J
jupiter
Vieras
yks vinkki olis myös sellainen et jos sattuu avaamaan sen niin vaihtais heti mesen salasanan.tälläisen neuvon sain viimeks kun tota oli liikkeellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt tuli että "Olit aika kännissä" + linkki.
Noita tulee jumalauta nyt jatkuvasti! Eikä auta mesen sammuttamiset. |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt tuli että "Olit aika kännissä" + linkki.
Noita tulee jumalauta nyt jatkuvasti! Eikä auta mesen sammuttamiset. |O |O |O |O
Pistäs niille joilta tulee viestiä et vaihtavat meseensä salasanan, pitäsis riittää siihen ettei sulle niitä pompi...
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt tuli että "Olit aika kännissä" + linkki.
Pistäs niille joilta tulee viestiä et vaihtavat meseensä salasanan, pitäsis riittää siihen ettei sulle niitä pompi...
Ei niille mee viestit vissiin perille. Mulla lukee tossa mesessä ylhäällä, että niillä on toi virus...
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt tuli että "Olit aika kännissä" + linkki.
Ei niille mee viestit vissiin perille. Mulla lukee tossa mesessä ylhäällä, että niillä on toi virus...
Estä ne, siis ne joilta virus tulee, sieltä mesen asetuksista, auttasko se ?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt tuli että "Olit aika kännissä" + linkki.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt tuli että "Olit aika kännissä" + linkki.
voi perkele mulle tuli just toi kans äsken sama
en aukassu
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt tuli että "Olit aika kännissä" + linkki.
en aukassu
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt tuli että "Olit aika kännissä" + linkki.
en aukassu
No kun mulle tulee parin minuutin välein sitä. Hermot menee. Itku tulee. Pirulauta |O
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:mistä se salasana vaihettiin? Iha hotmailin sähköpostistako?
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:ja onkohaa se virus ny tipotiessään ko ennee ei tuu sitä ilmotusta elisan tietoturvasta et siin ja siin on haitallista koodia, tiedosto poistettu -juttu eikä meses mult enää menny kenellekää se virusviesti.. ni onkoha miu kone ny sit turvassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kaveri poisti koko live messengerin ja latas jonkun toisen mesen, eikä niitä ainaka enää oo tullu mulle ja viestitkin kulkee...