Method Draine -kuurilla aloittaneille

huomenta! masentaa ääliömäiset sukulaiset :saint: joten aloitin aamun PIENELLÄ suklaakakun palasella, en käyny puntarilla, menkat, oon kuin barbababa... :headwall:
eilen kuitenkin polkaisin semmoset 15km, hiljalleen mentiin mutta kuitenkin..
tavoite jussiin -900g ja kokonaistavoite -5.9kg
 
johanna76
Ensimmäisen päivän pudotus -200g. Olen tosin muutenkin laihiksella, että en tiedä, johtuuko kuurista vai muusta. Aloitin laihiksen viikonloppuna ja kuurin eilen.
Tavoitteeseen vielä -5,1kg, pudotettu 1,4kg
 
Iltapäivää!

Kirjotin alkuun ekaks pokkana "huomenta" :LOL: Onko flunssa pehmentäny pään vai mikä lie;)

Puntari näytti 65,8kg eli -100g. Ihan jees vaikka jonku takia sitä on niin ääliö ett aina toivois suurinpiirtein 500g miinusta :kieh: . Pitäis vaan keskittyä viikkopudotukseen, mut oon niin koukussa tuohon aamupuntarointiin, ett eipä taitais onnistua multa :whistle: . Ja viel ennen se oli niin ett jos mässäilin ed.päivänä, ni seuraavana aamuna en "uskaltautunu"puntariin, mut nykyään sit oon alkanu menee ihan kiusallaki =)

Musta ei sit kuulu ainakaa launatina eikä sunnuntaina mitään ku en oo kotosalla, mut huomenna yritän ehtiä. Jos en ehdi, ni mukavaa viikonloppua jo nyt kaikille. Pysytään erossa kiusauksista :p

Päätavotteeseen 2,3, jussin 0,8kg
 
huomenta!
kävin puntarilla, kauheet lukemat!! laitan menkkojen piikkiin enkä noteeraa tuota ollenkaan :kieh: :ashamed:
joku jossain ketjun alussa kysyi lähteekö senttejä, mulla vyötäröltä melkein 6! voipi sanoakin jo että mulla on vyötärö.. :D
tervetuloa johanna76 sekaan! ja onnittelut hyvästä alotuksesta. :flower:
hyvää päivänjatkoa kaikille!!
 
Huomenta!

Pikaisesti oli pakko ehtiä kirjottaa pakkailun lomassa(mä ku saan vkl reissulle tavaraa mukaan kuorma-autollisen;)).

Maantiekiitäjälle helpotusta oloon =) .

Puntari näytti aamulla 65,4kg. Voitte arvata ett tein tarkistuspunnituksen noin kakskymmentä kertaa. Oli älyttömän ihana ylläri. Vielä ku pysyis vkl ruodussa, mut vaikeeta se on ku jo peruselintarvikkeet siel on aina lihottavampia :kieh: . Noo, pitääpä sit ottaa ens viikolla nappee lopukiri jussiin, jos(tai melkein kun)paino nousee.

Mukavaa viikonloppua kaikille:)

Päätavotteeseen 1,9kg, jussiin 0,4kg Nuo luvut näyttää jo ihan siedettäviltä:)

Virallista päätavotetta en ees viitti lukuna tähän laittaa vielä, ku se on sen verran paljon vielä. Menee näillä välietapeilla, ni pysyy innostus yllä :D
 
juu ei ollu vaaka täälläkään suosiollinen, menkat painaa päälle niin on niin turvonnu olo:(
Ei siis meikäläiselä ees se -5kg täyttyny tällä kuurilla :'( Huomenna viimeinen päivä kuuria, sit on hetkellinen "loma", lähden sinne sukulaisiin ja jatkan pisteillä sieltä palattuani. Ja sillon en punnitse kuin kerta viikkoon, ei niin monesti tarvi pettyy viikon aikana :LOL:

