Method Draine -kuurilla aloittaneille

-400g =) paino nyt 85,9kg (kauhee!!!!!)
Sain eilen sen kuntopyörän ja on kuulkaas hyvä peli! Poljin sillä 10,3km:) Hyvä minä!!
Mä laitan tavoitteeksi juhannukseen mennessä 85kg =) pikku askelia
lähden varmaan lasten kanssa viikkoa ennen jussia mun vanhemmille ja mies tulee meidät hakemaan jussina. Mut onneksi siellä on netti niin voi päivittää tietoja, paitsi eri vaaka niin voi näyttää ihan erilukemaa! Yleensä näyttää siellä mulle 3-5kg enemmän ku kotivaaka:(

juu, helteistä päivää kaikille, taidan tänään sitä arskaa ottaa kun eilen sit jaksanutkaan:)

kokonaispudotus: 2.5kg(2,5vkoa takana)

Mulla pudotus -200g tasanen tappavaa kyytiä vaikka eilen söin suklaata :p nam nam ku oli hyvää enkä käynyt lenkillä :whistle: nähtiin eilen kyy hyvä kun tyttö ei kävellyt päälle oli keskellä tieltä parkissa mut sit se käärme siirtyi taivaiseen ukki kävi lapion kans hommiin:kieh: mulle ei käärmeet sovi :/ tirppiksen kanssa mennään sit melkein käsi kädessä painossa mulla vaaka näytti aamulla 85.1kg(eli sika paljon liikaa) :ashamed: jussina painon oli tarkoitus olla 82-83kg välillä ;) taitaa olla toive ajattelua :p tänään on PAKKO mennä lenkille ku eilinen meni ihan penkin alle =) ei tullut edes tehtyä vatsalihas liikkeitä...ensi viikolla musta ei varmaan ehkä kuulu mitään ellei jaksa raahautua kirjastoon nettin ku se oma kone on rikki tai siellä on niin paljon viruksia ettei sillä pääse mihinkään tai jotain mistä minä en ymmärrä mitään sain tänkin koneen jo sekaisin tässä yksi päivä :whistle: olen niin hyvä näiden koneiden kanssa :LOL: ihanaa sunnuntaina nään taas yli kuukauden eron jälkeen koirulimme :) mut taidan lähtee ottaa solenia tonne niin hyvä ilma tulossa kaivaa B) päähän mut huomiseen moi moi ja lisä pudotuksia odotellessa!!! :wave: :wave: kokonaispudotus -3.3kg huimaa :p

Moikka!

Vaaka näytti 66,6kg(varmaan yleisin lukema mitä saan aika ajoin puntariin;) ). Ihan kiva, ku eilen söin jädeä med minttudomino :p . Kesään ku kuuluu jäde vaik puntari alkaiski kettuilee :D . Mut nyt siis tuli -500g mikä on huippua:)

tirppis Ota oma vaaka mukaan(nimim. puntari kuuluu vakkaritavaroihin ;) )Huipppu juttu ett kuntopyörä ajaa asiansa:)

ViivuttiMä kans näin mummulareissulla kyyn, jo vappuna. Oli tiellä joten en alkanu häätää/tappaa toista. Enkä kyl pystyiskää, ku on ollu joskus lemmikkikäärme, joka kyl muutti käsityksen käärmeistä täysin. Hyvä homma, ettei käärmes päässy puree ketään:). Käy ny ees yhn kerran viikossa kirjaston koneella päivittämässä kuulumisia :) Mä kans jumitan aina kaikki koneet, ni oikein pelottaa käyttää vieraitten koneita.
Mahtaa muutes koira olla hiukka onnessaan, hyvä ku karvoissaan pysyy, ku näette pitkästä aikaa. Meillä elukat oli sekasi, ku olin viikon pois synnytyksen jälkeen(siis sairaalassa) :D

Nyt meen nauttii ulkoilmasta ja "omasta" ajasta, ku tytsky vetelee päikkäreitä.

