Method Draine -kuurilla aloittaneille

ei muutosta painossa.
Eilen kävin taasen lenkillä, kävelin hurjan mäen ylös ja toisen vähän pienemmän ja juoksin alamäet ja tasaiset. Jalat ihan pökkelöt vaikka venyttelin, oli sen verta rankka tuo mäki kiivetä pitkästä aikaa=) Tänään pidänkin sitten lepopäivän kuntoilusta, ellen saa sitä kuntopyörääni!! saisivat lähettää jo sen takas!!!
Ootteko te ootanut mittoja ittestänne tässä kuurin aikana? Mä en ole ja harmittaa et en alussa ottanut! Taidan huomen aamulla mittailla niin näen tässä matkan varrella kuinka senttejä häviää(vai häviääkö?):)
Isäntä osti eilen mulle suklaalevyn kaupasta, mutta päätin että en syö!! Yritän sitä kuuluisaa itsekuria kartuttaa!! Mulla kun sitä ei oo noitten herkkujen suhteen yhtään! Niin ja pakkasessa odottaa Mars-jäätelö :p
Juups, mukavaa päivää kaikille!!!

-T-
 
Näin etukäteen Lungalle onnittelut heinäkuun johdosta!! :hug: Tänään aamulla vaaka oli koulutettu hieman paremmin :LOL: -500g joo banaanit saa jäädä taka alalle nyt on syöty sit urakalla luumuja et saa mahan toimii :LOL: :LOL: eilen kävin taas lenkillä mut rauhallisesti kävelin ei tullut edes hiki ku ajattelin et rasvan poltto on kuitenki sama vaik kävelee hitaasti ja välillä on kiva mennä löntystelen lenkki :whistle: enää kaksi päivää kuuria jäljellä ennen kuin vaihtuu kokonaispudotus tällä hetkellä -700kg :D :headwall: nyt mieletön tsemppi päällä meillä on vasta suunnitteilla häät vuoden päähän ja silloin olisi tarkoitus painaa lähempänä 60 kg :saint: mut kuullaan taas tsemppi meille kaikille sitä tarvitaan :hug: moi moi :wave: :wave:
 
Voi ei, mu ed.viesti oli harhaan johtava: mä siis en oo menossa naimisiin(ikävä kyl)mut kaverin häihin oon menossa ja ne sit tavotteena. Ku oliski omat, ni tsemppiä vois läytyä enemmän. Anteeks väärinkäsitys :ashamed:
Muokkasin sitä viestiä, etten saa enemmän onnitteluja. Muutoin pitää pian oikeesti mennä ite naimisiin;)

Paino oli aamulla 66,6kg. Mul on useesti painonpudotuksen aikaan sellasta, ett ku pääsen alimpaan siihen asti olevaan lukemaan(tällä hetkellä taitaa olla 65,7kg(?), ni se alitus sit tekee taas jonku aikaa vaikeuksia. Mut suunta on kova ;)

Tavotteeseen 3,1kg
 
Tai sit on lukijassa vika, pahoitteluni et olen ymmärtänyt asian väärin.. :) tänään aamulla vaaka oli taas ystävällis mielinen -200g :whistle: joten alaspäin mennään ja kovaa kyytiä ;) toka vika päivä juomaa jäljellä ja sit pilsut kehiin ei tää nyt hirveen lupaava kuuri ole ollut kun jossain mainoksissa ne sanoo et voi jopa -10kg lähteä painoa en usko :p vaikka en ole lihaa syönyt koko kuurin aikana ainoastaan kalaa ja kanaa jenkä edes mitään kielletyllä listalla olevia muutakuin harvoin :p mut ei tää mulla ainakaan niin hyvin ole toiminut :LOL: mut täytyy taas lähteä lasten kanssa ulos on niin hyvä ilma tulossa B) kuullaan taas
 
