Method Draine -kuurilla aloittaneille

aloitus: 83,7kg
1.pvä: 83,7kg
2. pv: 83,3kg
3.pvä: 82,9kg
tulos:-800g :)

RD:Ei ihme jos reisiin lihasta tulee ku tollasia määriä liikut! Huluhan sää oot :D
Lunga: hetkellistä turvotusta vaan!

Olenpas tyytyväinen tulokseen! tälä menollahan saatan vaikka päästä eka tavoitteeseeni tän kuurin aikana :) mutta kuten viimeksikin niin varmasti kohta tasottuu turvotusten lähtö ja hiljenee tahti..mut pikku hiljaa hyvä tulee! nyt meen töihin ois ainoo pvä tällä vkolla=)
 
Paino oli tänä aamuna: 65,3 kg (jos en muista taas väärin) ja pudotusta siis: -1 kg.

Pientä parannusta.. Mutta tänään oli päiväkodin kevätretki Kuopioon, luonnontieteelliseen museoon ja matkalla tuli popsittua suklaata :ashamed: . Matka meni älyttömän hyvin ja siilinjärvellä oli ruokailu.

Kohta lähden ukon kanssa kaupunkiin ja jos illalla käytäisiin koko perheen voimin lenkillä, jos vain lapset jaksaa. Edes pienellä.
Huomenna sitten salille + pumppiin. Ensiksi mennä käymään porukoilla. Eilen oli mun pikkuveljen 11-vuotis synttärit ja huomenna tulee mulle vuosi lisää :D .

Me ollaan hankkimassa kissa, joten kannattaisiko ottaa vain yksi vai olisiko parempi ottaa tuplasti?

- RD -
 
Aamulla puntari oli taasen 63 puolella, eli 63,9 muistaakseni.

Aamu ei menny iha putkeen, eka oli tajuton mahakipu ja sit ku lähin pyöräilee seittämän jälkeen, ni pyörä jumiutu. Tai oikeestaan takajarru ja matkan teko tyssäsä ja piti jatkaa jalan. Pyörä sai jäädä siwan pihaan. Menin sit ostaa uuden menopelin(tuo aiempi oli jo muutenki vähä susi)ni eiköhän aurinko ollu lämmittäny vanhan pyörän kuntoon. Eli nyt olis myynnissä melko toimiva, mut kuitenki aavistuksen renu 18-vaihteinen maastopyörä.

Mut jos menis katsastaa miltä lohikiusaus näyttää uunissa ja alkais haaveilee syömisestä:)
 
RD: Kaksin aina kaunihimpi;). Kyllä mä varmaan ottaisin pari kipaletta. Olis toisilleenki seuraa ja niitä on ihana seurata ku leikkivät keskenään. Sä kyl melkonen humputtelija noiden urheilujen suhteen. Hieno homma!

tirppis: Kyllä se vaan saa mielen hyvälle, ku paino tippuu. vaikka oliski aluks osaittain nesteitä, ni ite ainaki tykkään vähenevistä kiloista(yllätys;)!!!)


Aateltiin ruuan jälkeen käydä pyörälenkillä koko poppoo. Pääsee tyttö äitin uuden pyörän kyytiin. Se tosin ei kuluta hirveesti kaloreita, ku laps ei jaksa 2h olla kyydillä, mut silti. Pieniki liikunta on hyvä:)
 
Paino oli aamulla 63,6kg. Taas yritetään päästä 62 puolelle. Tänään tosin olis edessä kyläilyä, jossa tod.näk.on herkkuja kahvipöydässä tarjolla ja iltapäivällä vielä tulee isä kylään ja lupas tuoda pullaa mukanaan. Huoh!!! On tää vaikeeta kurittaa itseään:)
 
aloitus: 83,7kg
6pvä: 83,4kg :(
tänään en vaakale mennykkään, kun on tuo serkkulikka kylässä niin en ole nyt tuota litkua käyttänyt... huoh! huomenna alkaa sit litkuttelu taas=) ja kokeilen osittain nutraustakin jos vaan saan aikaiseksi niin paljon ;)

nyt meen taas. mukavaa sunnuntaita!!
 
Mie en oo nyt pariin päivään ottanut tabletteja. ja tämä kuuri meni ihan persiilleen, oman kurittomuuteni takia, kun ei itsekuri ole pitänyt. Perjantaina oli omat synttärit ja tänää oli pikkuveljeni synttärit, mitä nyt synttäripäivä olikin jo keskiviikkona.. Joten herkkua ja kaikkea mahdollista on mennyt alas.

Huomenna aloitan kunnon kuntoilun + ruokaremontin, koska ei tästä muuten tuu mitään..

Mutta nyt pitää mennä. :wave:
 
Eilen kävin spinning:issä & ladybodyssa elämäni ensimmäistä kertaa.. Ennen sinne menoa ajattelin, että varmaan myös viimeistä kertaa, mutta maanantai-aamuisin rupean käymään noilla tunneilla.

Tänään kävin sitten vaa'alla, joka näytti ihan hirveitä lukemia: 67,4 kg :ashamed: .. Lauantaina olin kehoanalyysissä, joka näytti painoksi 66,5 kg, joka oli myös perjantaina.. Noh, tästä ei ole kuin suunta alaspäin. Eilen aloitin ruokataparemontin ja vain lauantaisin on herkuttelupäivä.

Olen kyllä alkanut jo jännäämään, että jokohan olisi tärpännyt ja olen raskaana.. Yritys on tarkoitus aloittaa vasta heinäkuussa.. Jos ei menkat ala la-su mennessä, ni olotila on: "APUA!!!"

Mun osalla kuuri on mennyt ihan metsään, mutta on tässä ollut myös jotain positiivistakin:
- Pirteämpi olo
- tiedän, että jos joskus teen kuurin uudelleen, niin otan nesteenä, enkä tabletteina
- aloitan kuurin, kun ei ole tiedossa juhlia

Mutta tosiaan on paljon pirteämpi olo ja jaksan paremmin.

Mutta nyt käyttää nuorimmaista neuvolassa. :wave:
 
Moro!

Ai että ku on ihana ilma B)

On kaamee nälkä ja vetäsin läjän fasupaloja välkkäriks. Josko se ei vaikuttais ku näin päivällä söi :whistle:

Nyt pitäiski mennä tekee päiväruokaa.

Paino oli aamulla 63,2kg. Vähä on vähemmän pudonnu ku ekalla kuurilla mut on tääki jotain. Tuo 62 vaan tuntuu hikisen vaikeelta saavuttaa..

pud.yht.1,7kg
 
paino tänään 83,8kg :/
Nyt päätiin et loppuu leikkiminen ja tosissani yritän! on kk(16.5) aikaa miehen kummilikan rippijuhlaan ja sinne on oltava paino 78kg =) katellaan kuinka paljon jään tavoitteestani!?
matkaa tavoitteeseen: 5,8kg =]
toiseen tavoitteeseen: 11,8kg =[ tähän ei oo minkäänmoista aika rajaa laitettu..en siis haaveile saavuttavani tätä tän kuurin aikana, hyvä jos tota toistakaan puolen väliin saan tällä aikaseks...;)

Lunga: ei vaikuta yhtään mitä syöt päivällä ;) enemmän siis ilta syömingit =) Hyvä pudotushan se tuo vajaa 2kg on! paljos kuuria jäljellä vai joko loppu?
 
Minua alkaa pikku hiljaa masentaa.. Turhaan sitä yrittää mitään ruokataparemonttia tehdä, kun siitä ole mitään hyötyä. HUOMATKAA: Kaksi päivää vasta takana ja nyt jo marmatan :kieh: :whistle:

Tänään paino oli 67,3 kg eli vaivaiset 100 g olisi tippunut.. En voi uskoa todeksi..

Ja eilen kävin kävelemässä 2*30min (reipasta kävelyä koiran kanssa ja vaunuja työnnellen samalla) ja sitten kävin myös 15 minuuttia.

Mutta ei kai tässä muuta.. Lähteä nyt lenkille ja illalla ladybody:n & rvp:hen :wave:
 
Noh, mulla ei ainakaan paino tipu mihinkaan.. On se nyt tiistain painosta 67,7 kg tippunut 67,2 kg.. Ja olo pirteä, mutta ei voi mitään..

Tällä viikolla on mennyt älyttömän hyvin ruokailujen suhteen & liikuntaa olen lisäillyt. Tänään kävin ladybody:ssa & vauvauinnissa.

Aurinkoista viikonloppua! :flower:
 
No niin, eilen oli kuurin viimene päivä, ku en sitä putkeen juonu vaan pidin välipäiviä.

Paino oli aamulla 63,0kg eli pudostusta kuurin aikana tuli 1,8kg yhteensä. Ei mitenkään huimasti, mut tuli kuitenkin.

Ihana vappupäivä tulossa, ku nyt jo aurinko helottaa.

tavotteeseen 3,0kg
 
Lunga: Vähän siulla on enää tavoitteeseen :hug: :flower: Ja hyvin sulla on tippunut.

Tiistaina aloitin slim-kuurin, katsotaan kiinteyttääkö se yhtään. Ja tosiaan, nyt en ole herkutellut, vaan olen pitänyt itsekurin.

Kopioituna tuosta toisesta pinosta:

Omat tiedot siis:
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,3 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (25,2)

Olen tuohon tyytyväinen, mutta vähemmän olisi ollut, jos ei mökillä olisi iltapala ollut vasta saunan jälkeen klo 22.20 :)

Eilen aamulla lukemat oli 65,7 kg :D.

Olen maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin käynyt jumpassa, mutta tänään on sali kiinni. Pitää käydä lenkillä senkin edestä sitten.

Eilen menin ja kokeilin marimekon kotelomekkoa, joka on viimeksi mennyt minulle päälle siskoni rippijuhlissa. Niistäkin on kesällä kolme vuotta. Mekko on kokoa 36 ja se meni päälle :eek: . Vetoketjukin meni kiinni & se päällä voisin mennä juhliinkin. Vielä silleen, kun vähän kiinteytyisi, ni olisi sitten erittäin hyvä.

Aurinkoista vappua kaikille! :flower:
 
Päivää!

Nyt on taasen aamulenkki kierretty perheen kans. On nyt ollu aurinkoisena päivänä tapana kiertää 1,5h lenkki, jollon kaloreita kuluu ehkä kymmenen ku mennään 2-vuotiaan tahtiin:)

Iltasin sit oon välillä käyny hölkällä.

Illalla join peräti kaks light-lonkeroa ja itetehtyä pitsaa, mut kaiketi kohtuudella ku paino oli aamulla yllättävät 62,7kg. Jee!!! Nyt oon uus kiloluku taas saavutettu. Meinaan vaan aina olla hieman malttamaton, ni tekis mieli pudottaa kilo päivässä;)ku oliski terveellistä, mut ei, ni on tyydyttävä 0,5-1kg viikkotahtiin ja välillä sekään ei toteudu. Tänään huomasin vanhoista muistiinpanoista, ett nyt olis yli 15kg lähteny raskauden jälkeisestä painosta ja onpa niitä senttejäki lähteny kiitettävästi.

Aurinkoista päivää kaikille!!!

Tavotteeseen 2,7kg Eiköhän tuo kesän aikana toteudu.
 
Mäkin googlasin tänään kuurin ostettuani kyseisen litkun ja löysin tän ketjun. Ajattelin sen olevan vanha juttu, mutta olittekin jatkaneet ihan tähän päivään, jes!
Oli tarjous missä sai puhdistuskuurin ja slim-kuurin yhteishintaan, joten ostin ja katotaan nyt miten äijän käy =) Ensimmäiseen tavoitteeseen olis semmonen 5 kg, mutta jokainen alaspäin menevä gramma lasketaan..
Mulla on kyllä kaikki noi paheet mitä pitäis vältellä :ashamed: Siis poltan ja kahvia menee ihan pannukaupalla, mutta yritän oppia käyttäytymään :saint:
Palaillaanpa asiaan, nyt pitää mennä katsomaan viimonen erä Suomen peliä (ja juomaan sitä kahvia)
 
Heips!

Kylläpä on turhauttavaa ku sataa vettä auringon jälkeen. Ei muuten, mut kaikenmaailman urehilullinen toiminta joutuu väistymään. Ja on kaiken lisäks koulusta kammottava stressi, ku kaikki painaa päälle yhtaikaa. Onneks pian on pitkä kesäloma:)

Pakko oikein mainita, ett eilen söin kaks lämminta ateriaa, aamupalan ja iltapalan(välipala jäi kiireen vuoks väliin)ni silti paino oli pudonnu. Outoo! Paino oli aamulla tasan 62kg. Olipa hieman ihme.

Mut nyt taas pakko mennä valmistautuu tuonne sateeseen menoon.

Tavotteeseen 2kg
 
Moi!

Ensimmäinen päivä uutuus vadelma-karpalomehua juotuna. Valehtelematta en ole ehkä koskaan juonut niin paljon yhdessä päivässä. Yleensä mä oon tavannu varmaan syödä janoonikin. :)

Paino itse asiassa vähän nousi, mutta mulla se nyt muutenkin heittelee sen verran, että kannattaa katsoa sitä isompaa kuvaa vaikka viikon päästä.Tosin en malta olla hyppäämättä siinä vaakalla joka päivä..

No, kouluun tutustujat palailee kohta kotia, täytyy lähtee kuulolle suostuuko tyttö koko kouluun. Tavaamisesta se sano, että on jo ihan pienenä päättäny luovuttaa sen kanssa, eikä aio edes yrittää =)
 
Voi voi Suomi teit. Mä olisin kyl mielelläni vielä jatkanu kannustusta omassa pienessä kisastudiossa..No ens vuona sit:)

Ai tuosta kuurista on tullu uus maku markkinoille. Kuulostaa ainaki hyvältä. Se testiin seuraavalla kerralla, ku kaipaan inspistä laihikseen.

Ja juotua tosiaan tulee melko isoja määriä, mut saapahan nesteet kyytiä ja aineenvaihdunta vilkastuu:)

Mulla paino oli aamulla 61,8kg. Eli taasen uus kiloluku. Hassua! Ihmettelen vaan ku en oo pahemmin kattellu syömisiäni enkä liikkunu yhtään. No keho varmaan vaan päättäny yllättää;)
Eilen teki mieli kaikkee mahdollista hyvää, mut menihän se sit ohi. Ai että ku olis saanu kirpeitä hedelmäkarkkeja ja suklaata. Onneks maltoin odottaa sen vartin serran;)

Mut mukavaa loppuviikkoa kaikille ja toivottavasti äitienpäivä ei tuo ainakaa täällä herkkuja pöytään.

Tavotteeseen 1,8kg


 
Onko kaikki nauttimassa kesän tulosta? Vaikka eipä sitä itekkää tuu kovinkaa tunnollisesti kirjoteltua.

Mulla tulee koko ajan joitain himputin herkkuhimokohtauksia. Alkaa jo kyrsii, mut en piruuttanikaa anna periks:).
Kaikenlainen urheilu on jääny ihan nollaan. Nyt pitäis ottaa ittee niskasta kii.

Paino oli aamulla 60,7kg:)Heh! Taitaa kilo tulla lisää huomiseen, ku syön normaalisti. Eilen ku en syöny normaalisti ollenkaa ja illalla join vielä pari lonkeroa(mulla alkoholi pudottaa painoa, joten oon miettinykki miten kuivahtanu olisin deekuna). Eiköhän tilanne korjaannu tän päivän aikana, mut naatiskellaan tästä kiloluvusta hetki.

Mä jo odotan tän päivän välipalaa, ku tarjolla on vesimelonia, mansikoita(oon suurkuluttaja, Prisamassa ei voi käydä ostamatta litraa-paria mansikkatytöiltä)ja viinirypäleitä.

Mutta nyt olis edessä kauppaan lähtö. Tilasin itelleni Prot-Top-sivuilta ateriankorviketta/rasvanpolttajaa. Saas nähä onko siitä mitään hyötyä, mut kaikkee pitää testata:)

Tavotteeseen 0,7kg Joka kyllä suurenee vielä itsestä riippumattomista syistä.
 
Aijai tiukkaa tekee ton juomisen kanssa. Yritän pitkin päivää lientä latkia ja tahtoo vaan unohtua, illalla sit olis vielä juotava niin paljon, että salettiin pissaisin yöllä housuuni..
Pitää jaksottaa paremmin aamupuolelle sitä juomista ja vaan juotava kun on kerran alottanu. Kai se on vähän niin, että siihenkin tottuu että juo paljon.

Kilo on nyt paino muutamassa päivässä kadonnu ja tämän ja huomisen jälkeen sitä on varmaan kilo lisää. Mistä mä löytäisin edes hitusen itsekuria? =)
 
Kyllä niin ketuttaa. Eilen ostin ja aloitin Method draine detoxin, mutta vedin tänään sitten oikein kunnon herkkukarkit naamariin!! Eikä se nyt muuten, mutta kun tässä on tosiaan jäänyt vähän nämä karkkipäivät päälle... Eli hirveä makeanhimo koko ajan ja ei tippaakaan itsekuria. No jospa se tästä taas. Huomenna on äitienpäivä, mut jos sitten maanantaina taas aloittais oikein kunnolla.
 

Yhteistyössä