Päätavotteseen 3,1kg, välietappiin 1,6kg

pudotusta -600g =) vaikka söin eilen kaksi jätskiäkin!
poljin eilen kahteen otteeseen: aamulla ja illalla yhteensä 11,8km:)
Tänä aamunakin olen jo aamulenkin polkassut 6km=) Liekkö hyötyä kun jakaa kahteen osaan, mutta tää meininki on nyt mulle sopivampi:) poljen jahka ilmat viilenee ja kunto nousee enempi yhdellä kertaa!
Lunga: en taida ottaa vaakaa mukaan 400km reissulle:) tavaraa tulee muutenkin ihan tarpeeksi kolmen muksun kanssa! ;) Ja onpahan(toivottavasti) mukavampi yllätys hypätä kotona vaa'alle=) ei ole kyllä sulla enää montaa kiloa päätavoitteeseesi! Minulla omaani on matkaa vielä huimat: 13,3kg :kieh:
haaveilen saavani painon ainaskin tonne 72kg! pituutta minulle on kertynyt 172cm. 5kg välein ois sellaset mukavat välietapit=)

Pudotus yhteensä: 3,1kg(85,3kg)

mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:

Tänään sit vaaka oli erittäin ystävällinen vaikka söin eilen munkkiaki mut ehkä se lenkkeily ja päivän ulkona olo teetti sen aamu lukema oli huikea -700g eli painoa nyt 84.4 :D kyllä on taas kiva kokonaispudotus yhteensä -4kg :whistle: tänään sit mies tulee hakee perheen kotiin ja voi koiruli revetä liitoksista todellaki se on ollut hieman mökönä isännalle ku muu perhe on ollut poissa!! Täytyy myöntää et on itselläki kyl todella kova ikävä ollut koirulia mut onneksi täällä on ollut korvikkeita vaikka kuinka monta tältä tontilta löytyy mummun ja ukin koira serkun 2 koiraa ja viel mun entinen kissa joka asustanut täällä jo varmaan 7-vuotta kisuli täyttää kesällä 11-vuotta hui ;) niin on ollut koiria mistä valita kenen kans lähtee lenkille ;) Oi kun olisiki pituutta mut ku on luotu tälläinen tynkä tappi 166cm niin paino pitäis saada tonne 60-65 tietämiin kyl mä pyrin sen kerran viikossa pääsemään koneelle siel kirjastossa muuten varmaan tulis hulluksi jos ei pääsis :whistle: ukki lähti isojen kanssa ulos ja mä jäin koneelle ku pienin on kuumeessa ilmeisesti hammas kuumetta ku ien aivan turvoksissa :/ on muuten kiukkunen kaveri meillä :'( kurja ku noi pienet on kipeenä niistä tulee heti ihan kiukku pusseja :/ tänään oli tarkoitus grillata kanaa ja kasviksia ja makkaraa mut saas nähdä miten ton pienen kuumeilu jatkuu tällä hetkellä super kiukku huutaa ja parkuu yritän samalla kirjoittaa ku muksua heijaan sylissä mut ei auta pakko mennä kuullaan varmaan sit huomenna viimeisen kerran ennen ensi viikkoa ku saan vain joku päivä itteni sinne koneelle mut hauskaa v.loppua ja kesän jatkoa moimoi :wave: :wave: kuullaan kyl viel on katoa mihinkää... :p

Moikka!

Eilen illalla oli koko keho oudin kipee. Nivelet ja lihakset kipeili niin etten unta meinannu saada ja olo oli ihan kauhee. Yöllä sit nous 40 asteen kuume :/ . Inhottava ku ihan yhtäkkiä ilman mitään flunssaoireita ym.nous kuume. Toivottavasti helpottais pian, ku on ne ristiäisetki. Nyt vaan taitaa taasen kuume alkaa nousee, ku lääkkeen vaikutus heikkenee. Että tällasta tänne :(

Paino oli 66,4kg mut en ihmettele ku yö oli niin kauhee.