Täälläkin vaaka näytti -200g:) Ei ihan siis mullakaan tule toi toisten saavuttama -10kg täyteen;)
Iltapäivällä lähdenkin tuulettumaan, syömään kaverin kanssa Subille(tehnyt jo monta kk mieli) ja sit kattoon leffaa=)

Ihanan aurinkoinen päivä tulossa:)
 
Paino sama.
Pidin nami päivän sitten eilen:) eihän leffaa voi katsoa ilman nameja=) Pienoinen pettymys elokuva oli, oli niin erilainen kuin kirja mistä leffa tehty. Mutta ei mikään maailman huonoin kuitenkaan ollut. Ei vaan ihan heti tuu lähettyy uudelleen, aivan sairaan kallista! 8,5e lippu!!
lauantaina on ylppärijuhliin meno, saa nähdä kuinka pysyn erossa herkuista? Jotain pientä aion ottaa ettei sukulaiset hoksaa miun laihkariani;)
Tänään tarkoitus lenkillä käydä jos jaksan, pikku-ukko valvotti yöllä ja aamulla oli ylhäällä jo ennen kuutta:( taidan tyytyä vaan makaamaan auringossa!?

Näkyillään=)
 
huomenta! mulla tais karahtaa kiville tää putsauskuuri, maha ei toimi!! ja paino ei hievahdakaan alaspäin...
mahanympärys muuten pienentynyt 3 senttiä! :D ...
tässä mun eilinen ruoka että kattokaa viisaammat missä vika:
pieni sämpylä kaks ohuenohutta kinkkua ja tomattia ja salaattia, kahvia
päivällä kalkkunavarras ja kasvisgariinia ja tomaattia
kaksi jaffa-keksiä ja venejätski ja pari-kolme kuppia kahvia
grillattiin illalla, söin vaan yhden makkaran
ja sitten kattelin csi:tä ja otin kupillisen lähes sokeritonta mehukeittoo.
tossa suunnilleen mun normaalit syömiset.

viikko jäljellä ja paino jumii!!! kokonaispudotusta 2kg..
 
Olen kohta saavuttanut sen kahden kilon painon nousun eli aamulla vaaka näytti -900g :D kokonaispudotus tällä hetkellä-2.3kg =) Maantiekiitäjälle siellähän ohjeissa oli et on vältettävä sokeria, ja lihaa!!! :) Sinuna söisin aamulla esim.ruisleipää pari viipaletta ja päivällä myös siitä saa kuituja jota maha tarvii toimiakseen sokerilla on tämän kuurin aikana paha taipumus kovettaa mahaa kuten sillä riivatun banaanilla mitä itse vedin monta päivässä ja sit syötiin niitä luumuja et saa taas sopimuksen aikaan :D mut jokainenhan itse tietää mitä haluaa syödä ja miten paljon tänään on sit viimein se viimeinen päivä litkua :p eilen kävin taas tunnin lenkin ja tein vatsat siihen ja ojentaja punnerrukset tietää taas tehneensä ;) mut näillä eväillä jatketaan taas huomiseen ja -10kg taisi jäädä haaveeksi ellei jotain ihmeitä tapahdu slim-kuurilla!! Lauantaina lasten kans tivoliin pyörii pienimmän taidan jättää suosiolla mummulle :whistle: huomenna olisi serkun valmistujaiset onneksi siellä on salaatteja tarjolla ja tietty kaikkea muuta herkkua jos vaikka huomenna tämä äiti lähtisi baariin pyörimään :D mut moi moi :wave: :wave:
 
Paino aamulla -100g:)
Mulla näyttäs et tuota litkua jää ton 20pvän jälkeen päivän tai kahen verran jäljelle?? Huomenna ois vimppa päivä, mut kyl siitä kaheks tai kolmeks päiväksi vielä on...taidan siis juoda pullon tyhjäksi asti?? Koko rahan edestä!
Tänään tarkoituksena siivota, ottaa aurinkoo ja käydä illasta lenkki heittämässä, taidan tehdä sen lyhyen teholenkin=) Näin hellepäivinä ei oikein lenkkeily innosta:(Pitäs joko ihan aamusta tai iltamyöhällä olla menossa et ei läkähdy tyystin!

