I
iu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ruokaa teen aina niin että sitä riittää vielä toiseksikin tai kolmanneksikin päiväksi eli 2-3kertaa teen ruuan viikossa yleensä (siis ma-pe) ja ne päivät kun ei ole ruuanlaittoa menee pyykinpesussa yleensä.
Ja menemme kaikki kauppaan miksi emme menisi?
No vaikka siksi että ehtisitte ulkoilemaan