Jepu jee, pari muksua tuli yökylään ja tietysti ilman mitään vaihtovaatteita tai hammasharjoja, pelkät takit niskassa.
Omaani kun patistin iltapesuille (hammas-, naama-, käsi nyt ainakin) niin kehotin vieraitakin käymään vaikka käpälänsä pesemässä vaikkei hammasharjoja mukana olekaan.
"Ei me kotonakaan ikinä mitään pestä, tai kyl me joskus suihkussa käydään!"
Kiva.
Olkoon sitten niissä likaisissa vaatteissaan, enhän mä edes tiedä koska ne ovat kotiin lähdössä. Kai sekin aikanaan selviää.
Vaikka kai tääkin on vaan ihan tavallista ja mä nipotan taas turhasta...
Omaani kun patistin iltapesuille (hammas-, naama-, käsi nyt ainakin) niin kehotin vieraitakin käymään vaikka käpälänsä pesemässä vaikkei hammasharjoja mukana olekaan.
"Ei me kotonakaan ikinä mitään pestä, tai kyl me joskus suihkussa käydään!"
Kiva.
Olkoon sitten niissä likaisissa vaatteissaan, enhän mä edes tiedä koska ne ovat kotiin lähdössä. Kai sekin aikanaan selviää.
Vaikka kai tääkin on vaan ihan tavallista ja mä nipotan taas turhasta...