Viikonloppuja kaikille! B)

niin ja kokonais pudotus: 2.7kg(päiviä takana 18)
 
huomenta! paino oli laskenu peräti 400g!! kaveri tuumas meikäläisen ruokavaliosta että säästöliekillä ollaan ja lisää kasviksia vaan kehiin ja kuituja.. eilen en tehny muuta kun juoksin muksujen perässä ja kärvensin itteeni enemmän..
että jos vastaan tulee epänormaalin punanen naisihminen , se luultavasti olen minä, saa moikata :wave:
tänään tavoite on päästä juoksemaan!
t: punanen maantiekiitäjä

viikko jälellä ja kokonaispudotus 2.4kg!
 
Tänään sit oltiin samassa kuin eilen aamulla :'( mut huomenna varmaan paino nousu johteinen jos illalla lähtee juomaan siideriä ja mussuttaa kaikkea hyvää tänään mut sit lauantaina otetaan kiinni taas :saint: SÄÄSTÖLIEKKI on paha sitä varmaan tapahtuu kaikille laihduttajille jossain vaiheessa puhun kokemuksesta... :kieh: tänään on heiluttu ulkona patukat päässä parit autoilijaon katsonut hieman pitkään :LOL: mut siinähän katsokoon jos niin kiinnostaa :D mut hauskaa v.loppua kaikille kuureilijoille ja kuullaan taas miten on käynyt mut nyt keskimmäinen päikkäreille ettei tule kiukku paitsi jos sitä ei saa niinkuin eilen oli taas ilman päikkyjä mut nyt meen :wave: :wave: Kokonaispudotus edelleen 21. päivän jälkeen 2.3kg tylsää :/
 
huomenta! +2oog.... :headwall: no ihme ettei enempää! kaveri laski mun pisteet paljonko eilen olin syöny, 11-13 pojoo, mun pitäs syödä 21...
ei tartte siis ihmetellä miks paino junnaa..
ja sitten hainkin kaikkea mässättävää illaksi, kumma juttu ei vaan oikeen maistunu!! :eek:
yritän tän loppuajan noudattaa painareitten pisteitä ettei ainakaan olis kuurin jälkeen enää säästöliekillä.

päivistä jo sekaisin ja ja kokonaispudotus 2.2kg
 
+-0:( mikä on kyllä hyvä tulos siihen nähden mitä tuli eilen suuhunsa laitettua...ei ole tällä viikolla otullut kyllä seurattua kunnolla syömisiään! ensi viikolla palattava taas kunnolla ruotuun!!
Huominen päiväkin menee detoxilla, sillä sitä on yks satsi tuolla pullon pohjalla. Maanantaisa alkaa sit se slimi:)
meiningissä tehdä kasvissosekeittoo satsi ja korvata silla toinen päivän ateria.

pudotus edelleen 2.7kg
 
Kovin on hiljasta:(
Meikäläisellekkin kostautui viime viikon mässyttely urakalla :kieh: +0,9kg!!!
Eli pudotus on enää 1,8kg! Nyyskis!
Mutta nyt alkaakin taas uusi viikko ja kevyempi elämä, muuten jää -5kg:kin ihan vaan haaveeksi tällä kuurilla..slim alkoikin eilen, eihän siihen detoxin pohjalle jääny ku 60ml sitä litkua.
Mites Maantiekiitäjällä ja Viivutilla menee???
Mites Lungan tavoitepaino lähenee??

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!

tirppis
 
Moi kaikille!

