Me soitettiin rakennusmestarille joka tietä lastulevyistä,sekä minulla on vielä yks asia teille!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Hän sanoi ei ole mitään sielä ja liimakin vesiohinteine,se oli vielä 10 v sitten mutta ei enää ja Ruotsissa jopa 20vuotta ei ole Formaldehydia sekä hän sanoi jopa lastenleuluissa on varaalisia aineita ja maalissa jotka ovat vesinohinteisia mutta ei rakennus materiaaleissa.Onneks mieli on paljon parempi,
Mutta yks juttu mitä mä lupan on se että mä en tuu enää palstalle,en halua enää stressaata näistä typeristä juttuista,ottakaa ihmiset oikesti selvä ei vain tästä asiasta mutta ihan kaikkista mitä te kirjoitatte tänne ja miten te haukutte jokaista on todella inhottava. Tulen vain lukemaan yv viestiä ja ehkä kirppis osastolle kun mulla on sielä tavaraa,mutta en enää tänne.
Kiitos kaikille mun palstan kaverille teijän kans ollaan yhteydessä.
ja Moikka vaan....

Kannattaiskohan SINUN ottaa asioista selvää ennen kun tulet muita ämmittelemään ja kettuilemaan. Kyllä se sinäkin haukut toisia jotka yrittävät antaa sinulle asiallisia vastauksia. Ränkytät vaan vastaan ja olet inhottava.

Jos luet teksteistä itse mitä haluat ja käsität asioita tahallasi väärin PLUS otat kaikki niin helvetin henkilökohtaisesti, niin juu, ehkä on parempi lopettaa tosissaan palstaileminen.

Ihan oikeasti suosittelen sinulle ensiksi tutustumaan asiantuntijoiden kanssa rakentamiseen, eikä sitten vasta kun talo on jo tontilla. Jotenkin epäilyttää sinun suunnitelmallisuutesi, onko sellaista ollenkaa? Tämän palstan lisäarvo on tyynynpäällisten materiaalin ja värin valinnassa ennen ostoa....

Yhteistyössä