*Marrastähdet '07* Lokakuussa

Petriinalle onnea pojasta! :flower: =)

Täällä on ollu myös niin levoton yö takana. Heräsin aamuyöllä supistuksiin ja sitten en enää unta saanutkaan. :(

nita:sairaalan puolesta saat pyyhkeen käyttöön, ei siis tarvitse ottaa omaa mukaan.

Käytiin ruokakaupassa ja en tiedä johtuko kaupan kirkkaista valoista vai mistä, mut ihan yhtäkkiä tuli näköhäiriöitä, en siis nähnyt kunnolla, kun silmissä meni mustia pilkkuja. Olo oli muuten ihan ok, ei huimannu tai mitään, mutta en vaan nähnyt kunnolla eteenpäin. "Kohtaus" kesti varmaan 15 min ja meni sitten ohi. Mittasin paineet kun päästiin kotiin ja oli ihan normaalit (124/78). Nyt on vaan pää kipeä ja aloin jo kaupassa panikoimaan, että nyt on sitten joku raskausmyrkytys :eek: Ei kiva. Pitää nyt seurailla tätä olotilaa, en millään haluais lähteä päivystykseen! |O

Ja kaiken lisäks unohdin ostaa kaupasta glögiä! :headwall: ukkokin suututtaa, kun sen piti alkaa maalaamaan meidän makuuhuonetta, mutta tossa se nyt nukkuu vieressä enkä saa sitä ylös :kieh: Ärsyttää kun käskee herättämään ja sitten kun herättää niin ei kuitenkaan nouse. Enää en aiokaan sitä herätellä,nukkukoon mun puolesta sitten vaikka koko illan. :kieh:

Tulipahan varsinainen valitusromaani, ehkäpä poistun tästä taka-alalle...

H82 36+4
 
nyt on sitten syöty jne :)
Mitäköhän sitä tänäänkin keksis.. vai jaksaisko tehä mitään :eek:

Juu, mä kyllä kanssa luulen et kättäriltä saa pyyhkeitä mut vissiin otan silti oman mukaan. Enhän tietenkään sitä likaa jos/kun ei ole tarvetta mutta paljon tuolla kassissa paina :)

MIIKU84; voihan olla että sulla on lähtö lähellä jo ;) Mulla ei oo tänään oikeen ollu mitään tuntemuksia pahemmin.. mutta ehtiihän niitä sit taas tulla yötä kohden :ashamed:

 
Onnea Petriinalle pikkuprinssistä! :heart: :flower:

Eilen oltiin tutustumassa perhehuoneisiin. Jäi kyllä tosi kivat fiilikset, kun pääsi sinne osastollekin katsastelemaan. :) Ja meitä kävi moikkaamassa sellainen vuorokauden ikäinen pikkutyttö ja onnelliset tuoreet vanhemmat. Ihan tippa tuli silmäkulmaan, kun olivat niin onnellisen näköisiä. :heart:

Tänään on pitänyt haipakkaa. Aamusta leivoin vähän, sitten lähdettiin hakemaan meidän vaunuja (nehän ostettiin jo sillon ajat sitten) ja iltapäivästä tuli kavereita vähän kauempaa kyläilyille, justiinsa vasta lähtivät. Siinä se päivä on vaan mennyt, onneksi olotilat on olleet suht hyvät. Ilta saakin mennä kotoisasti sohvan pohjila. :) Ja välistä täytyy käydä ihailemassa upouusia vaunuja. ;)

mussu & pulla 36+1
 
Yöt on kyllä taas muuttuneet hankalampaan suuntaan. Ollenakaan en saisi maata oikealla kyljellä tai selällään, väistämätä tulee etova olo! :x Ainut vaihtoehto olisi siis maata vasemmalla kyljellä ja siinä taas loppujenlopksi paikat puutuu. Viimeyöt on menneet tuon asian kanssa tuskaillessa. Viimeyönäkin heräsin taas niin etovaan oloon, että ei mitään rajaa. Ei kiva. :ashamed:
 
Täällä ollaan edelleenkin, en sitten soitellut synnärille...helpotti se kutina jonkin verran niin koitan sinne maanantaihin sinnitellä...ja tarkkailen vaavin liikkeitä, joka on ollutkin todella vilkkaalla päällä eilisillasta saakka...ei oo paljoa nukkunut, kun yölläkin kun olin hereillä (vessassa käydessä, kylkee kääntäessä) oli heti liikkuvainen... :heart:

ja juu ne pyyhkeet tulee sairaalan puolesta, itse ainakin otin joka suihkukerralle puhtaan pyyhkeen, oli luxusta *aah* :D :D

mut jos menis tuohon sohvalle itseään viilentämään kun just saunasta tultiin

Perfekta ja hattivatti 38+3
 
Onnea Petriinalle ja perheelle pojasta!

