Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
tässä on menossa rv 4+4 ensin paidan kanssa



ja ilman paitaa

siis onko noi viikot ihan oikein???
kyllä mun laskujen mukaan on viikot ihan oikeen,vaikka musta toi masu on järkyttävän iso,ei mulla koskaa aikasemmissakaa raskauksissa ole näin nopeeta ollu tommonen masu vaikka kaikki neljä on noi 1v välein syntyneet

 
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
tässä on menossa rv 4+4 ensin paidan kanssa



ja ilman paitaa

siis onko noi viikot ihan oikein???
kyllä mun laskujen mukaan on viikot ihan oikeen,vaikka musta toi masu on järkyttävän iso,ei mulla koskaa aikasemmissakaa raskauksissa ole näin nopeeta ollu tommonen masu vaikka kaikki neljä on noi 1v välein syntyneet
turvotus masu. itselläni oli aluksi kanssa ihan järkyttävä maha,kun oli turvotusta niin paljon.
 
Paapelo :LOL: pisti hymyilyttään toi siu tekstis....on se sit ollu joo varmaan upeen näköinen kannettava siu pituiselle. =) Ihte olen 160 cm ja viimesillään on masu ollut kakkoselta jolta oli isompi masu - ympärysmitta 96cm ja se tuntui toooosi isolta ihtestä vaiks toiset väitti et pieni masu.
 
Nostan :wave:

Teidän masut on tosi suloisia, ihan hellyyttäviä.
Näitä on niiiin ihana katsella. Itellä vasta pienen pienoinen kumpu kasvamassa. :heart:

Henskuliini tahtoo nähdä lisää masuja! Nämä sivut on tullut selattua jo useita kertoja :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Noniin, retkahdin ottamaan kuvan aiottua aiemmin, mutta tokkopa se tästä muutamassa päivässä kovasti kasvaa, tai toivon ainakin ettei kovasti kasvaisi :LOL:

rv 11+3
Voi paapelo miten iso massu noilla viikoilla jo :heart: :heart:

Kumpaas veikkaat masussa majailevan? Oliko sun esikko poika? :)

Ite ei vielä tohdi muille masukuvaa laittaa....Ku taitaa vielä olla turvotusta...vaik onkin jo ihan vauvamasun olonen ja kiinteä.

hertta ja bertta 10+1 :heart:
 
:D
No itse olen sitä mieltä, että mies ei siitä kuin poikia ja kyllä esikko on poika.
Kuitenkin Kiinalainen ennustustus väittää vauvan olevan tyttö ja pelottavan monen ystäväni ja äitinikin ja esikonkin kohdalla se on pitänyt paikkansa, joten...en tiedä mitä miettiä. Kyllä se varmasti se olo taas tulee...ainakin esikosta olin täysin varma rakenneultraan mennessä, että poika siellä on ja niin olikin :D
 
Aivan uskomattoman ihania masuja!! Mä vaan, ensikertalaisen sinisilmäisyydellä, ihmettelen miten monien masut näkyvät jo ekan kolmanneksen puolella?!? Itse en pysty näkemään mitään, hyvä kun käsin tunnustellen huomaan, että siellä on jotain uutta kiinteää.... :D Ehkäpä roteva ruumiinrakenne saa vatsan pysymään piilossa pitkään... :D
Ammi 13+3
 
Ammi, mä olen tehnyt johtopäätöksen, että tänne postaavat kuvia vain he, joilla on oikeasti jotain kuvattavaa vatsassa. Siitä taas meille muille syntyy vaikutelma, että kaikilla muilla on jo vatsa, mutta mulla ei! Vaikka se ei ihan oikeasti voi olla totuus! ;)

Mulla tulee huomenna 18 viikkoa täyteen eikä vauvavatsaa ole kukaan osannut vielä päällepäin epäillä. Alavatsaa tunnustelemalla huomaa, että se on kiinteämpi ja että kohtu on kasvanut, mutta that's all.

No, ainakin salamatkustaja on tyytyväinen, kun saa rauhassa piilotella! :heart:
 

Yhteistyössä