Lunga: Mie aloitan kyseisen kuurin huomenna ja rupean täällä kirjoittelee sun seurana
Taustaa sen verran itsestäni, että meille syntyi kolmas lapsi 10.11.08 & tottakai sitä jotain ylimääräistä jäi. Jo edellisistä raskauksista jäi.. Sain keskimmäisen syntymän jälkeen laihdutettua 12,7 kg, että olin taas samois mitois mitä ennen esikoisen raskautta eli 56 kg, mutta sitten tuli aika rintaleikkaukseen.. Liikuntakielto.. Otin hormonikierukan ja paino nousi 64 kg:n :ashamed: . Kun aloin odottaa nuorimmaista, ni painoin 74 kg & raskauden lopussa 79,9 kg. Kun aloitin "pudottamaan painoa", niin painoin 68,9 kg & perjantaina painoin 66,1 kg. Kerkesin jo tiputtaa painon 64 kg:n, mutta kolme-neljä viikkoa sitten tuli mässytyskausi ja paino kerkes nousta sitten tuohon lukemiin.
Minulla olisi tavoite painaa 55-56 kg 1.7.09 mennessä, mutta tuskin onnistun.
Huomenna siis aion aloittaa tuon MethoDrain Detox -kuurin. Minulla ei painonpudotus ole siinä tärkein tavoite, vaan eniten juuri se kehon puhdistuminen. Siinä sivussa olisi tietenkin mukavaa, jos paino edes vähän tippuisi
. Mitä olen lukenut, niin paino ei välttämättä ole tippunut ollenkaan, mutta mieli on virkistynyt ja jaksaa paremmin, joten mielen virkistyminenkin siis olisi edes pieni tavoite
.
Perjantaina kävin miehen kanssa shoppailemassa ja toisaalta kauhulla aina menin sovituskoppiin, kun anoppi on puhunut, että vaatteet on nykyään muuttuneet ihan mielettömästi ja välttämättä ei sama koko edes mahdukaan. Niinhän se kyllä on. Ei ole aina kokoihin luottaminen, kun toisella valmistajalla saattaa olla ihan eri koko.
Mutta farkut kokoa 38 mahtui jalkaan, mitä nyt pieni mahan pömpötys on, joka olisi kiva saada pienemmäksi ja ulkoiluvaatteet kokoa 38 mahtui myös :heart: . Vanha puku kokoa 40, joten ihana tunne oli, kun 38 meni päälle :heart: .
Mie yritän keritä käymään salilla+bodypumpissa kolmesti viikossa. Huomenna olisi tarkoitus mennä taas. Viimeksi kävin torstaina. Mulla murtui viime kuussa häntäluu+flunssa päälle, ni on ollut ns 2 kuukautta urheilematta. Helmikuu oli muuten sairaslomaa, kun parantelivat vielä parin vuoden takaista rintaleikkausta, ni oikeaa rintaa viel vähän leikkasivat
.
Olen tässä ajatellut, että ihan kirjaimellisesti yritän ohjeita noudattaa.. Mutta katsotaan miten onnistun, koska 20 päivää on kuitenkin pitkä aika
. Mie otin kuurin tabletteina, koska luulen, etten nestettä saisi alas.
Kuinka paljon teillä on lisääntynyt vessassa käynti? Onko maha ihan sekaisin vai ei ollenkaan?
Detox-kuurin jälkeen teen slim-kuurin, joka myös odottaa jo valmiina. Voiko tuon Slim-kuurin jälkeen syödä toisenkin Slim-kuurin?
Mutta enempiä jaarittelematta tänään.. Jatkan huomenna.
- Red Dragon -
ps. Tervetuloa Tuonne "Unelmavartalosta -2009 haaveilevat Huhtikuussa" -pinoon!