vierailija
Jep, ei kovin puolueeton ja rehellinen vastaus sanoisin. Aika monilla tuntuu olevan ongelmia mm. tuon toimitusajan kanssa. Tuotteet tulee ihan muulloin, kuin ollaan sovittu. Jos toimitusaika on noin epävarmaa, ei pitäisi sitten lupailla liikoja. Tottakai ihmisillä menee herneet nenään, koska tästä aiheutuu ongelmia... Huonoa palvelua.Nyt täytyy kyllä suuresti ihmetellä tätä nillityksen määrää maskusta, envoi muuta kun ottaa aiheeseen kantaa:
Kuka ikinä kirjoittikaan "helsinkiläisestä huonekalutestaajasta" joka arvioi maskun sohville käyttöiäksi 2v.. paskanlenkit, lähtökohtana sinä päätät käyttöiän lompakollasi. Itsellä löytyy maskusta tilattu n. 1500 euron sohva bellukselta joka kestänyt 13vuotta, tähän päivään saakka.
Toiseksi tämä kauhea valitus toimitusajoista, teille valituille voin selittää huonekalukaupan toimitusketjun; On olemassa varastotuotteita, sekä tilaustuotteita. Varastotuotteet saapuvat nopeammalla aikataululla, mutta ovat vähemmän muokattavissa. Tilaustuotteet tilataan valmistajan tehtaalta, jossa kyseinen tuote rakennetaan juuri teitä varten, teidän kokoonpanolla, teidän väreillä. Tämän jälkeen tuotteet lähetetään joko suoratoimituksena tehtaalta suoraan asiakkaalle, tai keskusvaraston kautta asiakkaalle, molemmissa tavoissa logistiikan mitä luultavimmin hoitaa suomen vanha kunnon Posti. Ja nyt korvat hörölle, tosissaan se arvioitu toimitusaika on ARVIO. Se on järjestelmän puhdas arvio toimitusketjun aikamääreistä, muttakun kone eivoi laskea jokapäiväisiä inhimillisiä virheitä tahi logistiikan hienosäätöisiä kommervenkkejä, tällä haluan tähdentää että jos se myyjästä olisi kiinni, tai edes huonekalukaupasta, asiakas saisi haluamansa sohvan haluamallaan värillä samantien, mutta kun ei se vaan niin mene, toimitus- ja yhteistyöketju on pitkä räätälöitäville tuotteille. Maskussa on useita eri sänkyjä, sohvia sekä ruokaryhmiä useilta eri valmistajilta useista eri hinta ja laatuluokista, tämmöinen julkinen mestaaminen perustuen yhteen ostettuun vialliseen tuotteeseen, viikon toimitusviiveeseen tahi kympin kumipuupöydän halkeamiseen ottaa itsellä suoneen todella paljon, sen takia myyjä ohjaa asiakasta asiakkaalle parempaan tuotteeseen.
T. Vanha huonekalukauppias
Toivottavasti itse saan tilaamani tuotteet ajoissa ja ehjinä... Palaan kommentoimaan.