Omaa napaa:Äsken sain kokea taas sohvalla maatessa yhden oikein ihanan maukkaan supistuksen .2 minuuttia kesti.Nyt oottelen,josko niitä tulee yöllä lisää.Sattui aikasta lailla,laittoi ihan huohottamaan.Tällai mulla on niitä tullut pari viikkoa ehkä yks kunnon jysäys illassa.
Huomennahan tulee 2 viikkoa siitä kun se mun "ilmeisesti" limatulppa irtosi.
Mutta alkaa epäilyttämään,että se ei olisikaan ollut se limatulppa.Joku kökkö vuoto vaan-Ei tunnu siltä,et tässä oltaisiin synnyttämään menossa.

No taidanpa mennä nukkumaan,koska ensi yönä ne kellot siirtyy,mutta eipä se meidän poikien yöuniin vaikuta.Eli aamulla sitä sitten noustaan puoli kuusi,kun normisti puoli seitsemän eka muksuista kipittää sänggystä pois
 
Iltoja!
Niin tuosta pyyhkeestä..mullakin oli se mukana,mut eipä sitä paljo tullu käytettyä, kasvopyyhkeenä lähinnä,just tuon likaantumisvaaran takia.
Ja kun tosiaan sai ottaa aina puhtaan,ilman että piti itse pestä pyykkiä :)

HE82;Mullakin on pari kertaa ollut tän raskauden aikana tommosia näköhäiriöitä,samoin edellisessä raskaudessa..mulla vaan ei omaa verenpainemittaria ees oo,enkä oo saanu ees lainaan mistään, nii en tiiä onko mulla paineet heitelly vai mikä. Sen lisäks mulla on liittyny noihin kohtauksiin käsien puutuminen..aika pelottavaa kyllä.

M ja rv 38+0
 
Täällä viel ja vauva masussa :)

Onnea Petriinalle pojasta :heart: :)

Toivottavasti Perfektan olo parantunut :hug:

Kyyhkynen ja Manta :hug: Tuo on hirveä tunne, muutamana kertana oon herännyt ja masu tuntunut pieneltä ja pehmeeltä ja vauva ei liiku vaikka painellut masua. Siinä kyllä iskee kauhee pakokauhu ja kun vihdoin liikkeet tuntuu niin kivi tippuu sydämmeltä.

Liituraitaruutupaidalla varmasti kullannuput jo sylissä, uutisia odotellaan :)

(.) Tytön synttärit juhlittiin, oli niin onnellinen ja ihana synttärisankari. Synttärien jälkeen sanoi "äiti, oli ihana päivä ja sinua rakastan maailman eniten". Ja niin kiltti oli koko päivän, ei ollut 3v uhmasta tietoakaan :heart:
Ajattelin etten jakaannut ollenkaan, mitäs tässä turhia kun vauva viihtyy mahassa vaikka kipee olen välillä kun mikä. No mut reilu viikko niin aletaan käynnisteleen, hui..

Nyt tv:n pariin. Voikaahan kaikki hyvin!

-Hilla- 37+1
 
yötä tänne.. pitäis mennä nukkumaan kohtapuolin kyllä..tai edes koittaa :whistle:

HILLA83; Mä jo oon ajatellu että oot saanu nyytin syliis mut näköjään et :) mut hyvä jos olo pikkasen edes parempi? Ihanalta kuulostaa nuo tyttös sanat kyllä :heart: Oli varmaan hyvät tarjoilutkin synttäreillä :p :hug:

Mäkin vähän luulen et jos otan sen pyyhkeen mukaan niin mahd. naamapyyhkeeks vaan jää..viiti sit omia liata kun sairaalastakin aina sen puhtaan vissiinkin saa ;)

HE82: mullakin välillä on tullu tollasia "kohtauksia" ,viimeks pari viiikoa sit muistaakseni. just kaupassa ja rupes heikottaa tosi pahasti. Se meni sit ohi kun pastillin otin suuhun ja pikkasen hidastin tahtia. Pelästytti kyllä koska oli sit loppupäivän ihan pöhnä olo ja silmissä vilis.
Ja sit kun katto jotain tiettyä kohtaa niin se kohta oli ihan sumeena
:eek: tiiä sit mitä oli.. meni kuiteski ohi.

mutta joo jos sitä koittais lähtee nukkumaan.. ala selkää on täs illan mittaan särkeny (supisteluja?!) mut saa nähä mitä yö taas tuo tullessaan.. närästääkin pikkasen :|
mutta öitä itse kullekkin :wave:
 
Onnittelut petriinalle! :flower:

Täällä vielä hereillä ollaan, jos sitä piakkoin maate menis. Oltiin tänään semmoset kolmisen tuntia haravoimassa, sitten kun tossa huilasin sohvalla, niin varmaan puolen tunnin sisään tuli kolme aikasta kovaa supistusta, ihan piti jo irvistellä! Mut sen jälkeen ei mitään, tai no maha nyt on ihan kivi kova, muuten olo mainio! Joskos alkais paikat aukenemaan...sais kyllä vaavikin jo tulla ulos, kokonsa puolesta olis ainakin valmis!
Viime yönä nukuin todella huonosti, närästi niin kauheasti eikä yhtäkään rennietä ollut! Muillakin närästys ilmeisesti vaivaa..!

