Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Voi, että on ihania masuja!!! Minä odottelen, että pääsisi edes kuumeilemaan kakkosta, ei ole vieläkään alkanut kierto edellisen jäljiltä vaikka neiti on jo 9kk ja imetyksen loppumisesta 6 vkoa...

Haluaa vauvamasun takaisin!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja malttamaton:
Voi, että on ihania masuja!!! Minä odottelen, että pääsisi edes kuumeilemaan kakkosta, ei ole vieläkään alkanut kierto edellisen jäljiltä vaikka neiti on jo 9kk ja imetyksen loppumisesta 6 vkoa...

Haluaa vauvamasun takaisin!!!!
:) samoissa tunnelmissa olin minä juurikin viime keväänä, ja nyt masu on vihdoinkin tulossa takaisin :heart:

 
:ashamed: laitanpas sit omankin pömppiksen kuvan....toinen kuva on marraskuulta "ensimmäisten joulusiivousten keskeltä" ja toises rv 7+1 Et mul tosiaan tulee pömppö tosi aikasten näkösälle.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3463374.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vauhti-ipanoiden äiti:
Tänään aamulla otettu kuva eli rv 14+0. Ei tätä enää salailla ja äippähousut on nykyään housumuotini :p 3 lapsi kyseessä niin näkyy jo näinkin selvästi


[/img]

Ja masu edestä, pullahtanut napa mukaan lukien :p
[/img]
On kyllä aika komea massu! :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Vauhti-ipanoiden äiti:
Tänään aamulla otettu kuva eli rv 14+0. Ei tätä enää salailla ja äippähousut on nykyään housumuotini :p 3 lapsi kyseessä niin näkyy jo näinkin selvästi


[/img]

Ja masu edestä, pullahtanut napa mukaan lukien :p
[/img]
On kyllä aika komea massu! :D :heart:
ON tosiaan komee masu vaikka viikkojakin vasta nuin vähäsen :) onnea odotukseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Saron

Yhteistyössä