"Ei me kotonakaan ikinä pestä!"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lex

Aktiivinen jäsen
25.12.2005
6 572
2
36
Jepu jee, pari muksua tuli yökylään ja tietysti ilman mitään vaihtovaatteita tai hammasharjoja, pelkät takit niskassa.

Omaani kun patistin iltapesuille (hammas-, naama-, käsi nyt ainakin) niin kehotin vieraitakin käymään vaikka käpälänsä pesemässä vaikkei hammasharjoja mukana olekaan.

"Ei me kotonakaan ikinä mitään pestä, tai kyl me joskus suihkussa käydään!"

Kiva.
Olkoon sitten niissä likaisissa vaatteissaan, enhän mä edes tiedä koska ne ovat kotiin lähdössä. Kai sekin aikanaan selviää.

Vaikka kai tääkin on vaan ihan tavallista ja mä nipotan taas turhasta... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Jepu jee, pari muksua tuli yökylään ja tietysti ilman mitään vaihtovaatteita tai hammasharjoja, pelkät takit niskassa.

Omaani kun patistin iltapesuille (hammas-, naama-, käsi nyt ainakin) niin kehotin vieraitakin käymään vaikka käpälänsä pesemässä vaikkei hammasharjoja mukana olekaan.

"Ei me kotonakaan ikinä mitään pestä, tai kyl me joskus suihkussa käydään!"

Kiva.
Olkoon sitten niissä likaisissa vaatteissaan, enhän mä edes tiedä koska ne ovat kotiin lähdössä. Kai sekin aikanaan selviää.

Vaikka kai tääkin on vaan ihan tavallista ja mä nipotan taas turhasta... :whistle:

pesu on tärkee,mut älä nipota!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:o minusta on lähinnä hassua,et teillä on sellasia yövieraita joista noin vähän tiedät mitään?
Mut ei tuo nyt ihan tavallista ole.

Sama tuli mieleen.

Ei kyllä mä nämä tunnen monen vuoden takaa, mutta äidillänsä oli niin kiire lähteä ettei tullut sovittua kotiinpaluun ajankohtaa.

Ja vaatteita meiltä kyllä löytyy, mutta takaisin en niitä ole yleensä enää saanut. Annan kyllä sitten jos omat kastuu tai likaantuu kovin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:o minusta on lähinnä hassua,et teillä on sellasia yövieraita joista noin vähän tiedät mitään?
Mut ei tuo nyt ihan tavallista ole.

Joo, ei ole mitenkään ymmärrettävissä, että lapsia otetaan yökylään selvittämättä milloin he lähtevät
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:o minusta on lähinnä hassua,et teillä on sellasia yövieraita joista noin vähän tiedät mitään?
Mut ei tuo nyt ihan tavallista ole.

Sama tuli mieleen.

Ei kyllä mä nämä tunnen monen vuoden takaa, mutta äidillänsä oli niin kiire lähteä ettei tullut sovittua kotiinpaluun ajankohtaa.

Ja vaatteita meiltä kyllä löytyy, mutta takaisin en niitä ole yleensä enää saanut. Annan kyllä sitten jos omat kastuu tai likaantuu kovin.

Ovatko aikaisemin ollut yötä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:o minusta on lähinnä hassua,et teillä on sellasia yövieraita joista noin vähän tiedät mitään?
Mut ei tuo nyt ihan tavallista ole.

Sama tuli mieleen.

Ei kyllä mä nämä tunnen monen vuoden takaa, mutta äidillänsä oli niin kiire lähteä ettei tullut sovittua kotiinpaluun ajankohtaa.

Ja vaatteita meiltä kyllä löytyy, mutta takaisin en niitä ole yleensä enää saanut. Annan kyllä sitten jos omat kastuu tai likaantuu kovin.

Ovatko aikaisemin ollut yötä?

Ovat, paljonkin. Ja ihan päivälläkin, menneet ja tulleet kuin kotonaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Melkoisia johtopäätöksiä vois tehdä naapureista jos uskois kaiken mitä heidän lapset sanovat :D

Juu, kyllä mulle riittää ihan se mitä itse näen ja aikuiset tekevät.
On mulla omakin 4-vuotias, joten tarinasuodatin on ihan kohdallaan.
 
Mulla on veljenpojille täällä omat hampuliharjat kun ei isänsä ikinä tulisi ajatelleeksikaan pakata niitä. Sama juttu vaatteiden kanssa.
Jos teilläkin yökyläillään usein niin ehkä voisit hankkia varaharjat.
 

Yhteistyössä