***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

Alkaa vähän jännittämään, mutta mukavaa nähdä vähän muitakin. Ilmestytään siis sinne siinä n.klo 11 jos ei ihmeitä tapahdu. Mä oon se mamma jolla on musta takki, punertavat lyhyehköt hiukset ja musta-harmaat vaunut joissa pari punaista heijastinsydäntä, ja näytän lähinnä h-moilaselta... Huomiseen!!
 
Cara, kello on jo soimassa! =) Menin vaan idioottina varaamaan keskiviikosta eteenpäin kirppispöydän, joudun huomenna iltasella hinnoittelemaan kaikki kirppiskamat pienessä kiireessä. Mutta treffeille on tultava. Saan samalla käytyä Kampissa tuhlaamassa poitsun ristiäislahjaksi saadun lahjakortin :D
 
Mulla siis on tatska- aika silloin yhdeltä, että pitää sumplia jotenkin niin että ehdin yhdeksi sinne liikkeeseen. Junalla tosin pääsee, että eiköhän me ehditä tulla jos julkinen liikenne toimii. Ei huvittaisi kyllä jättää väliin tilaisuutta syödä Waynesin herkkuja.
 
Jees, käy.
Me lähdetään sillon alkuillasta viikonlopuksi maalle, joten voi olla, että liuetaan sieltä sitten jo aiemmin. Kun on taas pakkailut yms tehtävänä. Mutta kyllähän me varmaan ainakin yhdelle kupposelle joudetaan. =)
 
Joo me tullaan huomenna, toivon vaan ettei Minni järjestä mitään kohtausta sielläkin.. Sit jos järjestää niin ollaan varmaan tuomittu olemaan ikuisesti vain kahdestaan kotona! Tää vierastaminen on menny sillä jo vähän överiks. Kotona en saa niistää, aivastaa, meille ei saa tulla ketään tai minnekään ei voida mennä.. Ja kun Minnin itku ei oo sielt hiljasimmasta päästä!!

DjMussukka huomen tuun sillä junalla mikä lähtee siis 10.28 täältä malminkartanosta
 
Varsin houkutteleva ilma ulkona. :eek: Koko aamun olen tässä punninnut, että onko meidän järkeä lähteä tuonne myräkkään vaunuja puskemaan, kun kuitenkin suht hyvissäajoin pitäisi sitten takaisin kotiin pakkailupuuhiin tulla. Mutta mammaseuraan pääsemisen tarve on senverta kova, että yritetään paikalle. =) Eli juu Cara: yritän kytistellä sun kanssa samaan vaunuun! :)
 
ensi viikon treffit ovat keskiviikkona! sovimme että vaihtelemme päiviä, jotta ei menisi aina jonkun tietyn kerhon tai muun päälle..

TIPI väri on nyt sitten ostettu, ei ollut kuin yhdenlaista vaaleanpunaista:) yritän saada ne valmiiks ens keskiviikkoon mennessä!!
 
Tipi äiti lupas auttaa mua ompelemaan ne tiistaina ja sitten heitän ne koneeseen värin kanssa. Sieltä heti kuivumaan niin kyllä varmaan on valmiit silloin keskiviikkona:) pitää siis laittaa jotain vaaleenpunasta päälle niin sopii sitten prinsessaliinojen kanssa:) Ja varo vaan kun tässä nyt oikein innostun niin rupeen vielä ompelemaan jotain "timanttejakin" niihin :LOL: :LOL:
 
No meillä TAAS on nuhaa ilmassa. *monta rumaa sanaa* :headwall: :headwall: :headwall: Eli reffeille tulemiset on vähän auki. :( Alisan serkkupojalla (jolta tuo tauti saatiin) oli ihan mielettömän paha tauti päällä viikonloppuna, joten pidän sormia kyynärpäitä myöten ristissä, ettei yhtä pahaksi ärtyisi meillä... :|
 

Yhteistyössä