Minäkin vielä yhtenä kappaleena, vaikka näillä oireilla,kivuilla ja supistuksilla olisi synnyttänyt jo monta lasta.
Joka päivä käyn teidän kirjoituksia lukemassa, mutta itse en ole jaksanut/viitsinyt kirjoitella kun menisi vaan valituksen puolelle. Joten eipä sen enempää omaa napaa tähän.
Sairaalakassista on ainakin ollut täällä puhetta ja mulla on ollu kyllä tapana ottaa kaikki tarpeellinen ja tarpeetonkin itse lähtiessä mukaan,koska tunnetusti miedän ukko ei löydä mitään täällä huushollissa vaikkakuinka tarkat ohjeet antais.
Mulla on ollut mukana esim. omat alusvaatteet, shampoo+hoitoaine, dödö, hammasharja+tahna, rasva, hiusnauhoja, liivinsuojia, kotiintulovaatteet itselle, sukkia (inhoan sairaalan sukkia jotka menee vaan rullalle ja ryttyyn kokoajan), kännykän laturi, kamera (johon vaihtoakut ja vaihtomuistikortti)......jotain varmasti unohtu mutta tässä ne tärkeimmät.
Vauvan kassin olen pakannut valmiiksi ja se on kaukalon päällä odottamassa, sen mies on sentään muistanut ottaa mukaan ja löytänytkin sen joka kerta kun olen muutaman kerran näyttänyt missä se on.
Vauvalle on body, potkarit, ohut vanupuku, varalle villapuku jos onkin kylmempää, töppöset, tumput, kypärälakki ja paksumpi hattu siihen päälle, sideharso mahdollisia pukluja varten. Varalle myös toinen body ja potkarit, koska esikoisen syntyessä kävi niin että kun vaatteet oli puettu niin tyttö päästi niin hirveät kakat että vaipasta pursusi yli niin pahasti että oli selkää myöten vaatteet likaiset
Oma tutti on myös ollut mukana vaikka meilläsen on kyllä tarvittaessa saanut sairaalastakin mutta on jotenkin kiva lähteäkun kaikki omat kamppeet vauvalla.
Meillä puuttuu vielä vaipatkin tulokkaalle, ja sideharsot ja ja ja........vaikka mitä muuta pientä. Täytyy laittaa sisko asialle koska mies ei löytänyt sideharsoja tosta meidän lähellä olevasta Anttilasta, vaikka tarkasti neuvoin missä ne siellä on, myyjää se ei löytänyt ja lopulta siltä meni hermot ja marssi kaupasta ulos, niinpä meillä ei sitten niitä harsoja vielä ole. Sama sillä on noiden vaippojen kanssa, hermot menee kuulemma ennenkun löytää oikean merkin ja koon eikä se ymmärrä miksei mulle kelpaa mikä merkki vaan sillä kun on tapana ostaa vaan sitä kaikkein halvinta oli se sitten hyvä tai huono.
No nyt painun takasin lepäämään kun jäi yöunet taas vähäisiksi.
Voimia kaikille huonosti voiville :hug:
katjuza ja ilmarijalmari 35+1