Massussa kellii vihdoista viimein 2 pientä alkiota <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maricce
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maricce

Jäsen
26.03.2008
552
0
16
Tänään meille siirrettiin 2 nelisoluista alkiota :heart: Jos nyt vihdoista viimein saatais se erittäin toivottu plussa raskaustestiin...

Miten ihmeessä selviän nämä kaksi viikkoa ennen kuin testin saa tehdä???
JÄNNITTÄÄ NIIIIIN HIRVEÄSTI!!!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:
Tänään meille siirrettiin 2 nelisoluista alkiota :heart: Jos nyt vihdoista viimein saatais se erittäin toivottu plussa raskaustestiin...

Miten ihmeessä selviän nämä kaksi viikkoa ennen kuin testin saa tehdä???
JÄNNITTÄÄ NIIIIIN HIRVEÄSTI!!!!! :D

mä olin samassa horkassa "jokunen hetki" sitten.
Laboratorio suosittelee kahta alkiota, sanottiin ja nyt nuo suosituksen saaneet nukkuu tuolla omissa sängyissään. kohta vietetään 4v- synttäreitä.
Mä en edes muista sitä siirron jälkeistä aikaa... oli varmaan nuppi sekaisin.
kaksi viiva pissitikussa jäi kyllä mieleen :D

pidän teille peukkuja... kovasti :flower:

Kiitos kaikille tsempityksestä :heart: Se plussa olisi tosi toivottu, mutta kyllä vähän kauhistuttaa jos sieltä paukkaakin kaksi vaavia kerralla!! Miten ihmeessä riittää kädet niitä hoitamaan :laugh:

Kiitos kaikille tsempityksestä :heart: Se plussa olisi tosi toivottu, mutta kyllä vähän kauhistuttaa jos sieltä paukkaakin kaksi vaavia kerralla!! Miten ihmeessä riittää kädet niitä hoitamaan :laugh:

hyvin ne riittää,kun on pakko :D

Kyllä riittää :heart: :heart: Kokemusta jo puoli vuotta =) Onnea matkaan!

Yhteistyössä