Melkein meni hermot ruokakaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja "":
no haloo, ne on vissiin aikuisia tai isompia lapsia jotka saavat yksinään kaupassa olla. ei niitten perään tarttekaan kattoa. idiootti.
Vanhemmat katsokoon itse lastensa perään.
Ei tuota äitiä pätkääkään tuntunut kiinnostavan, kun ei lapsensa perään kaupassa huhuillut, eikä pyytänyt tätä jäämään luokseen silloinkaan kun pojan hänelle palautin...

Joku kaupassa eksyneenä ja itkien vaeltava pikkulapsi on eri asia.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Vaikutat aina hirveän ilkeätlä ja pahansuovalta. siis joo erikoinen tapaus tuo perhe. Mutta sun tyyli olla on kauhean narsistinen. Et sitten voinut huomata sitä ja jutella sille jotain?
Niinpä. Ja mä arvasin heti, että taas haukutaan muiden lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Vaikutat aina hirveän ilkeätlä ja pahansuovalta. siis joo erikoinen tapaus tuo perhe. Mutta sun tyyli olla on kauhean narsistinen. Et sitten voinut huomata sitä ja jutella sille jotain?
Tai äitejä, jotka eivät tippaakaan välitä siitä, miten huonosti oma mussu käyttäytyy ja muita häiritsee? :whistle:

uskoo ken tahtoo
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tai äitejä, jotka eivät tippaakaan välitä siitä, miten huonosti oma mussu käyttäytyy ja muita häiritsee? :whistle:
Äitejä tai lapsia, samapa tuo mutta aina sä muita haukut. Ja omat on niin ihqupihquja kullannuppuja aina vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
jaa että åbon kimppuun nyt käytte tästä :eek:
että mistä tommosia mikkoja sikiää, hmmmmmm... voi vaan sitten katsoa vanhempia.....
Oon ollut huomaavinani että vaikka Åbo aloittaisi ketjun otsikolla "Ihanaa päivää kaikille!", tulisi useampi kommentti tyyliin "kerro nyt vaikka vähän siitä miten ihanaa sun elämäsi on ja miten ihanat lapset sulla on ja kiillota vaikka sädekehääsi" jne. :|

Alkuperäinen kirjoittaja uskoo ken tahtoo:
Äitejä tai lapsia, samapa tuo mutta aina sä muita haukut. Ja omat on niin ihqupihquja kullannuppuja aina vaan.
Juujuu. Ainahan mä muita haukun :whistle: . Sori vaan, mutten voi sietää Mikon äidin kaltaisia naisia. Enkä tykkää kyllä siitäkään, kun vieraat muksut hyppivät nenille.
Omiani komennan, vahdin, jne. Eivät käyttäydy aina moitteettomasti, mutta silloin minä puutun asiaan. Tottakai. Mun lapset, mun vastuulla.

Itse olisit varmaankin vaan iloinen siitä, että saisit tällaisen Mikon seuraksesi kauppareissulle? :snotty:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Itse olisit varmaankin vaan iloinen siitä, että saisit tällaisen Mikon seuraksesi kauppareissulle? :snotty:
En, mutta en mä nyt hyvänen aika tulisi nettiin avausta tekemään, jossa ilkkuisin Mikkoa ja Mikon äitiä. Joku roti..

sivustakatsoja
Mun kokemus on, että ap tekee aika harvoin omia aloituksia. Siis harvoin suhteessa palstailun märään. Ja sitten kun niitä omia aloituksia on, niissä haukutaan aika usein juuri tuttavaperheitä, päiväkotikavereita, lasten kavereita tms. Siis pahansuovasti ja ilkeästi puhutaan ihmisistä ja heidän tekemisistään. Pidän tätä vähintäänkin yhtä outona kuin pikkupoikien riehumista kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko toi totta, suoraan jostain kummelisketsistä. Wikipediassa "ärsyttävä lapsi" kuvaillaan varmaan juuri noin. Aargh.
On ihan totta :D vaikka valokuvanesittelykohdassa alkoikin tuntua siltä että tää on varmaan vitsi, piilokameraa tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
että mistä tommosia mikkoja sikiää, hmmmmmm... voi vaan sitten katsoa vanhempia.....
Oon ollut huomaavinani että vaikka Åbo aloittaisi ketjun otsikolla "Ihanaa päivää kaikille!", tulisi useampi kommentti tyyliin "kerro nyt vaikka vähän siitä miten ihanaa sun elämäsi on ja miten ihanat lapset sulla on ja kiillota vaikka sädekehääsi" jne. :|
näin se näyttää tällä hetkellä menevän joo.. eli åbolle virtuaali :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sivustakatsoja:
Mun kokemus on, että ap tekee aika harvoin omia aloituksia. Siis harvoin suhteessa palstailun märään. Ja sitten kun niitä omia aloituksia on, niissä haukutaan aika usein juuri tuttavaperheitä, päiväkotikavereita, lasten kavereita tms. Siis pahansuovasti ja ilkeästi puhutaan ihmisistä ja heidän tekemisistään. Pidän tätä vähintäänkin yhtä outona kuin pikkupoikien riehumista kaupassa.
Tänne tulee kieltämättä raportoitua uskomattomimmat kohtaamiset ääliöiden kanssa.
Tosin myös paljon muuta, joka ilmeisesti on mennyt sulta täysin ohi...

Mua on kielletty jo sanomasta mitään positiivista itsestäni, miehestäni tai lapsistani. On kielletty puhumasta opinnoista, lastenvaatteista, shoppailusta. Eikä ääliökohtaamisistakaan saa puhua. Mutta kun ne "kuka on palstan kaunein?" tai "mitä lasissa?"- avaukset ei ollenkaan kiinnosta :snotty:

Ihme porukkaa
No niinpä! Täällä oikein kuorossa puolustellaan huonoa käytöstä ja vanhemman välinpitämättömyyttä, suorastaan laiminlyöntiä..!

Mä olisin pari kertaa kehottanut Mikkoa lopettamaan mun lasten kiusaamisen. Jos ei olisi totellut niin olisin kiikuttanut lapsen äidilleen. Ja kyllä, vaikka kädestä olisin vetänyt sinne, vaikka varmaan jonkun syytteen olisi siitäkin saanut. Ja äidille olisin sanonut ihan suoraan, että laitapa se elohopeas nyt kuriin vaan, muita häiritsemästä.

Yhteistyössä