Tavotteeseen 2,9kg(juhannuksen tav.1,4kg)

Lungalle paranemisia!!
Vaaka ei ollut suosiollinen tänään..en ees taida kertoo mitä näytti :ashamed: +900g!!! Vaikka en syönyt mitään herkkuja eilen! illalla kyllä join kaksi olutta, muttei ne ennenkään oo noin paljoo painoo nostaneet :kieh: eilen poljin kp:llä 11km! aamulla 6 illalla 5.
Tänä aamuna lukemista hurjistuneena polaisin 11km!! Katellaan jaksanko/viitsinkö illalla polkea lisää!
Karkkia tekee julmetusti mieli! Tai oikeestaan suklaata...

Mites riehakkaalla tuulella Viivutin koiruli oli??
Muille paljon -grammoja/kiloja!!

Moro!

tirppis: Varmaan on vaan hetkellistä "turvotusta" tjs. Älä murehdi. Mut pannuun se ottaa :'(

Mul kuume senku jatkuu :( Kiva ku mies viel polttareissa. Tänään pitäis tulla jo kotiin, mut ei ainakaa viel näy vaik piti jo kotona olla :/ . Kyllä mä revin pelihoususni, jos venähtääki huomiseen, ku olis ihan kiva itekki levätä. Tuon n.1,5v:n kans ei pahemmin oteta torkkuja tai levätä. On muutes ihana tapaus, ku sanon, ett äiti on kipee, ni toinen tulee halaamaan ja antaa pusun. :heart: . Kunpa ei neitiin tarttuis. On tää sen verran tympee ku kaikki paikat on niin kipeet, ett itku ihan tuli :( .Huomenna olis ihan jees olla ees vähä terveempi, etten kaikkia tartuta. Ja matkaaki on 120km suunta, ni ei se herkkua oo kipeenä.

Aamulla puntari näytti 66,3kg. Söin ihan miten sattuu ja ihan koska tahansa. Het vaan ku jotain maitto, ni suuhun se piti tunkee. Mies toi eilen suklaalevyn parannukseks, mut en oo sitä ees avannu :eek: . Saa0 mies syödä mahd.rapulaansa :kieh:

Aurinkoista päivää kaikille ja tsemiä pudotuksiin B)

Päätavoitteeseen 2,8kg, jussiin 1,3kg Saas nähä tuleeko nuista mitään. Varsinkaa ku nyt on kaikki urheilu pannassa :(

aamulla paino sama nyt pitäis lähteä saunan lämmitykseen huomenna aamulla alkaa 600km urakka kotiin päin pikku mies edelleen kuumeessa aamulla melkein 40 astetta :'( ilmoittelen sit ku pääsen kottin päin et mitä se koiruli tuumaili jne..mut näillä eväillä jatketaan... :wave:

En ihan koko ketjua lukenut loppuun, tiiä mitä ihmiset ovat "napisseet" noista kuureista jne, mutta hienoa lukea että muutosta on tapahtunut, olen itsekin ajatellut kokeilla. On ollut yleismotivaatio laihdutukseen ja kunnon liikkumiseen ihan nollilla mutta toi puhdistus varmasti nostais sitä motivaatioa ja antais mainion startin laihikselle..tai ennemminkin paremmille elämäntavoille :D vuodessa tuli n.10kg lisää, laihduttuani ensin aika paljon synnytyksen jälkeen, nyt siis kiloja tullut takas |O Mutta hyvää kesää ja tsemppiä kilojen karistukseen =)

Huoh, -200g:/
Matkaa jussitavoitteeseen 1kg ja ekaan -5kg 2,8kg.
Miksihän mulle on suotu näin huono itsekuri?? Pyöräillyt olen ahkerasti: yhteensä 52,3km=)
Huomenna taidan pitää lepopäivän, eihän ne viisaammat suosittele joka päivälle kuntoilua!? Pitäsi km määrää nostaa vähitellen kunhan tuo kunto antaa myöden. Ihan kummasti enemmän hikoiluttaa tuo kPllä ajelu kuin lenkillä käynti:)

-2,4kg(86kg)(52,3km)

kiva kuulla Maantiekiitäjästäkin! Millois oot Slimin saamassa??

jokos Viivutin poika ja Lunga on paranemaan päin??

