Kauanko on aikaa edellisestä synnytyksestä?Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
siis onko noi viikot ihan oikein???Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
viime synnytyksestä on alle vuosiAlkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Kauanko on aikaa edellisestä synnytyksestä?Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
kyllä mun laskujen mukaan on viikot ihan oikeen,vaikka musta toi masu on järkyttävän iso,ei mulla koskaa aikasemmissakaa raskauksissa ole näin nopeeta ollu tommonen masu vaikka kaikki neljä on noi 1v välein syntyneetAlkuperäinen kirjoittaja Kirspe:siis onko noi viikot ihan oikein???Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
turvotus masu. itselläni oli aluksi kanssa ihan järkyttävä maha,kun oli turvotusta niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:kyllä mun laskujen mukaan on viikot ihan oikeen,vaikka musta toi masu on järkyttävän iso,ei mulla koskaa aikasemmissakaa raskauksissa ole näin nopeeta ollu tommonen masu vaikka kaikki neljä on noi 1v välein syntyneetAlkuperäinen kirjoittaja Kirspe:siis onko noi viikot ihan oikein???Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Voi paapelo miten iso massu noilla viikoilla jo :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja paapelo: