Method Draine -kuurilla aloittaneille

tere...minähi vähä haaveilisin kokeilla tuota... raskauskiloi vie 13,synnytyksest koht 2kk... mut mietin et haittaalkohan ku imetän...ei siin kyl asiasta mainita et ei kai xse sitten... ja mistä olette ostanu nuit? ei ainakaa kaupassa ollunna huomenna aattelin alottaa muutaman päivän kasviskeitto kuurin...mies osti puoltoist kiloo tänää karkkia et joo...tuli jo paha olo ku kaksin käsin vedin...olinhan jo jopa viikon ilman :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja elvini:
tere...minähi vähä haaveilisin kokeilla tuota... raskauskiloi vie 13,synnytyksest koht 2kk... mut mietin et haittaalkohan ku imetän...ei siin kyl asiasta mainita et ei kai xse sitten... ja mistä olette ostanu nuit? ei ainakaa kaupassa ollunna huomenna aattelin alottaa muutaman päivän kasviskeitto kuurin...mies osti puoltoist kiloo tänää karkkia et joo...tuli jo paha olo ku kaksin käsin vedin...olinhan jo jopa viikon ilman :LOL:
Kyllä siinä kielletään aine imetyksen aikana. Mulle myyjä viel sano, ett ehdottomasti on kiellettyä. Eli kandee koklaa sit ku et enää imetä. Ja en kyl muutenkaa suosittelis erityisesti laihutusta esim.keittodieeteillä tai yleensäkkää muutenkaa, ku kaikki elimistöön jämähtäneet myrkyt lähtee liikkeelle ja suoraan maitoon-->vauvaan. Eli kannattaa palata jo vauvan ja maidon takia myöhemmin painonpudotukseen.
Voihan sitä herkut jättää pois ja syödä muuten terveellisesti, mut ei laihduttaa vielä.

Onnea sulle pienokaisesta :flower:
 
joo emmä nyt laihduttamal laihduta vaan just et pari päivää viikos kasvissosekeittoo ja ruisleipää...tyekis toi puhistuskuuri vaa nii hyvää ku mässänny nii älyttömästi :LOL: ja nyt kahen kaaa ei oikee aina jaksa niin liikkuakkaa... no pitää miettiä tota kuuria uudestaa sitku imetys loppuu...luulis et mainittais jotai ku luin niit juttui mut ei mitään
 
Viikko takana ja kylläpäs ainakin tällähetkellä tuntuu sitä et kannatti maksaa ittensä kipeeksi tosta litkusta;) Kummasti on lisännyt motivaatioo kun paino putoaa! Ja en muistakkaan milloin viimeksi olisin näin vähän herkkuja syönyt!? Eilen kyllä "piti" ottaa siskolla parit leipomukset kun siellä on aina niin hyviä leivonnaisia!! =) ja illalla söin vähän 2% vanukasta :p

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Tiiuli08: en muistanut sua toivottaa tervetulleksi kuureilemaan! joten teretulemas:) Kivaa kun enemmän porukkaa saadaan jakamaan kokemuksia kuurista!!

Pudotus yhteensä: 2,2kg!! =)
 
huomenta! en sitten lenkkeilly eilen, mutta siitäkin huolimatta vaaka nä'ytti aamulla -600g!!!!! :eek: :eek: siis kerrassaan mahtavaa!!!
tänään kyllä aion kokeilla joko nilkka kestäis, kävelyä ainakin kestää, mutta juoksut voi olla juostu hetkeks.
vähän oon alkanu kevyemmin syömään ja pienentämään määriä ja se kauhee makeenhimo on kyllä vähentynyt.
aamuisin oon huomattavasti pirteempi ja nukunkin paremmin.
aamukahville :wave:

