Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

noniin, nyt laitankin ekan massukuvan, kun on vihdoin putkahtanut esiin tarpeeksi, ettei masumakkara vaan päällistele ruudussa :LOL:

Eli rv9+1


Ja sitten vielä toinen, vähän ehkä pimeänpuoleinen kuva:


muoks. tosiaan toista lasta odotan, esikko täytti juuri 1v :D
 
Oih ja voih...niin nättejä massuja :D

Itse en varmaan esittelekkään massua paljaana kovin paljon ainakaan sivuprofiilista, kun esikosta jäi lonkkien yläpuolelle "kynnen jäljet". Eli näyttää siltä kuin joku iso kissapeto olisi roikkunut kynsillään lantiossa kiinni :LOL:

Saa nähdä miten iso massu tälläkertaa tulee...pituutta kun ei ole kuin 155cm niin se esikon 109cm ympärysmitta oli kyllä suorastaan painovoimaa uhmaavan näköinen kannateltava :D

paapelo+poju+Tiuhti 9+5
 
Hienoja on massut :heart:

Itse olen ottanut missioksi kuvata mahan aina 2viikon välein...sitten kun viikot on täynnä, aion tulostaa ne ja vedellä pinkkaa läpi, silloin varmasti huomaa hauskasti sen itse kasvamisen...vähän niinkuin tekisi liikkuvaa kuvaa itse tikku ukoilla...heh, tietääköhän kukaan nyt mitä ajoin takaa :LOL:
 
Noniin.
Aloitan siis masupäivittelyn tästä viikosta, hauska nähdä onko muutosta tapahtunut lainkaan jo parinviikon päästä, mutta onpahan ainakin jotain mitä odotella, kun neuvolat ja muut on aina niin pitkien aikojen päässä :D

RV10+0


paapelo+poju+Tiuhti 10+0
 
miepä lisäilin tonne profiiliin masukuvan, kummastuttaa vaan se, että masu on jo kasvanu ja se on kova, eikä semmonen turvonneen pehmeä o_O
kun raskausviikkoja kuitenkin on niin vähän. kuudes tai seitsemäs pitäis olla nyt menossa (17. päivä on lääkäri ni varmistuu sitte =) )

mut käykääs vilkaseen =P
 

Yhteistyössä