M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja kyllä odotan siellä kellarissa kun kone pyörii.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Teen aika perus ruokia, perunoita/makaronia tai riisiä ja joku kastike tai jotain laatikkoa. olen huono tekemään ruokaa ja opettelen vasta sitä, siksi ehkä siinäkin kestää kauemmin kuin muilla kun pitää lukea ohjetta samalla. ja kyllä odotan siellä kellarissa kun kone pyörii.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä en suosittele jättää koneita kyl päälle et ite lähtee johku pois.
tai siis mua ainakin ahdistaa ajatus et tiskari ois päällä jos oisin pois kotoa ja jos se syttyi palaa tai heittäs vedet lattioille tms.
mut en tiiä,kai mä oon jäävi sanoo kun ei ole suurperhettä vaan vaan noi kaks muksuu.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Teen aika perus ruokia, perunoita/makaronia tai riisiä ja joku kastike tai jotain laatikkoa. olen huono tekemään ruokaa ja opettelen vasta sitä, siksi ehkä siinäkin kestää kauemmin kuin muilla kun pitää lukea ohjetta samalla. ja kyllä odotan siellä kellarissa kun kone pyörii.
no apua! miks??? onko teidän kone hajoamaisillaan vai jostain 60-luvulta minne pitää vesi lisätä itse vai??
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä en suosittele jättää koneita kyl päälle et ite lähtee johku pois.
tai siis mua ainakin ahdistaa ajatus et tiskari ois päällä jos oisin pois kotoa ja jos se syttyi palaa tai heittäs vedet lattioille tms.
mut en tiiä,kai mä oon jäävi sanoo kun ei ole suurperhettä vaan vaan noi kaks muksuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en ole sanonut että käydään 2kertaa päivässä kaupassa. ei käydä.
Yritän saada lapselle (ja tietenkin itsellekin) vaihetelevaa ruokaa kun lapsi syö 2kertaa päivässä niin onhan se hieman ankeaa syödä samaa ruokaa 3päivää 2kertaa päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja mintunkukka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä en suosittele jättää koneita kyl päälle et ite lähtee johku pois.
tai siis mua ainakin ahdistaa ajatus et tiskari ois päällä jos oisin pois kotoa ja jos se syttyi palaa tai heittäs vedet lattioille tms.
mut en tiiä,kai mä oon jäävi sanoo kun ei ole suurperhettä vaan vaan noi kaks muksuu.
Mut mä kyllä jätän jos olen ulkona. Mut sitten jos lähden kauemmas niin en.
Tosin meillä aukastaa aamulla ovi ja illalla laitetaan kiinni.Havainnollisesti näin kesä aikaan. Ulkoillaan käytännössä kokoajan.
En tiedä miten meillä elämä menis jos asuttais kerrostalossa...varmaan olisin jo pimahtanu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapsi syö 2kertaa päivässä niin onhan se hieman ankeaa syödä samaa ruokaa 3päivää 2kertaa päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pesen pyykkiä viikossa n.3-4päivänä, en tiedä sitä vain kertyy, kestovaipat selittää vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Teen aika perus ruokia, perunoita/makaronia tai riisiä ja joku kastike tai jotain laatikkoa. olen huono tekemään ruokaa ja opettelen vasta sitä, siksi ehkä siinäkin kestää kauemmin kuin muilla kun pitää lukea ohjetta samalla. ja kyllä odotan siellä kellarissa kun kone pyörii.
no apua! miks??? onko teidän kone hajoamaisillaan vai jostain 60-luvulta minne pitää vesi lisätä itse vai??
Siis ihan todellako? Ja lapsi on mukana? Mitä se siellä sen aikaa tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja maissikas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:pesen pyykkiä viikossa n.3-4päivänä, en tiedä sitä vain kertyy, kestovaipat selittää vähän.
No ei selitä! Meillä käytetään myös kestoja, ja mä pesen 3 koneellista päivässä, 7 hengen pyykit, ja silti meillä ei kasaannu pyykkiä kuin lakananvaihdon vuoksi. Ja ulkoillaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapsi leikkii siellä kellarissa. siellä on 1huone.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapsi leikkii siellä kellarissa. siellä on 1huone.