Moi!

Tääl aletaan olee terveiden kirjoissa. Nuhaa viel on, mut ruokaki alkaa maittaa. Voi ku muu perhe pysyis terveenä. Jos olis terve, ni olis itekki kiva pyöräillä kp:llä, ku lenkillekkää ei pääse, tai viitsi lähtee ku sataa.

Viivutti Toivottavasti matka meni ja hyvin ja pikkumiehen kuume laskis. On se kovaa, ku pienen pitää sairastaa :(

maantiekiitäjä Joko oot Slimin saanu alotettua? Tuo painon junnaus on älyttömän tympeetä, mut parempi seki ku nousu. Toivotaan miinuksia sinne suunnalle =)

TavisÄiti Jos vaan huvittaa, ni laitahan tähän ketjuun omia kokemuksia muiden tapaan kuurista =)

Tirppis Joo näin mäki oon ymmärtäny ett joka toinen päivä samaa lajia ja sit välipäivinä voi tehä esim.lihasharkkoja ja ainaki yks täys lepopäivä olis hyvä pitää palautuakseen. Muuten ei kyl tuu tuloksia =) . Ja onhan toi 200g hyvä määrä, ku tässä vaihees lähtevät määrät kuitenkin on jo rasvaa. Ei mee 0,5-(max.1kg) viikkopudotus yli. On sit ainaki pysyvää:). Hyvinhän noista kuitenkin kertyy viikkopudotukseks:)

Puntari näytti aamulla 66,2kg eli -100g. En syöny eilen lähes mitään, ett nousua saattaa tapahtua, ku nyt on alkanu ruoka taas maistuu normaalisti. Onhan täs viel keskikesän juhlaan aikaa, ett tavotteen on saavutettavissa:D. Sillon kyl aijon pitää vapaata laihiksesta ja nautin kesästä enkä pihtaile ruokien suhteen.

Aurinkoista mieltä kaikille sateen keskelle ja tsemppiä pudotuksiin:)

Päätavotteeseen(joka seki viel välietappi)2,7kg, jussiin 1,2kg

huomenet! näillä näkymin saan slimin vasta keskiviikkona... |O sas nähä pitääkö huitasta detox uudelleen..
paino +400g, vietettiin pojan kaa herkutteluilta eilen :ashamed:
ja tietty menkkaturvotus tekee omansa..
tavoite jussiin mennessä -2.1kg ja kaikkiaan -7.1kg..

juu, kovin kehnosti menee :'( +100g! mä en kohta enää jaksa mokomaa kuuria:( en ees kummosia syönykkään eilen, kohtuudella!
Tänä aamuna polkaisn tuossa 12,1km fillarilla=) Hyvä minä!!illalla tarkoitus ajaa lisää:)

johanna76: mun mielestä Viivutilla on tabuina tää slim kuuri. Ja tervetuloa keskustelemaan meidän kanssa jos/kun kuurin aloitat=)

Huomenna se Maantiekiitäjäkin liittyy slimiläisten joukkoon=) Tsemppiä!

ei sit ihan mun tavoite taida jussiksi täyttyy:( edelleen se 1kg kummittelee!tällä menolla se tulee takasi ennen jussia:( ja kohta alkaa menkatkin...mutta toivossa on hyvä elää ja tsemppiä kuitenkin vielä löytyy! Kyl mää ennen kolmekybäsii aion olla -10kg!!! (aikaa lokakuulle)

huomenta!
paino oli pudonnut 500g!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vielä kun pääsisi liikkumaan muutakin kuin kotona..haaveena olisi salikortti, mutta ukko aina pois joten se siitä haaveesta, ellei saisi sitten jonkun lahjottua lastenvahdiksi.
kuntopyörän aion jostain hommata, mulla oli anopin vanha lainassa ja sillä putos kilot kivasti..
meen kattomaan jos slimiä jo saisi..
tavoite jussiin mennessä 1.6kg, ei paha... =)

Moirjensta!

