***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

Moi!

Mahtuuko vielä joukkoon tummaan vaikka olenkin ollut lähinnä taustailijan asemassa...? Minä 28v. ja Noora nyt 3,5kk, syntynyt siis 5.11.2007. Asustellaan Itä-Helsingissä ja seuraa ollaan aina ajoittain vailla. Näin lomalla päivä on ihan sopimuskysymys, mutta jos toiveita uskaltaa jatkoon esittää niin me ollaan pyritty käymään vauvatiimissä maanantaisin ja tiistaisin, joten ne hieman heikkoja...

Joku tuossa puheli rokotuksesta, Noora oli sen illan ehkä hieman kiukkuisempi kuin normaalisti, mutta rauhoittui Panadol supon jälkeen, ei nostanut lämpöä.
 
Toivotaan:tervetuloa joukkoon mukaan! =)

Hyvä idea toi että sovitaan joku tietty päivä viikosta, mutta mietin vaan että mahtaakohan löytyä sellasta päivää joka sopii kaikille..? Meille sopii kaikki muut päivät paitsi ei keskiviikko, koska sillon ollaan pyritty käymään vauvahieronnassa...Ja mielellämme me kyllä näissä tapaamisissa käydään =)

Nähdäänkö tiistaina klo 11 ja sama paikka? =)
 
Toivotaan: Mukaan vaan! =)

Niin, jos sopisi tietyn päivän, olisi sen ennakoiminen helpompaa. Vaikka harvemminhan tässä mitään hirveän tähdellistä tekemistä on. :D Me yritetään Alisan kanssa alkaa käydä vauvajumpassa, kunhan tulee tuo 3 kk täyteen. Se on ilmeisestikin tiistaina aamupäivästä, joten se päivä ei meille sitten välttämättä käy. Perjantai on toinen, jolloin miehen opiskeluviikonloppuina useimmiten suuntaillaan tyttöjen kesken maalle mummolaan. Eli pelkästään mun, HE82:n ja Toivotaanin toiveet huomioiden jäljelle jää torstai! :whistle: :D Onko kenelläkään mitään suht säännöllistä touhua sillon? :)

...Ehkä me mietitään tätä sitten tiistaina... ;) Eli ti 26.2. klo:11 Sanomatalon Wayne's! :wave:
 
Mäkin voisin taas yrittää saapua paikalle, tytöllä on kerho tiistaisin ja hänet pitäis hakea klo 12, joten jos saan jonkun hakemaan hänet niin voin Eemelin kanssa tulla kahvittelemaan =)

Ja niinkun jatkossa mulle käy toi torstai ihan hyvin :wave:
 
joo nähdään siellä sisällä..! turha miettiä tunnistamista.. Piin (kiitti frendistä:D) varmasti sanoo mulle taas et "onkohan toi meitä? Mee kysyy!" mä menin ja kysyin ootko marraskuisia? No ei ollu ja oli varmaan lähemmäs vuoden ikänen lapsi :LOL: siis kyllä siellä kaikki löydetään! Kristiinasta jopa oltiin vähän huolissaan viimeks:)
 
No, luotan siihen että te kyllä bongaatte meidät! Tuntomerkit on kuitenkin aika selkeät, mustat vaunut ja punainen takki =) Odotan kyllä innolla teidän kaikkien tapaamista! Eetu on yleensä osannut käyttäytyä esimerkillisesti julkisilla paikoilla, nyt se tekee varmaan poikkeuksen :D
 
Meillä on tiistaina kans vauvakerho, et jos tullaan niin joudutaan taas lähteen vähän aikasemmin... Mut jos sitä ehtis piipahtaan edes :)

kristiina ja toivotaan; mä haahuilin viime keskiviikkona ihan hoo moilasena.. en tod. kehannu lähtee pöytiin kyseleen jotta moooii ootteko marrasmasuja? :D Onneks Piin tuli sitte kyseleen multa jotta kuulunko joukkoon :)

Meillä siis vähän auki että tullaanko.. mutta ilmotan likempänä että miten käy. Meillä siis se kerho on 13. 30 joten periaattees ehtis tulla kaffitteleen.
 
Meillä kanssa kerho 13:30 sillon ja täällä pähkäilen asiaa... Menee vaan neidin unet aikalailla onnettomiks jos molempiin meinaa ja miten se sitten vaikuttanee yöhön...? Tuo on muutenkin niin äärettömän levoton nukkuja öisin, siis heräilee paljon. Ja meillä kanssa tähän asti edustettu niin mallikelpoisesti joka paikassa, mutta nyt viimeksi käydessäni kahvilla Itiksessä keskiviikkona oli varsinaista kitinää ja hulinaa, joten jännityksellä odotan...
 
Voitais Cara ja Piin muuten mennä kimpassa. Jos vaan saadaan itsemme yhdessä tuonne ah niin ihaniin julkisiin kulkuneuvoihin tungettua... Millä menitte tällä viikolla? Ei tarvitse munkaan sitten yksikseni hortoilla, jos satun sinne ennen teitä... :whistle:

Oletan tässä siis, että mekin ollaan tervehdytty. Se keskiviikkokin oli jo siinä ja siinä että olisi voinut lähteä. Ahisti kyllä niiiiin, kun täällä keskenämme nuhaneninemme kykittiin ja tiesi, että muut on lörpöttelemässä... :snotty:
 

Yhteistyössä