Mulla ei tavoitepaino lähesty,päinvastoin. Tänä aamuna puntari näytti jopa 67,7kg :whistle:

Mut koko vkl perjantaista lähtien on tullukki herkuteltua ja syötyä niin ettei säästöliekki ainakaa vaivaa vaikka söisin pelkkää salaattia koko viikon :LOL:

Karmii vaan ku niihin häihin on reilu kuukausi ja mulla olis tiputettavaa yli 4kg. Nytki viikonlopusta on jääny sipsipussi lojuu mut taidan heittää sen suosista roskiin. Mies ku ei niistä välitä ja itelle tulee kiusaus vaan syödä se.

Niin ja aattelin tän viikon käydä pienillä juoksulenkillä ma-ke-pe. Haluaa nimittäin nähä mitä painolle tapahtuu. Ja muutenki syön hieman tarkemmin :D

Mut tsemiä pudotuksiin ja laihtuvaa kesäkuuta kaikille B) Koitetaan pitää tää ketju elossa takapakeista huolimatta =)

Tavotteeseen huikeet 4,2kg :/
 
Täällä ollaan seilattu -200g ja +200g v.loppuna ja nyt sit sama paino kuin perjantaina ihme ettei noussut tuli v.loppuna syötyä ja juotua(siideriä) :whistle: mut taas on palattu ruotuun eli paino edelleen pudotuksessa sama -2.3kg huomiseksi tarkoitus saada kilo pois :LOL: vettä sataa et saas nähdä miten lenkkeilyn käy :p mut huomieen on taas meno kuin villissä lännessä niin täytyy mennä hieman rajoittaa tätä menoa moimoi :wave: :wave:
 
Kyllä tän laihistelun tekee vaikeeksi kun herätys aamuisin jo klo 5.20=( Mä en ymmärrä miks tuo pikku-ukko ei voi nukkuu pidempään!! Argh!!
+100g oli tullut, mutta se ei ollu yllätys, eilen söin taas aika ja paljon! Tänään oli tarkoitus syödä ihan kevyesti, mutta oon jo kahteen otteeseen kerenny syömään leipääkin tänä aamuna :kieh:
Karppausta ois ihana kokeilla jahka tää kuuri on ohi..?
Tuo kirsikanmakuinen slim on PAHAA!! Onneks ei tarvi ku kerran tai kaks juua sitä päivässä...

tsemppiä meille ja pidetään pino pystyssä!!
 
Minä sit kävin eilen lenkillä ja sain jopa pudotettua huimat -600g :D huomiseksi olisi tarkoitus taas saada painoa alas ihanaa mieheni tulee kolme yön päästä hakemaan meidän kotiin ollaan oltu 1kk erossa toisistamme joten siitäkin enempi tsempillä yritän saada painoa pois ;) siis tänään taas tie maistuu lenkille :whistle: eli kokonaispudotus -2.9kg huimaa :whistle: mut onhan tota pudonnut silleen kivasti koko tänä vuonna melkein -17kg hui =) meillä taas neitillä kiukku päivä huutaa ja kiljuu koko ajan hermo menee :/ nytkin vieressä koko ajan parkuu :( onneksi en ottanut sitä slimjuomaa vaan valitsin ne pilsut on kyl helppoo ottaa vaan pari tabua ja vettä ja syödä normaalisti mut vähemmän ja reilulla kasvimäärällä.. :D ihanaa tämä äidin elämä aina välillä!!! Tirppikselle tsemppi aikasiin herätyksiin meilläki alkaa ensi viikolla arki kun palataan kotiin taas vanhin poika menee tarhaan ja argh meillä on kotona kone rikki kuinkahan mun käy ku ei pääse koneelle :/ mut nyt on mentävä työntää noi kakarat ulos ukin kans ja sit ruetava tekee ruokaa joten moi moi ja huomiseen :wave: :wave: tsemppiä kaikille kuureilijoille kyllä se siitä putoo hitaasti mutta varmasti... :whistle: :wave: :wave:
 
