Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Kiitos vauvahaaveita Miehen kanssa välillä kinataan onko se jo iso vai pieni.Itse valitan että se ei ole niin pyöreä,ja mies sanoo että on nii iso pallo jo :LOL: Noh kai se on sitä,kun itse olen jo mahaan tottunut.
Täällä muuten tuntuu ja näkyy liikkeet aika kivasti!Joka ilta saa nukkumaan mennessä kokeilla erilaisia asentoja jossa voisi nukkua hyvin.Ku tuntuu mylläävän kovasti.
Käytiin myös rakenneultrassa ja kaikki hyvin.Ja tyttö näillä näkymin tulossa :heart: Oli vaan niin hankalassa asennossa,ettei saatu ultrakuvia otettua meille mukaan.Kun ei olisi tullut hyviä,sanoi ultraaja :( Omasta mielestäni näin vauvan aika hyvinkin ultrassa.Mutta sitten kun katsottiin 4D:nä niin oli asento kyllä aika kiemura :D
Tulipa paljon tekstiä!! Nyt lopetan ja tiistaina siirryn toiseen pinoon.Rauhallista ja lämmintä joulua kaikille mammoille ja vaaveille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöppiäinen82:


Tässä massukuva 16+4 :heart:
Minäkin odotan kolmatta! Kauhistelin just miehen kanssa et kuinka nopeaan tää maha alkaa het itulla näkyviin

:eek: No. mulla vasta vko:ja jotain 6, mutta kamala kun jo pullottaa. En taida pystyä kovinakauaa tätä piilottelee :LOL:

Ihania masukuvia täällä!!
 
Uskomatonta miten pitkällä osa oli ja niii pienet masut. Ihtel ku masu pompahtaa nii nopeeta esille, etten pitkälle pääse salas ku jo kysytään et oonko raskaana. Ihania masui kuiten teil kaikil. =)

*odottaa oman masun näkyvil pulpahtamista, ny vain turvotusta ku nii alus*
 

Yhteistyössä