Huomenta!! Eilen sit pakotin itseni lenkille vesisateeseen puol kymmenen illalla jopa juoksin pieni pätkiä =) oli sen jälkeen mahtava fiilis tänä aamuna vaaka oli kiltillä tuulella
-400g vaikka eilen mutustin sitä pitsaa =) tänään sit taivaalta sataa räntää mut ajattelin silti suunnistaa illalla lenkille
tänään olisi kampaajaa alan muistuttaa metsänpeikkoa :kieh: jos laittais vähän raitoja ja leikkais tätä kuontaloo johonkin malliin ku mun tukka on pitkä ja paksu
niin jotain täytyis tehdä ettei ole ikuinen hätäponnari päässä
mut 10.päivän pudotus yhteensä -2.5kg eili ihan suosta :headwall: luulis et olisi lähtenyt enempi
mut onhan toi suhteellisen hyvin jo :/ tai niin mä luulen =) alkaa jo pikku hiljaa tökkiä toi juonti kun olen vetänyt sitä 10 päivää ja maha koko ajan täysi
mut tsempillä se vedetään loppun asti eilen oli lapset taas niin riehakkaalla tuulella et sai todellaki laittaa koneen kiinni hyvä kun kerkesi kirjoittaa mitään tänne
mut kuureilu jatkuu ja herkut saa nyt väistyä taka alalle joten kiellän itseltäni pitsan :kieh: mut katsellaan :wave: