Kiitos teille kaikille, olette ihania :hug: . Oli niin kiva lukea teidän kannustavia kommentteja. Kyllä tässä eteenpäin pötkitään ja jaksellaan. :heart: Lapset ja oma hyvinvointi nyt pääasia ja annan miehen kommentit/tekemiset olla
Neuvolakuulumisia 34+5:
painoa +500g
verenpaine 117/72
hb 123
syke 130
Sf-mitta 34
liikkeet ++
tarjonta matala rt
turvotus -
Emmamma Mulla ollut jo niin kauan vauvan vaatteet pestynä että saa pian pestä uudestaan, kun pölyttynyt jo muutaman kuukauden
.
Nita1 Esikoisen aikaan kävin synnärillä tutustumassa, oli kyllä jotenkin "rauhoittava kokemus" niin kodinomaisia oli synnytyssalit.
PikkuM Tiedän tuon tunteen
. kun tytön kanssa kotiin oltiin sairaalassa lähdössä niin min vetäsin jalkaani odotusaikana suosimat ja jo hitusen kulahtaneet verkkarit, ei puhettakaan että farkut olis mahtunut jalkaan..
Sairaalakassit on pakattu, sekä itselleni että pojalle :heart: . Otan molemman mukaan synnyttään lähtiessä, tai ainakin tarkoitus olis. Saa nähdä miten siin hässäkässä käy
Nukkuminen on täälläkin huonoa. Kun meen nukkumaan niin 3-4tuntia saan nukuttua, sit heräilen ja pyörin ja hyörin pari tuntia, hyppään jääkaapilla ja sit onkin jo aamu ja tyttö herää ja ite oon ihan sippi. Jaksamisia kaikille yökukkujille :hug:
Vimpula Täällä kans tuntuu vähän "haikeeltakin". Vauvaa kovasti odotellaan, mutta tosiaan nää viimeset hetket kahden esikoisen kans, tuntuukin esikoinen niin pieneltä ja aivan on häntä halimassa. Täällä kans mietitty että varmasti kova ikävä on tyttöä kun sairaalassa olen. Tyttö niin reippasti puhuu, "minä olen sitten mummun kanssa kun äiti hakee vauvan sairaalasta", mutta kun toinen on äiskän pieni ja aina illan tullen äiti vaan kelpaa. Nyt lakoi itkettään :'( . Nää hormoonit
Sanna-78 Koitahan levätä :hug: Sulla pian jo nyytti sylissä :heart:
LiituraitaRuutupaita :hug: Tuo oksennustauti on sit kyllä taudeista yks inhottavin. Vetää niin heikoksi :| .
Perfekta Varmasti hyvä vaatevalinta oli siellä! Täällä +2 astetta ja laitoin tytölle sisävaatteiden päälle(farkut ja pitkähih. paita)toppahaalarin, kuomat, kypärälakin ja talvipipon ja kinttaat. Niin raaka oli ilma.
Voi, nuo selkäkivut on ärsyttäviä. Toivottavasti jo helpottanut! Mulla tyttö taas viikon verran halunnut nukkua äiskän vieressä ja kovin meinaa ahdasta olla, kun sänky on vaan 120cm levee..
Kaksosten odottajille :hug: Pian jo sielläkin nyytit sylissä. :heart:
Kaikille jaksamisia ja voimia näille viimeisille viikoille!
Lähden ensimmäisen äitiyslomapäivän- kahveille kaverin kanssa
-Hilla ja "Luka"- 34+6