Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Kuulostaa ja näyttää tutulle...
Tosin meillä me varmaan oltais yhdessä siivottu sotkut. Mies kun varmasti antas niiden olla niin kauan tuolleen, että mulla menis uudestaan hermot jolloin minä ne siivoisin pois suutuksissani (nähty on :ashamed: ) Hyvä että teillä mies tajus tarttua imurin varteen ja keittää sulle vielä kahvitkin :flower:
Hyvä se on välillä näyttää missä se kaappi seisoo!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Hyvä ap!!! :flower:
ite tekisin samaa mutta tiedän että joutuisin siivota sitä. ukko ku on niin itseppäinen. |O mielummin siivoo ne sotkut pois mitä on jo ku tekee niitä lisää. :ashamed:
Saman olen todennut näin 10 vuoden jälkeen... *Iiiso huokaus!*Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Kuulostaa ja näyttää tutulle...
Tosin meillä me varmaan oltais yhdessä siivottu sotkut. Mies kun varmasti antas niiden olla niin kauan tuolleen, että mulla menis uudestaan hermot jolloin minä ne siivoisin pois suutuksissani (nähty on :ashamed: ) Hyvä että teillä mies tajus tarttua imurin varteen ja keittää sulle vielä kahvitkin :flower:
Hyvä se on välillä näyttää missä se kaappi seisoo!![]()
Näköjään sitä pitää tuota ukkoa "kouluttaa" vielä 11 yhteisen vuoden jälkeenkin (liekö loppuelämä)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Ja minä olen nyt porukan pilaaja mutta en jymmärrä koko juttua, miehesi kommentoi kun et siivoa tms(vaikka siis siivoatkin) ja tästä(kö?) sinulla lensi päreet seinille ja lelut lattialle...Kyllä meilläkin suuta pieksetään välillä rankastiki mutta miksi pitää alkaa huusholli sotkemaan? Ei jymmärrä :ashamed:
*avaa valmiiksi sateenvarjon*
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Hih, mäkin harrastan tollasia raivareita aina sillon tällön.Oikeesti tekis mieli heittää astiakaapista kaikki seinään, mut sen verran järki pelaa ettei kuitenkaan... Kerran ehdottelin perheelle että joku vois tiskata, no eipä ollu innokkaita, pistin sitten tiskialtaasta kaikki astiat paiskaten muovikassiin, et ei sit vittu tarvii enää tiskata. Ne meni sit vähän rikki... Ja kerran ku ei kauheesti ollu innokkaita kaupassa kävijöitä, painelin ovesta ulos tohon ostarille ja menin syömään kebabin. Sit massu täynnä kotiin kysymään et mitäs te ootte syöny.
liputan kyl sun puolestaAlkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Ja minä olen nyt porukan pilaaja mutta en jymmärrä koko juttua, miehesi kommentoi kun et siivoa tms(vaikka siis siivoatkin) ja tästä(kö?) sinulla lensi päreet seinille ja lelut lattialle...Kyllä meilläkin suuta pieksetään välillä rankastiki mutta miksi pitää alkaa huusholli sotkemaan? Ei jymmärrä :ashamed:
*avaa valmiiksi sateenvarjon*
Ei tarvitse ymmärtääkään, pääasia olikin että mies ymmärtää :kieh:
Siis alun perinhän miehen käytös sen lihojen takomisen kanssa tympäännytti minua. Ajatteli itseään -ei lasta päiväunilla. Sanoin hälle, että on omahyväinen. Hän yritti loukata kaikin keinoin minua (arvosteli kaikesta mistä vain pystyi) ja ennen kuin riita meni liian pitkälle (pian olisi haukkunut ja arvostellut sukuni ; tuttua on) päätin tehdä jutulle jonkin näköisen pisteen. Ja eikös tuo lelukori tökötä tuossa lattialla ku piste iin päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli:Aivan ihana tempperamentti sulla!Mua naurattaa niin et meinaa lirahtaa housuun..Kun ei noi muksut heräis..Täytyykin testata kans joskus..
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Pakko muuten vielä sanoa:
Oltiin anoppilassa käymässä ja tuo 5vuotias sanoi mummulle, että-mummu kuule, äiti heitti tänään leluja lattialle. Mummu vain hymähti, joten poika meni papalle kertomaan saman. Papalla hymy vähän karehti suupielessä. Pappa sanoi, että -joo, kyllä äiti saa sotkeakin, kun kerran siivoaa. Teidän pitää tästä lähtien kiltisti totella äitiä ja siivota kun äiti käskee.
Mua rupes nauratta siinä vaiheessa ja korjasin nopeaa, että ei kun iskä siivoo ja iskän pitää totella äitiäSanoin myös, että tuli pistettyä kämppää sileäksi noin vain. Mies makasi sohvalla sanomalehden takana eikä puhunut mitään
:kieh: Miksiköhän? B)
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Pakko muuten vielä sanoa:
Oltiin anoppilassa käymässä ja tuo 5vuotias sanoi mummulle, että-mummu kuule, äiti heitti tänään leluja lattialle. Mummu vain hymähti, joten poika meni papalle kertomaan saman. Papalla hymy vähän karehti suupielessä. Pappa sanoi, että -joo, kyllä äiti saa sotkeakin, kun kerran siivoaa. Teidän pitää tästä lähtien kiltisti totella äitiä ja siivota kun äiti käskee.
Mua rupes nauratta siinä vaiheessa ja korjasin nopeaa, että ei kun iskä siivoo ja iskän pitää totella äitiäSanoin myös, että tuli pistettyä kämppää sileäksi noin vain. Mies makasi sohvalla sanomalehden takana eikä puhunut mitään
:kieh: Miksiköhän? B)
mä olen kanssa aikas suorasukainen kertoessani muille elämästämme- eli mitään kulisseja ei todellakaan pidetä yllä!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Nyt se sitten alkoi perumaan puheitaan, Mä olenkin kuulemma ahkera. Mikäs sen mielen noin äkkiä muutti![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:hyvä hyvä.. kyllä se vaan niin helpottaa ku välillää räjähtää.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:Huippua!!!![]()
Voi kunpa joskus olisi aihetta päästellä höyryjä ulos tolla tavalla, mutta meillä ei mies koskaan motkota tekemättömistä kotitöistä. Mua alkaa ennen sitä häiritsemään tämä kaatis-tunnelma :|