paino -400g =)
Pikku-ukko nukkui jopa 5vaille 7, kylläkin kahdella tankkauksella.Peittelin ikkunan tosi huolella illalla et on mahku pimeä huone, liekkö sillä ollut sit toivottu vaikutus?!
Tänään saankin mun kuntopyörän vihdoin ja viimein, pitäkäähän peukkua et tää ei hankaa ja rohise vaan pelittää hyvin et pääsen treenaamaan:)
Tälle päivälle ei olekkaan luvassa minkäänmoista ohjelmaa, taidan ottaa pihalla aurinkoa kun nätti päivä tulossa ja sit siivoon pikaseen tässä aamutuimaan:)
Muksaa päivää kaikille!! ja paljon miinusgrammoja!!!
 
Täällä sitä tahkottiin pudotusta peräti -200g :LOL: :LOL: parempi sekin kun ei mitään jeejee kokonaispudotus huimat -3.1kg :saint: jos tänään pitäisi lenkki vapaana päivän olisi nimittäin pienokaisen 1-vuotis kuvaus tänään vaik se ei ole viel ihan vuotta mut 11päivää niin sit on virallinen 1-vuotis päivä!! Nopeasti aika kuluu...eilen kävin taas tunnin lenkin oli muuten pirun kuuma B) toivottavasti se tirppiksen kuntopyörä toimii mäkin pääsen ensi viikolla steppaa taas orbitrekillä ;) siinä vasta hiki tulee mut sehän se liikunnan ilo ja tarkoitus ;) kohta lasten kanssa ulos on tulossa mega lämmin B) nyt jo +15 hui miten sitä pystyy oleen ulkona sinnehän palaa :p mut tsemppiä edelleen meille kaikille ja lunga kyl se paino putoo siitä hitaasti mut varmasti ja silloin ne myös pysyy pois tää kuuri ei kyllä ole ollut mikään järin mahtipointinen :kieh: olisi voinut se kymppi tipahtaa huomaamatta :whistle: mut nyt ylös ja ulos tämä akka häipyy joten moimoi taas huomiseen :wave: :wave: ;)
 
Helou!

Ihana päivä B) . Ulkoiltiin aamu ja nyt tyttö on päikkäreillä.

PAinoo oli 100g enemmän, mut sen tiesin. Eilen ku tuli taasen vuos lisää, siihen ku mentiin kihloihin, ni pitihän sitä juhlistaa vähän paremmalla ruualla:syötiin paria erilaista lihaa, hyvin rasvasia lisukkeita ja jälkkäriks viel possumunkit. Salaattiinki pitää tuikata fetaa juhlan kunniaks, ett sen puolesta yllättävää, ettei sen enempää paino noussu :whistle:

Vkl olis ristiäiset suvussa, joten herkkuja taas tarjolla :p . Pitää yrittää sitä ennen syödä vähä kevyemmin, ni ei potti räjähdä.

Toivottavasti tirppiksen pyörä pelittää ja pääset urheilee sillä =)

Viivutti: joo kuuri ei ihan tiputtanu sitä 10kg, mut jospa meillä tuo alotuspaino ei ollu niin iso, ett olis mahkuja. No ainaki hyvän alkusysäyksen laitto päälle.

Mikäs teil on tavoite puntarilukemaks jussina? Ite aattelisin, ett 65kg :)

Aurinkoista ja kevyttä päivää kaikille =)

Tavotteeseen 3,6kg Huomenna paino sais olla jo alle 67kg.
 
huomenta! tai iltapäivää, en jaksanu aamulla käydä puntarilla tai oikeestaan unohdin...
tänään PITI alkaa atuo slim-kuuri mutta yllätys yllätys, meidän luontaistuotekaupasta oli ne loppu!! tulee loppuviikosta..eli vedän nutrispäiviä sitten tässä välissä...
 

Yhteistyössä