mua vaiva yks asia,pakko puhua teille

...
Onhan niitä hulluja joo! Tuntuu joillain ihmisillä olevan tapana antaa ymmärtää asioita muttei sit sen enempää! Tähän sopisi mainiosti sanonta: "Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" ! Kukin saa päätellä mitä tuo kenenkin kohdalla tarkoittaa! Niin makaa kuin petaa! ;)
 
Kännin juon????
Kyllä mä osaan sen työ tehdä ilman että mun pitää juoda alkoholia,ajattelkaa mikä terveys ihmisellä olis jos hän olisi juonut joka päivää?Kun yks sielä on töissä 14vuotta ja kauhistelee jos joku poltta tupakka tai juo joka viikko ja mä juon vain silloin kun itsekin haluan ja yleensä viikonloppuisin ,niin ja kaikki ok,kiito teille :hug: me mennään aamulla miehen kans maistrattiin huomenna siis aamulla
 
v ieras
Ei pahalla, mutta itse näytät aina soppasi keittävän ja sitten sinä et muka ole tehnyt ns. mitään väärää!!

Jos joku utelee sun ikää, niin miksi sun pitää sitä kellekään asiakkaalle todistaa tai yleensä jotain henkkereita näyttää? Ja jos asiakas utelee missä asut, niin miksi sä yleensä jollekin asiakkaalle sitä menet kertomaan? Oli ammattina mikä' tahansa, niin kyllä jokainen pitää kuitenkin omat henk.kohtaiset tiedot salassa ja niitä ala jakelee asiakkaille.

 
Rukoilijasirkka
Melkein kenen vaan paljon kirjoittavan ososite, sukunimi, puhelinnumero yms jutut saa aika helposti selville. Lohduttaudu sillä, että et ole kuitenkaan ainoa, mutta ehkä olet sen verran näkyvä, että stalkkerit huomaa just sut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v ieras:
Ei pahalla, mutta itse näytät aina soppasi keittävän ja sitten sinä et muka ole tehnyt ns. mitään väärää!!

Jos joku utelee sun ikää, niin miksi sun pitää sitä kellekään asiakkaalle todistaa tai yleensä jotain henkkereita näyttää? Ja jos asiakas utelee missä asut, niin miksi sä yleensä jollekin asiakkaalle sitä menet kertomaan? Oli ammattina mikä' tahansa, niin kyllä jokainen pitää kuitenkin omat henk.kohtaiset tiedot salassa ja niitä ala jakelee asiakkaille.
Mä tiedän että se on mun vika,idiotti olen,en tiedä mitä tuli päähään että oli pakko todista etten ole 16vuotias vaan 24 :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Melkein kenen vaan paljon kirjoittavan ososite, sukunimi, puhelinnumero yms jutut saa aika helposti selville. Lohduttaudu sillä, että et ole kuitenkaan ainoa, mutta ehkä olet sen verran näkyvä, että stalkkerit huomaa just sut.
niin,tiedän en ole ainoa ja muilla tytöillä oli kans aika paljon ongelmia sen takia alussa,mutta nyt he tietävät edes enemmän
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja v ieras:
Ei pahalla, mutta itse näytät aina soppasi keittävän ja sitten sinä et muka ole tehnyt ns. mitään väärää!!

Jos joku utelee sun ikää, niin miksi sun pitää sitä kellekään asiakkaalle todistaa tai yleensä jotain henkkereita näyttää? Ja jos asiakas utelee missä asut, niin miksi sä yleensä jollekin asiakkaalle sitä menet kertomaan? Oli ammattina mikä' tahansa, niin kyllä jokainen pitää kuitenkin omat henk.kohtaiset tiedot salassa ja niitä ala jakelee asiakkaille.
Mä tiedän että se on mun vika,idiotti olen,en tiedä mitä tuli päähään että oli pakko todista etten ole 16vuotias vaan 24 :ashamed:
Miksi sun pitää todistaa tämä asiakkaalle? teitkö jotain yksityisjuttua? Koska silloinhan asiakas luuli sinua "sakkolihaksi". Mutta miksi olisit työssäsi palkattu, jos olisit alaikäinen? Ehkei sun tarvi oikeasti kellekään todistella mitään ja voihan ne sun työnantajalta kysyä, oletko täysi ikäinen. En vain jotenkin aina ymmärrä sinun juttuja tai sitä, että tunnut usein olevan näissä asioissa oikeasti tyhmä.
 
jk
Savanna, oot kertonut itsestäsi niin paljon täällä, että jopa minä tiedän etu- ja sukunimesi, sekä miehesi ja lastesi nimet. Enkä edes vakoile sinua.

Jos olisin halunnut, niin minulla olisi jo teidän osoitteenne, ja luultavasti jopa tulo- ja verotietonne.
 
jk
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Savanna, oot kertonut itsestäsi niin paljon täällä, että jopa minä tiedän etu- ja sukunimesi, sekä miehesi ja lastesi nimet. Enkä edes vakoile sinua.

Jos olisin halunnut, niin minulla olisi jo teidän osoitteenne, ja luultavasti jopa tulo- ja verotietonne.
Huom. Tarkoitan että kannattaisi miettiä mitä sanot ja kenelle, ei pelkästään töissä.

 

Yhteistyössä