***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

Meille ei tuo tiistai käy kun on vauvatiimi kuitenkin jo klo 13:30. Ja seuraava viikko ollaankin sitten reissussa. :( No pääasia nyt että saataisin tuo neiti kuntoon, se eilinen pikku nuha on nyt muuttunut oikein kunnon räkätaudiksi, ihan hyvä ettei lähdetty teitä tartuttamaan...
 
Me ainakin ollaan tulollaan, jos ei tauti vaan takapakkia ota. :wave: Vauvajumppa huomenna tosin skipataan (varmistelen vielä vähän touhuamisia, että tyttö nyt varmasti on tervehtynyt... ), mutta treffeille ollaan tulollaan. =)

Piin ja Cara: Se sama puolen juna? :)
 
meillä neuvola 10.15:D et törmätään Piin kanssa varmaan siellä:) yritän ehtii käydä kyl himassa sen neuvolan jälkeen! en kyl tiiä ehdinkö, mulla tunnetusti *piipittää* nää aikataulut aina.. Nytkin just äsken sain valmiiks meiän prinsessa liinat!! en jättämyt viime tippaan onneks :LOL: :LOL:
 
Meillä jää tää kerta väliin :'( unohdin kokonaan et meillä tosiaan tiistaisin se muskari...toivottavasti ens viikolla nähdään joku muu pvä kun tiistai :ashamed:

Ja Cara: mä oon niin oottanu näkeväni ne prinsessaliinat ja nyt kävi näin :eek: voi ei voi ei voi ei voi ei...
 
Kuten kellonajasta voi päätellä, ei olla kahvittelemaan menossa! :headwall: Olin jo rappukäytävään vaunuja lykkimässä, kun ihmettelin, että kuinkas nämä kärrit nyt näin kankeat on. No toinen takarengashan oli sitten täysin tyhjä! PRKL!!! |O Eiku takaisin ja äkkiä ilmaa siihen pyöräpumpulla pumppaamaan. Päätin kokeilla vielä onneani ja lähdettiin uudelleen liikkeelle. Päästiin asemalle asti ja rengas oli taas jo puoliksi tyhjä! :headwall: Pakko se oli vaan takaisin kotiin kääntyä. :( Nyt tyttö nukkuu kopassa partsilla, mun harsoliinakasvosuojaviritelmän alla ja mun kai pitäisi alkaa tutkiskella tuota rengasta. Vaikka mielummin heittäisin koko p.askan h.elvettiin. |O

Taidanpa keittää muutaman kupin kuumaa, josko se rauhottaisi... :D
 

Yhteistyössä