voi vaikuttaa nesteitten hetkelliselle jämähtämiselle, mikä sit näkyy huomenna puntarissa isompana muutoksena sinne parempaan suuntaan :) . Siitä slim-kuurista: tabletitki kuulemma lisää vessakäyntejä ja suositus taitaa olla enemmän viel veden juomista. Litkua juodaan sillon vähemmän ku Detoxin aikaan:vain 12ml/aamu ja 7.pv-->24ml kahdessa erässä(vaik olitki varmaan tietoinen tästä). Mut ihan jännityksellä kuulisin onko tabl.sama vaikutus =) .
Mä oon keski-suomesta.

martsu76Kuurin voi ostaa ainaki apteekista, luontaistuotekaupoista ja isoimmista kaupoista(ei tosin ainakaa tääl Prisma myyny). Nuo saitki varmaan nuista linkeistä. Ite juon kyl kahvia kuurin aikana ja en muutenkaa orjallisesti vältelly listan ruoka-aineita. Ihan sillä tein näin, ku en kuitenkaan lopun elämää jatkais ko.ruokavaliolla, ni tulis pian sit kilot takasi. Muutin vaan ruokatottumukset terveellisiks, joissa aijon pysyä. Pohdin sit muutosta, jos paino ei tässä nyt enää tipu vaan pahimmassa tapauksessa nousee :kieh: . Tupakasta en osaa sanoo, miks se on kiellettyjen listalla.. Olisko vaan sillä ett salamyhkäisesti pyritään saamaan kaikki elintavat terveellisimmiks. Tiedä sit =)


 
aamulla vaaka käynti oli tosi positiivinen yllätys=) lukemia en vielä kerro, jos ne vaikka siitä muuttuu huonommiksi! Maanantain punnitus oli viikonloppu mässyttelyn ja saunakaljojen turvotuslukema??(aikka viikko sit ma olikin vaan -500g vähempi kuin tänä ma, la oli taas sama lukema ku ma)eli taidan ihan elää sen lukeman mukaan mikä ma oli=) Saapahan "paremmat" lukemat;) Varmasti kaikkein eniten tekee, kun en ole syönyt kuin vähän perunaa ja vaaleeta leipää. Ja tavanomaisen mässäilyni jättänyt pois. olen tähän asti ollu koko ajan kaapilla: mitähän mä söisin asenteella:( Ja karkkia/suklaata menny varmaan 3-5pss/vko =O
Tuo litkuhan on ihan hyvää, nyt kun jotain maistaakin. Voi kylläkin rueta tökkimään loppu päivinä!?

Minäkin mielenkiinnolla kuulisin oliko pilsuilla samanlainen vaikutus:)

iloista mieltä kaikille!

palataan astialle!
 
Kivaa täällä on uusia tyyppejä myös joten siitä vaan juomaan mä ostin sen litkun tarjouksesta 23.70 euroa ku normi hinta on noin 30e pieni säästö siinäkin :) aamu paino oli yllätys -800g päivässä mut pelasin kyl eilen frisbeetä pojan ja serkkuni kans niin sai vähän juosta!!! Martsu kyl mä olen polttanut vaik siinä ei suositella luulen et johtuu siitä kun nikotiini kerää elimistöön kuona-aineita ja kuuri taas vastaavasti poistaa niitä mut kyl noi nesteet näyttää poistuvan :D mä otan ne pilsut slim kuurille ja kerron sit miten käy mut on tässä vielä siihen matkaa ja aikaa vasta kuun loppu puolella loppuu litku juominen :headwall: tänään aamulla hieman tökki toi juonti puoli söin leivän siis ruista ja sit join sitä litkua niin maha on täynnä :kieh: mulla on se persikka-sitruuna maistuu jälki makuna miedosti persikalle oon kyl tykännyt ;) kyl on vaan hyvä fiilis ku saa painoa alas ja täällä on on niin hyvä tsemppi päällä :hug: mut kuullaan taas lapset taas ohjelman puutteessa :/ hieman väsyttää pikku-mies päätti viime yönä ettei kovin hirveästi nukuta |O oli sellainen konsertti et oksat pois kun pieni oppi eilen seisoo heipä hei taas iltaan :wave:
 
Hieno pudotus Viivutti=) Siitä se putoaa! Jospas mekin päästään sit omiin ihanne mittoihimme:)

Teretulemas keskustelemaan maantiekiitäjä:) Kivaa saada lisää seuraa tälle matkalle!

Tilasin muutens eilen kuntopyörän, nyt ei sit ole syytä sanoa et ei pääse kuntoilemaan kun kuntolaite römöttääkin kotona=) Tulis nyt pian ja menis tää lentsu ohi niin pääsis kuntoilemaan!!