Huippu juttu, maantiekiitäjä, tuo pudotus. Tulee kummasti lisäpointtia pudotukseen :D

tirppis Älä lannistu. Pian sullaki humahtaa oikein hulinalla paino alaspäin. Ja voihan olla ett lihakset alkanu kasvaa/keho ei viel tottunu pyöräilyyn. On nuo huimia matkoja mitä poljet =) Ja hei, jussiin on viel monen monta päivää:). Juo tää päivä oikein huolella vettä ja syö vaikka ananasta, ni johan lähtee mahd.nesteetki veks :hug:

johanna76 Tervetuloa vaan kuureilijoiden joukkoon. Olis kiva kuulla, miten tabletteina toimii, eli laita ihmeessä kommenttia =)

Juu, huomaa, ett aletaan olee terveiden kirjoissa, ku eilen se sit uppos se pitkään säilyny(3.pv. ;) )suklaalevy. Mut yllätykseks aamulla paino oliki samassa ku eilen. Toivottavasti ei tänään tulis syötyä mitään ylim.ja huomenna puntarista kurkistais ihan uus, pienempi lukema :D

Mukavaa päivää kaikille:)

huomenta! taas ihan julmetun iso pudotus!-700g!! :eek: ja mä söin eilen kaksi turkkarijädeekin.. :ashamed:
oon noudattanu tosi tarkasti 1200-1300kcal ruokavaliota ja sillä kai tuo paino on lähteny vihdoinkin laskuun, kiitos kaverin painonvartijoiden ohjeen.taisin ihan oikeesti syödä ihan liian vähän.
jussin tavoiteeseen: -900g
kokonaistavoite: -5.9kg

Moiks!

tirppis Kiva ku miinusta lävähti puntariin. Sä oot kyllä ottanu asiaks ton polkemisen =)

johanna76 Jännityksellä odotellaan tuloksia =)

maantiekiitäjä Sul mahoton tahti päällä. Oot varmaan jo ylihuomenna jussin tavotteessa tuota menoo. Pitää varmaan itekki käydä jädeautolla hakee turkinp.jädee, josko tulis noin isoja pudotuksia ;) .

Aamulla puntari näytti 65,9kg. Uus kiloluku, mut ei "enkka". Siihen olis viel 200g. Toivottavasti paino pysyis laskusuuntasena, ku ei jaksais enää palata 66kg:)

On se vaan kätevä, ku on toipilas ni tekis mieli urheilla vaik kuinka. Nytki oon siivonnu ku hullupäinen vaik kandeis ottaa iisisti. No, josko sitä olis jo sen verran terve, ettei tauti uusi =)
Nyt meen puristaa mehulingolla appelsiini-mansikka -mehua, ett saa c-vitamiinia. Kuuluu tyttöki heräilevän päikyiltä sopivasti.

Eli se on :wave: tältä erää.

Päätavotteeseen 2,4kg, jussiin 0,9kg. Pud.yht.10,9kg

-200g:) (85,6kg)
piku hiljaa alaspäin:)
maantiekiitäjähän otti loppukirin=) Huima vauhti sinulla!!
Aamulla en ois millään jaksanut herätä puol7 kun alkoi pojun huoneesta kuulua pälpätys...mutta nytpä on sit poju kuvitettu=) ja syötetty. aamulenkki pyörällä heitetty ja itsekkin aamupuuro syönyt! En jaksanut nyt kuin 10km polkea!

pudotus yht: 2,8kg jussiin -600g väli -2,2kg ja lopulliseen 13,6kg :kieh:

Yhteistyössä