tirppis

jussiin -800g
 
-100g 85,7kg. Just kattelin päivyriä viime vuodelta...olin joulukuussa vielä melkolailla 80kg, mutta päästin itteni lihomaan nameilla, herkuilla ja saunaolusilla :kieh: ei ois ollu enää ku 2kg siihen mitä painoin ennen kolmosen odotusta!! Nyt siihen onkin sit matkaa n8kg :'( sen taidan ottaa eka päätavoitteeksi ja sit muutan sitä kun tuo saavutettu;) ei tunnu tosiaan niin pitkälle tuo matka!! Eka etappiin se -700g ja välietappiin 2,3kg.
saa nähdä mitäs mun paino tykkää, kun tilasin äipältä ens viikoksi kaalilaatikkoo ja lanttukukkoa :p
Käyn moikkailemassa ens viikollakin teitä, mutta punnaukset ei oo virallisia kun tosiaan se eri vaaka on käytössä. Viikon päästä maanantaina saa sit uudet lukemat ja siitä alkaa raivoisa tahtojen taisto liika kiloja vastaan!! Otan tutut ja turvalliset pisteet käyttöön jahka mies sen asentaa tohon koneellensa uusiks. Mun koneelle se versio ei käy:(
Huomiseen :wave:
 
2,5kg lähti minulta painoa mokomalla kuurilla! Ihan oma moka kun ei lähtenyt enemmän kun olin niin lepsu herkku päivien suhteen..
Täällä maalla en aio vaakaa seurata..tää vaaka näyttää vaivaiset 1,6kg enemmän kuin oma vaaka :whistle:
pienin päätti tänä aamuna herätä 4.20. oli niin paljon valoisampaa huoneessa et ei enää nukahtanut. pikku tirsat sain sit ottamaan puol6 aikaan:(
Juups mukavaa viikkoa kaikille!
pyörällä poljettu n155km, nyt viikon tauko siitä puuhasta, lenkkiä tilalle:)
Moikka
 
Moikkelis!

Kyl vaan nuo vieraspaikkojen herkut on NIIN hyviä ja vaikee niistä on kieltäytyä(enkä kyl tiedä haluankokaa). Mut tän aamun vaakalukema kyl viestitti et olis kannattanu: 66kg tasan. Huoh! Mä ku jo hetken viillettelin kohti 65kg, mut nyt seki taaksejäänyttä. To lähdetään läskin(eli jussin) viettoon ja paino varmaan nousee sen 2kg taas. Siel ku tulee vaan maattua ja syötyä. Kuka hullu nyt urheilee alkais :LOL:

Täytynee vaan myöntää nolosti, ett jussin tavoite on saavuttamattomissa, ku saa aika erkki olla ett muutamassa päivässä paino laskis kilon.

Jussiin 1kg Laitan sen silti tähän kummittelee ja tsemppaa:)
 
johanna76
Mulla oli lauantaina saunailta ja tuli herkuteltua sipsejä, karkkia, suklaata ja pähkinöitä. Olin ihan varma, että paino nousee, mutta kas kummaa, aamulla vaaka näytti -600g! Tänä aamuna olikin sitten 100g tullut lisää.
Pudotettu 2kg300g, tavoitteeseen 4kg200g
 
Huomenta /päivää!

Ulkona tympee ilma. Mul ku olis pieni ja sievä juoksulenkki suunnitteilla illaks. Jospa ilma sit paranis iltaa kohden. Eikä tarttis kyl sataa koko päivnä, ku aateltiiin lähtee vähä kauempaan leikkipuistoon piipahtaa unien jälkeen.

Puntari oli aamulla 65,7kg. Jee! Ihme, vaik söin illalla kolme kaurapuikulaa lihapullilla ;) . Tuli kaamee mieliteko ja olihan se toteutettava B)

Meillä alkaaki juhannussuunnitelmat jo huomenna, ku lähdetään lapsen kans vähä aikasemmin reissuun. Mitäs me täällä kökittäis kahestaan. Eli huomenna viel ehdin kertoo painoni, mut sitä seuraava kerta onki sit vasta maanantaina. Punnitsen kyl itteni reisussa, mut tulosta en pääse ilmottaa. Kerron sit ma, pääsinkö(tod.näk.en päässy)jussin tavotteseen eli 65kg =)

Jussiin 0,7kg, välitavotteeseen 2,2kg Päätavotetta en ookkaa viel määritellyt. Katotaan sitä ait ku nää on saavutettu :D
 
Olipa suuren suuri yllätys aamuinen puntarilla piipahtaminen(joka ei sit jääny pelkäks piipahdukseks, ku piti tehä useempi tarkistuspuntarointi;)). Se näytti 65,2kg :eek: Eli 1/2kg vähemmän ku eilen :eek: :eek: . Kyllä ihmetytti! Jos sitä kuitenkin pääsis alle 65 ennen perjantaita. Tosin puntari on eri, mut pitää yittää kattoo erotus, paljo heittää, ni osaa arvioida. Mut kiva aamuylläri oli. Mä ku toissa päivänä tuskailin, ku paino oli 66kg.

