Mesessä ärhakkä VIRUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Nyt tuli että "Olit aika kännissä:D" + linkki.

Noita tulee jumalauta nyt jatkuvasti! Eikä auta mesen sammuttamiset. |O |O |O |O

Pistäs niille joilta tulee viestiä et vaihtavat meseensä salasanan, pitäsis riittää siihen ettei sulle niitä pompi...

Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:

Noita tulee jumalauta nyt jatkuvasti! Eikä auta mesen sammuttamiset. |O |O |O |O

Pistäs niille joilta tulee viestiä et vaihtavat meseensä salasanan, pitäsis riittää siihen ettei sulle niitä pompi...

Ei niille mee viestit vissiin perille. Mulla lukee tossa mesessä ylhäällä, että niillä on toi virus...

Ei niille mee viestit vissiin perille. Mulla lukee tossa mesessä ylhäällä, että niillä on toi virus...

Estä ne, siis ne joilta virus tulee, sieltä mesen asetuksista, auttasko se ?

Estä ne, siis ne joilta virus tulee, sieltä mesen asetuksista, auttasko se ?

No kai maar, mutta ois se ihan kiva niiden kanssa saada jutella... Vaikka sama se kai on, kun ei niille kuitenkaan mene viestit enää perille.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

voi perkele mulle tuli just toi kans äsken sama
en aukassu

No kun mulle tulee parin minuutin välein sitä. Hermot menee. Itku tulee. Pirulauta |O

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

voi perkele mulle tuli just toi kans äsken sama
en aukassu

No kun mulle tulee parin minuutin välein sitä. Hermot menee. Itku tulee. Pirulauta |O

Pysytkö laittaa vaikka sähköpostilla näille henkilöille, että vaihtavat salasanan.. se voisi auttaa!

ja onkohaa se virus ny tipotiessään ko ennee ei tuu sitä ilmotusta elisan tietoturvasta et siin ja siin on haitallista koodia, tiedosto poistettu -juttu eikä meses mult enää menny kenellekää se virusviesti.. ni onkoha miu kone ny sit turvassa? :p

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ja onkohaa se virus ny tipotiessään ko ennee ei tuu sitä ilmotusta elisan tietoturvasta et siin ja siin on haitallista koodia, tiedosto poistettu -juttu eikä meses mult enää menny kenellekää se virusviesti.. ni onkoha miu kone ny sit turvassa? :p

Siis kyllä se meni kaikille joilla oli mese auki sillä hetkellä kun yritit avata sitä linkkiä (jos siis yritit). Jos et avannut olet turvassa.

joo, huomasin saman ja jumalauta kun menin sitä vielä klikkaamaan ja kyllä oli sitkeessä :( nyt inhottaa ku se pääsee leviämään minun koneelta muille!! Kyllä ottaa kupoliin!! ja niin todentuntuinen linkki juttu, aaargh!!

Ja nyt mulla alkoi sekoilemaan mese taas salasananvaihdosta huolimatta.. :( Oli jo pitkään normaali ja sitten yhtäkkiä.. PASKA! Kohta ei viitti koko meseä käyttää, ettei kaikkien kone saastu.

Jos jollain on joku hemmetin hyvä vinkki millä tän saa loppumaan, niin saa kertoa.. :(

Kaveri poisti koko live messengerin ja latas jonkun toisen mesen, eikä niitä ainaka enää oo tullu mulle ja viestitkin kulkee...

Näin mäkin tein.. hetken autto, mutta loppujen lopuksi ei sekään.. :(

Yhteistyössä