6.päivä pudotus yhteensä -1.6kg
 
Huomenta!! Eilen sit pakotin itseni lenkille vesisateeseen puol kymmenen illalla jopa juoksin pieni pätkiä =) oli sen jälkeen mahtava fiilis tänä aamuna vaaka oli kiltillä tuulella :D -400g vaikka eilen mutustin sitä pitsaa =) tänään sit taivaalta sataa räntää mut ajattelin silti suunnistaa illalla lenkille :D tänään olisi kampaajaa alan muistuttaa metsänpeikkoa :kieh: jos laittais vähän raitoja ja leikkais tätä kuontaloo johonkin malliin ku mun tukka on pitkä ja paksu :LOL: niin jotain täytyis tehdä ettei ole ikuinen hätäponnari päässä :D mut 10.päivän pudotus yhteensä -2.5kg eili ihan suosta :headwall: luulis et olisi lähtenyt enempi :LOL: mut onhan toi suhteellisen hyvin jo :/ tai niin mä luulen =) alkaa jo pikku hiljaa tökkiä toi juonti kun olen vetänyt sitä 10 päivää ja maha koko ajan täysi :eek: mut tsempillä se vedetään loppun asti eilen oli lapset taas niin riehakkaalla tuulella et sai todellaki laittaa koneen kiinni hyvä kun kerkesi kirjoittaa mitään tänne :whistle: mut kuureilu jatkuu ja herkut saa nyt väistyä taka alalle joten kiellän itseltäni pitsan :kieh: mut katsellaan :wave:
 
Katotaans mitä mun nuha tykkää mun lenkillä käynnistä..kävin pitkästä aikaa lenkillä, puolen tunnin reippailulla:) Olipas mukavaa, lapuista soi pikku oravat :LOL: On muuten mukavaa lenkkimusaa;) Tiedoksi vaan jos tykkää kuunnella musiikkia lenkkeillessä.

Päivällä söin turkinpippureita ja meinasi tulla aivan paha olo! Oiskin kiva et jos syö vähäkään enemmän niin tulis huono-olo! Ei ainaskaan tulis vedeltyy entiseen kaksinkäsin-tyyliin namia/herkkuja!!

nyt meen :wave:
 
huomenet!
pääsin lenkille ja nilkka jopa kesti juoksua, tosin teippasin sen kunnolla :kieh: ....
painossa ei ole tapahtunut mitään muutoksia.. no yleensähän sanotan että puoli kiloa-kilo viikossa ja mullahan on jo 1-6kg tapahtunut putoomista..
illalla taas lenkille ja saatan jopa päivällä käydä fillaroimassa.
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!! B)


Psst. makeenhimo kadonnut kokonaan!! :eek: :eek:
 
Tyhmä minä tyhmä :headwall: :headwall: Huomasin juuri ettei paino ole tippunut yhtään mut eipä tuo ole ihme jos tyhmänä syö liian vähän vajaa 800kcal päivä ja sit käy tunnin lenkin niin jäljelle jää jotain alle 400kcal :headwall: :headwall: Tänään täytyy kiinnittää huomioo syömiseen =) elimistöni taisi paukahtaa säästäliekille!!!Ai niin sieltä semperiltä ne vastas ettei kuulu se ruoto sinne ja se on todella vakava virhe aikoivat hyvittää kympin mun tilille :D et näin :) eilen kävin kävelee sellaista vanhaa tietä pitkin jossa on ylämäki ja alamäki ylämäki ja alamäki oli tosi siistiä ja kyllä sellainen normi hölkkäjä pystyisi hyvin kulkemaan mukana vauhtia piisaa :kieh: mut nyt täytyy varmaan lähteä syömään aamupalaa ja juomaan persikkaa :LOL: otan siis päivän tavoitteksi syödä vähintään neljän tunnin välein minnes LUNGA on hävinnyt??? :/ eli koknaispudotus edelleen -2.5kg mut huomenna varmaan vaaka näyttää plussa :/ katsellaan moimoi :wave:
 
Moi vaan!

Tää onki mun viimenen päivä tätä kuuria. Nopeesti meni n.34päivää kuureilujen merkeissä. Harmittaa vaan ku innostuin siitä sunnuntain painosta, ku ilmeisesti puntari vaan näytti väärin. Se ku joskus jumiutuu paikalleen, enkä sit uskaltanu punnita itteeni enää toistamiseen sillon. tai voihan olla ett on vaan paino noussu kilon 2päivässä. Tympii joka tapauksessa.

