***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

Mua vähän pelottaa, ettei uskalleta keskiviikkona lähteä muihin tätä tautia tartuttamaan. :snotty: Sekä mulla että tytöllä on siis nenut edelleen aikasta tukossa ja muuten pientä köhää yms. Hirveästi haluaisin tulla, mutta ei siinä kenenkään kannalta ole järkeä tässä kunnossa... :ashamed: Mutta katellaan siis vielä huominen, että millasilla olotiloilla päivään heräillään jne...

Arvatkaa vaan harmittaako!!! :headwall: :headwall: :headwall: No tuskin nämä treffailut tähän loppuu... =)

JOudun peruuttaman mun ja Eemelin tulon :/ , joudutaan vielä menemään Jeremiaksen kanssa Lastenlinnaan huomennakin kun neuropsykologi haluaa tutkia enempi Jeremiasta :/ .... no parempihan se tietty on, mutta harmittaa kun en pääse kahvittelemaan. Joku toinen kerta sitten.

Ja ei myökään tulla. :( Itse olisin jo ihan suht hyvässä kunnossa, mutta tuo tytsi ei ihan niin terve ole. Parempaan päin, mutta huominen skipataan kuitenkin vielä ja otetaan täällä kotonurkissa rauhallisesti.

Mutta lörpötelkää ja kahvitelkaa sydämenne kyllyydestä! :) Seuraavalla kerralla ollaan mukana menossa! =)

Voi ei harmi että Katjuza ei pääse, mutta ens kerralla sitten!! Ja DJMussukka voit syyttää Piiniä tästä teiän sairastumisesta, sehän sano viime viikolla et on teiän "vuoro" olla kipee :LOL: No mutta tärkeintä on ettei oo mitään vakavaa ja et ootte jo paranemaan päin!!

Me herättiin vasta!
Mua harmittaa niin paljon että lähden kahden tunnin rääkkäyslenkille lumihankeen rangaistakseni itteäni tästä.

En ajatellut yhtään että herättäis myöhään, kun ollaan viime aikoina syöty yöt niin tiheästi. No, viime yönä ei sitten syötykään kuin kerran!

Aargh.

No eiku uusia reffejä suunnittelemaan! =) Ensiviikolle?? :D

Tyttö siis yhä on täällä nuhasena. :snotty: Voi siis olla, että mä tässä taas vaan kovin suunnittelen niitä tärskyjä ja teen oharit... :ashamed: Jos ihan pientä uhaa on yhä jäljellä, mutta muuten tyttö on täysin kunnossa, aikoisin kyllä tulla. Jos muille vaan käy??? En sitten päästä tyttöä koskettelemaan muita pienokaisia tms... ;)

Meille käy myös tiistai =)
maanantaina Petra saa sen 3kk rokotuksen, mut ei kai sen pitäis esteenä olla :/ onko muille annettu sitä ja onko ollu jotain sivuvaikutuksia kuten kuumetta? :eek: Petra siis ei ole vielä mitään rokotuksia saanu, tuo rokote on joku yhdistelmä.

Yhteistyössä