Tänään lähdetäänki reissuun ja oikein pelottaa TAAS se ruokamäärä mitä on tarjolla.Millähän ilveellä sitä sais urheiltua ees vähä ja syötyä kohtuudella?

Mutta Rentouttavaa juhannusta kaikille B) Muistetaan tehdä taikoja;)

Meen jatkaa pakkaamista:)


Jussiin 0,2kg, välietappiin 1,7kg
 
porukoiden vaaka näytti -500g maanantaihin verrattuna:) saa nähdä mitä oma vaaka näyttää sit ens maanantaina!? pääasia et putoo, eikä kauheesti nouse;)
Mukavaa jussia kaikille!!
Tavoitteita en nyt laitakkaan tähän kun en oo varma mitä oma vaaka näyttää, sen mukaan elän kuitenkin;)
 
Ihana ei ollut paino noussut lomalla!!
pudotusta siis takana -2,5kg
välitavoitteeseen matkaa -2,5kg
tavoitteeseen joko 13.9kg/20.9kg :whistle:

pitkä on matka tavoitteisiin, mutta jospas nyt sais lisäpotkua, kun tänään aloin laskemaan pisteitä tässä kotosalla!!

Mukavaa arkeen paluuta kaikille! ja paljon miinus kiloja!!!
 
Morjens!

Jussi oli ja meni. Ja syötyä tuli. Puntari(tosin eri ku meillä)oli viel 65 päälle hieman vkl, mut tänä aamuna luvuks rävähti 66kg!! Itkujen itku. Mä kans sahaan vaan ees taas 65 ja 66 välillä :'(

No nyt vaan sit kaverin häihin tavotteen kimppuun, eli 63,5kg. Saas nähä kui käy.

Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista päivää kaikille B)

Palaan huomenna toivottavasti pienemmällä kilomäärällä. Tosin kaappissa olis jäljellä eilisen herkuttelun jämiä, suklaata ja irtokarkkeja. Pystyisinpä pitää näppini kurissa |O

Tavotteeseen 2,5kg
 
onko toi kuuri hyvä ja toimiva? salaa kurkistellut teidän keskusteluja.. :ashamed: pystyykö sellainen käyttämään sitä jolla kilpirauhasen vajaatoiminta.. pitäs saada kiloja pois.. mitä muita kikkoja teillä on painon pudotukseen?
 
suikku: mun mielestä kuuri oli hyvä ja varmasti toimiva jos pitää tiukkaa kuria myös syöminkien suhteen..paitsi luulen että laihtuu ilman kuuriakin sillä ruokavaliolla mikä suositus kuurin aikana pitää! Ja paikkareiden pisteitä suosittelen! ja lisää liikuntaa!

Eilisestä paino pudonnut -500g=) lähti toissa iltaiset oluen pöhötykset;)

pudotus yhteensä: -3kg
välietappiin: -2kg

hiljaa hyvä tulee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikku:
onko toi kuuri hyvä ja toimiva? salaa kurkistellut teidän keskusteluja.. :ashamed: pystyykö sellainen käyttämään sitä jolla kilpirauhasen vajaatoiminta.. pitäs saada kiloja pois.. mitä muita kikkoja teillä on painon pudotukseen?
voit ottaa mutta sano kaupassa kun ostat sen että otat sen jodittoman version, siitä oli ihan noisssa ohjeissakin. =)
t:ex-maantiekiitäjä
 
Moi!

Paino oli +400g. Kökkö!!!! Tänään sit kävin kunnon juoksulenkillä. Eiköhän tää tästä. Tosin äsken söin lakujädee ja Batteryn :ashamed: . Saas nähä miten aamulla puntari helisee :|

Nyt suihkuun ja tsemppaa itteeni, ett pysyis joku roti täs touhussa.
 
The Helmelle: onnea uudesta Nikistä=) mistäs moinen vaihdos?*minäkö utelias*

Lungalle: tsemppiä! Ja paljon miinusta!

Itselle vaaka näytti tänään -300g=) vaikka illalla söin jätskin, palan persikkapiirakkaa ja pari namua..kaikkia pisteitä en merkannut ylös... välietappiin matkaa1,7kg
yhteensä pudonnut: 3,3kg Kpyörällä tullut matkaa jo 200km :D
 

Yhteistyössä