Moro
 
Moi!

Ihanaa ku ketju saa uusia innostuneita. Tervetuloa van kaikki kirjottelee kuurin lomasta! =)

Mua niin kyrsii. Uskaltaako tässä ees kertoo, ku laskee pian muiden innostusta. Mut mul oli TAAS noussu paino 100g. Mua kyrsii niin, ett itku meinaa tulla ja tekis niin mieli lähtee juoksee 10km lenkki, mut paikat on jo valmiiks täysin kipeet ja jumissa lihasreenin ansiosta, ni taidanpa jättää väliin. Ja sellanenki pieni mutta, ett jaksa juosta varmaan 2km ;)

Mut toivon, ett lihakset olis vaan alkanu toimii viime päivien reenistä ja tää olis hetkellistä turvotusta. Ja masuki kipuilee, ett ties vaik olis hillot alkamassa 2.v.tauon jälkeen. Ikävä niitä ei kyl olis :( .

Nyt vaan kovemmalla tsempillä kilojen kimppuun ja läskin niskan päälle. Mähän näytän, ett mua ei pieni takapakki hetkauta suuntaan eikä toiseen. Päinvastoin =)

Niin ja jos teil olis jotain vinkkejä, ett mättääkö täs mun ruokailussa joku:aamulla 2 ruisleipää+mahd.kevyet päälliset, kuitenkin juustoo&kinkkua, päivällä hedelmä, päiväkahvilla taasen leipää päällisineen, päivällisellä kotiruokaa, eilen esim. riisiä&kanaa, illalla jogurtti. Pisteitä ei tuu ylimääräsiä, mut paino oli tosiaan noussu. Ett neuvoja kaipailee tää.

Niin joo tänään alko uus kausi litkun suhteen ja nyt juon sitä aamulla&päivällisellä. Kunpa olis apua, ku nyppii tää painon pinnaus...

tirppisPudotus tsemppaa aina. Ja varmasti sulle tulee tuloksia, ku herkut oot jättäny. Jännitetään loppuviikkoon sun puntarilukemaa :hug:

maantiekiitäjäJos vaan huvittaa, ni kirjottele säki tänne kuurista kuulumisia. Kiva ku on sit jollekki joka miettii kuuria, ni useempi kokemus luettavana =)

viivuttiTuohan on io pudotus :eek: . eiks tuu heti mahoton tsemppi päälle ku puntari yllättää. :D


Nyt meen, ku mua avustaa täs hyvinki innokas nettihiiri, ni saa olla koko ajan korjailemassa tekstiä.

pudotus enää 3,5kg Tänään pidän perusteellisen lepopäivän ja en tee muuta ku venyttelen, ni saa ees keho palautua.
Ja se vile puuttuis tästä, ett tulis joku tulehdus rintoihin. Ku tosiaan imetys loppu tuos huhtikuun lopulla ja nyt tänä aamuna oli ykskaks toinen rinta ihan kivikova ja kipee. Mä ku jo luulin ett olis roppa tajunnu, ett se on loppu nyt. No tää oli hieman OT =)
 
Mä luulen et syöt liian vähän kun mun ruoka valio kuuluu näin Aamupala:Ruisleipä kalkkunaleike ja tuorekurkku lounas:kalaa tai kanaa salaatilla päivällinen: esim. tonnikalaa ja salaattia tai riisiä välipala:hedelmä, ruisleipä tai ananasta purkista tietty saa siis olla koko ajan syömässä jotain pientä =) :attn: :attn: Muistakaa et proteiini on se mitä laihduttajat tarvitsee eli kanaa ja kalaa reilusti ja muita höysteitä vähän!!! mun kana annos on kerrallaan 120g et näin mä syön ja sit tietty lenkit päälle :D LUNGA: piti käydä aamulla kaksi kertaa ku ei meinannut uskoa tulosta mut katotaan miten loppu viikko etenee ei kuitenkaan tapahdu mitään :LOL: Olen samalla tän kuurin kans keventäjissä kyl on oppinut syömään oikein mun kalorit pitäisi olla tuolla 1600 luokkaa mut en vain kyl pysty syömään päivässä niin paljon normi ruokaa :) Tirppis mulla seisoo kotona se hiivatin orbitrek jolla on kyl tullut jonku verran steppattua mut nyt ku pitää olla evakossa kotoa niin siellä se vekotin seisoo tyhjän panttina :/ enkä tiedä milloin pääsee takas kotiin :'( mut katsotaan miten meidän käy taas huomenna tai....meillä taitaa mennä juuri olohuone remonttiin kuulostaa ainakin siltä(2v ja 11kk) pistävät parastaan moido :wave:
 

Yhteistyössä