Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

:D
Ainakin parilla, jotka tänne kuviaan on laitellut (mukaan lukien minä ) on jo lapsi tai lapsia entuudestaan. Siksi tulla tupsahtelee nuo massut herkästi esiin ja kaikenlisäksi jos on edellisestä kulunut vasta vähän aikaa :D

Mutta jos itse nyt omasta puolesta totta puhun, niin kyllähän sitä tietyissä tilanteissa olisi vähän kaino vatsaisempi näin alku taipaleella...joten siinä mielessä, te joilla massu vielä hyvin piilosalla vaatteiden alla, niin nauttikaa, sillä varmaan muutamien viikkojen päästä ihmiset alkaa ihastelemaan (jopa tuntemattomat ) ja voi sitä huomion määrää sitten :D
 
Mulla kasvoi ainakin vauva masu muutamassa viikossa!
Kaikki on sanonut että se kasvoi niinkuin yhtäkkiä. :D

Mutta joillakin voi näkyä vasta rv 20 jälkeenkin, kun taas joillan jo rv 10 paikkeilla. Itsekkin vertailin täällä masuani kuviin, niin kyllä oli erilaisia :)
 
Noniin...nyt palasin takaisin normaali rutiiniin ja jatkan kuva päiviytstäni kahden viikon välein.
Tuossa aiemmin tuli varmaan osaltaan pönkiteltyä omaa mieltä siitä että onkos massussa ketään, mutta ultra niin vahvisti, joten kuviakaan tuskin ihan niin suein tulee otettuakaan :D '

Eli rv12+2


paapelo+poju+Tiuhti 12+2
 
Tähän pinoon jos hyppäis :D
alotin minäkin sen kuvaamisen sitten..ajattelin viikon välein ottaa kuvan.

rv8+1


Alkanut siis kasvamaan masu. Ei ole turvotusta.. makoillessakin tuntuu ja näkyy pallero :D

nyt rv 8+3 ( vai oliko se 2 ..en muista )
 
Kuiskaten kiva massu jo noilla viikoilla :p minulla samat viikot eikä mitään tollasta vielä :/
lisäilen sitten myöhemmin.. mutta jotenkin hirveä addikti isosta massusta, toivottavasti sellanen saadaan tännekin <3 turvotusta tosin on jo vähän..

mörkö 6+0
 
taaperotx4:
Voi että...ihan on kyllä kuin minun esikon aikanen massu joskus rv25 suunilleen, taidanpa laittaa ihan vetailuksi tuohon sen.

Eli esikon aikainen massu yllä olevan massun vetailuksi rv:tä 25


tai onhan tuo vähän enemmän kookas, mutta silti :D
 

Yhteistyössä