Pitää yrittää sit tän päivän jälkeenki kertoilla vähä projektin etenemistä kohti 60kg:)

Huomenna puntaroin itteni kuurin viimesen painon.

 
Toivottavasti lunga pysyy vielä mukana seurassa ettei vain katoa jonnekkin pois :hug: kyl tää on aika outoa et jollain kuurilla minkä laitoit alulle on valtavasti käyttäjiä ;) mut nyt täytyy taas rientää pienin itkee isot kiusaa :( :wave: :wave:
 
huomenta! tein eilen päivällä 14km pyörälenkin ja illalla kävin kävelemässä vajaa 5kilsaa ja naapuri tuli hakemaan vielä pyöräileen ja tehtiinkin 10km lenkki... on ainakin liikkuttu! varmaan senkin takia vaaka näytti -600g!!!!!!
oon kyllä keventäny aika paljon, jätin perunan ja makaroonin ja riisin pois , nuudeleista en luovu! :kieh: ja leivän vaihdoin ruisnäkkäriin, tiiä sitten vaikuttaisiko se?

8.päivä ja kokonaistiputus -2,2kg! B)
 
Morjens kaikille!

Eilen siis oli kuurin viimeinen päivä. Ehti jo tottumaan, ett on koko ajan jotain juotavaa, mut pitää yrittää litkiä sit vettä korvikkeena:)

Kyl mä tänne tuun aina vähä väliä viestiä laittaa, miltä paino näyttää. Tänä aamuna se siis oli 66,4kg.

Nyt kuuluu tyttö heräilevän, joten jatkan mahd.päiväunilla.

Pudotusta kaikenkaikkiaan 4,2kg
Jos miettii terveellistä laihisnopeutta, ni ihan hyvä määrä reilulle kuukaudella. Jos olis kkk päästä sama määrä lähteny, ni tavote olis jo tosi lähellä:)

Aurinkoista päivää kaikille :)
 
Huomenta B) Aurinko paistaa!! Olin varautunut painon nousuun mut oli lähtenyt -200g eilen en käynyt lenkillä joten tänään on se edessä :D Eilen söin kuin valas imuroin kunnolla ruokaa mut kuitenkin terveellisesti :D salaattia kalaa ja kanaa tietty leikin apinaa ja söin banaania :LOL: mut nyt täytyy taas mennä :wave: :wave:
 
huomenia! +2oog!!eilinen näemmä meni läskiksi... piti lähteä lenkille, mutta kaveri tuli ja istui koko illan ja oli eilen vielä jäätelöautopäiväkin..sorruin syömään yhen ISON jätskin..

ja tänään vielä lähetään mummolaan, että saas nähä kuinka käy..
ilmaannun jokatapauksessa tiistaina tekemään raporttia kuinka onnistuu puhdistuskuuri mummolassa jossa tyrkytetään kokoajan pullaa, jätskiä yms.. :D

9.päivä ja tapapakista huolimatta pudotus -2kg =)
 
Mulla pientä takapakkia myös +500g :kieh: ja ihan omaa syytä, ollut vähän "kriisinpoikasta" tuon esikon kanssa ja olen sit suraan sanoen syönyt Vatutukseen!! No tästä taas kovalla itsekurilla eteenpäin!! Kun vaan jaksais, pikku-ukko edelleen köhänen ja valvottaa, mutta kyllä tämä tästä! Tänään 10kk neuvola:)

Illalla menen lenkille, eilen kävin hammaslääkärissä, sain siinnä sivussa minilenkin, toissa iltana ajelin pyörällä vinhaa vauhtia npuol h! Huomenna tulee n 10km lenkki pyöräiltyä, kun menen kaverille=)

moro!
Ja Lunga käy uutteraan meitä morjestamassa=) Onnea kuurin päättymisestä! Ja tsemiä loppu kilojen karistukseen!!
 
Huomenta!! Mulla pudotusta -200g kävin eilen taas tunnin reippaan lenkin juoksin matkalla aina pikku pätkiä!! :) Tänään olisi tarkoitus myös mennä lenkille :D herkut sai väistyä vaikka eilen oli tarjolla kääretorttua niin kieltäydyin siitä olen huomannut et totaali kieltäytyminen on mulle ainakin hyväksi tällä hetkellä :kieh: serkun valmistujaisia odotellessa silloin olen anatnut luvan herkutella :D aurinkoista päivää kaikille enää viikko aloituskuuria jäljellä sit vaihtuu slim kuurille :whistle: helposti menee mut nyt litkun valmitukseen ja juomaan moi moi :wave:
 
Tänään olikin mukava hypätä vaa'alle=) pudotusta oli kilo!!! =) Ihan kummallisesti tuo paino heittelee!
Mun pyörälenkki jäääkin tänään väliin ja menen illalla tuonne ulkoilumaastoon lenkille:)Mies käy sillä välin tytön kanssa mäkkärillä syömässä kunmä käyn juoruamassa mun kaverilla=) Näin ei siis minulle tule turhaa houkutusta;)
Kokonaispudotus: 2,7kg:) päiviä takana.Kesäkuun eka päivä saan sit aloittaa sen slim kuurin. Juominen on mulla jäänyt nyt parina päivänä heikommalle, tuo 1,5l menee hyppiinkeikkuen, mutta lisäksi en juuri juo kuin pari kupillista vihreetä teetä. Ehkäpä rajoittanut tuo neuvoloissa/hammaslääkärillä käynti, sieltä ei viiti keskenkaiken hypätä vessaan:) Koko ajan sais nimittäin olla juoksemassa pissalla..
Mukavaa viikonloppua kaikille=)

T
 
Tänään sitä vaaka oli huonosti koulutettu +600g :headwall: en tiedä kyl et miksi kävin eilen lenkillä ja siitä huolimatta oli paino noussut vaik en ole syönyt mitään herkkuja :/ mut tänään sit tein pihahommia ja työntelin kottikärryjä ja lapion niin katsotaan mitä huomenna vaaka sanoo mut hauskaa v.loppua kaikille :wave:
 
Täällä kans vaaka huonosti koulutettu vaikka on lenkkeilty mut silti paino noussut huimat 2kg :/ en ole edes herkkuja syönyt mut syy löytyy aika varmasti banaanista kun joku popsi niitä muutaman päivän putkeen jopa 2 banaania päivässä nii ei oikein maha toimi :LOL: mut uusi tsemppi taas tälle viikolle ja torstaina loppuu litku ja saa siirtyä slim kuurille otin pillerit siitä kun se kirsikan maku ei oikein innostanut juomaan sitä mut pitää lähteä lasten kans ulos hyvä ilma B) kuullaan taas tsemppiä tirppikselle ja maantiekiitäjälle tälle viikolle yritys pudottaa painoa tällä viikolla on kova pakko saa alaspäin :whistle: mut heipä hei :wave:
 
Moikka kaikille!

Arvaamattomat on näköjään yhen sun toisen vaa'at ;)

Muokkasin hieman tuota alkuperäistä otsikkoo, ni on sit "virallinen" pino kurrien loputtuaki. Se ku on kuitenkin vasta alkusysäys laihikselle :D

Mul vaaka kettuilee päin naamaa: aamulla oli huikeet 66,9kg, mut tiesin sen ku eilen söin roskaruokaa niin ett tuli oikein paha olo. Mut tästä taas palataan vanhaan kunnon ateriarytmiin ja tavoitetta havittelemaan. Ilmotanki nyt sit, ett heinäkuun puolessa välissä on kaverin häät, jolloin pyrin painamaan 63,5kg. Sen laitan tavoitteeks ja sen etenemisestä raportoin aina ku on mahdollista =)

Tavotteeseen 3,4kg

Jaahas, lapsukainen heräs päiväunilta, ett lähetään ulkoilee ja nauttii auringosta B)
 
huomenta! samoissa lukemissa pyöritään kuin ennen lähtöäkin, :snotty: olis se voinu ees vähän tippua!! :headwall: no onneksi ei oo noussu.
taitaakin olla viiminen viikkokin alkamassa, otankin sen sitten vähän vielä kevyemmin ja tarkemmin..


päiviä taitaa olla takana 13 ja pudotusta 2kg
 

Yhteistyössä