Jahas, huomenna tai siis tänään olis tunnin pitee päivä! Mennään puolilta päivin pojan kanssa mun paapan synttäreille, miestä ei mukaan taida saada!

Mut nyt kokeilemaan nukkumaan menoa, ensin kyllä nappaan rennien =)

mamma 06ja 07 37+0
 
=) Minä myös nukuin huippeat 9h. Kävin päivittelemässä tota profiilikuvaakin elikkä kaveri siellä mahassa on rv 39. Erikoinen väritys myönnettäköön mahassa, kun tuo tyttö tykkää kasvoväreillä piirrellä tohon pallukkaan kuvia. Milloin siinä on pikkusiskon kuvia milloin muuten vaan aika värimaailma.

(.) napaa muuta ei tällä kertaa! :wave:

viivin ja kaveri 39+3
 
Huomenta!

No nyt on kelloja siirretty ja meijän lasten aamu alkoi jo klo 5.15!!! Mieskään ei ollu kerennyt lähteä töihin, kun pienempi tytöistä oli jo lastenohjelmia vailla. Voi tulla "vähän" pitkäksi päivä..

Mä nukuin myös 9h viime yönä :D Kahden aikoihin heräsin yöllä kauhee hiki päällä :| Mä en ikinä hikoa, mut nyt oli ihan märkä.. Mikä ihme mahtoi olla? Kävin alakerrassa juomassa ja istuin pihalla hetken ja menin sit jatkamaan unia..

Joo, kyllä sairaalasta saa pyyhkeet ja tarvittaessa perusrasvat, huulirasvat,kamman,hammasharjan,rintakumit ym ym.. Et jos jotain unohtuu, niin ei varmaan tarvitse olla ilman, jos vaan osaa pyytää.

Huomenna sit saadaan vauvalle se sänky ja rattaat =) Anoppi käy hakemassa ne Turusta, kun ei uskalla meitä päästää reissuun.. Synnytän kuulemma varmasti matkalle :LOL: Ens viikon lopussa pitäis sit tulla hoitopöytä ja patja sänkyyn.. Ja jos vaikka sit olis jo kaikki.

Meillä mies tuumasi eilen illalla, et maanantaina vois jo vauvakin syntyä.. Hän olis kuulemma jo loman tarpeessa :LOL: Miehellä on tosin ollut kuukauden aikana 2 vapaapäivää et ymmärrän kyl täysin, jos lomaa on jo vailla. On välillä niin hellyttävän näköstä, kun mies neuvottelee mahan kanssa :LOL: 3.11 miehellä on työporukan jalkapalloturnaus ja mies on jo mahan kanssa sopinut, et sitä ennen syntyis..pääsis iskä peliin :LOL:

Et tämmöstä täällä :D

Ellu 38+6
 
Huomenia

Täälläkin saatiin nukuttua ihmeen hyvin..ensin en meinannu saada unta ollenkaan, tuli paha olo, oksetti, selkää ja mahaa poltti...menin vessaan ja auttoi olla vähän aikaa pystyssä...sitten takas sänkyyn..
.mä jo aattelin et nytkö synnyttymään, oli sellainen aikas kivulias se supistus...nimittäis eilen illalla en ois millää jaksanu lähtä...olin niin väsynyt...

No sitten unessa olin laivalla ja hyttiin jätin tavarat ja se hytti olikin annettu jollekin muulle ja miun kamikset oli kateissa, no ne löyty paria kassia lukuunottamatta, sit oltiin tulossa jo satamaan niin huomasin etten ollut kerennyt käymään taxfreessä, no äkkiä juoksujalkaa sinne...
no sain ostokset tehtyä ja sitten isäni tulee hakemaan sieltä ja mennään ja sitten käytävällä tulee mies, luukas ja äitini vastaan ja miehellä oli kauhee vesipallo kädessä, kuulemma oli jäänyt hytin oven väliin... on miullakin unet, ja tuota unta siis riitti koko yön, vaikka välillä havahduinkin kääntämään kylkeä...

Kohta lenkille, eilen illalla ei kerennyt kun veljen heitin metästysmajalle ja siinä samalla menin hakemaan miestä puusavotasta, kun samalla suunnalla kumpikin... no oltiinkin siellä sitten puol kasiin ja sit vasta lähettiin et keretään sitten saunaan...
no tänään käyn näin aamusta ja sitten illasta uuestaan...pakko käydä, on sen verran tullut ny limpparia juotua vkolopun aikana, niin jos vaikka ei paino olis kovin noussu kun käu lyllerteleen tuolla ;)

mut menen nyt :wave:

Perfekta ja hattivatti 38+4
 
Jahas lenkillä käyty ja harkkoja saatiin aikaiseksi...tapahtuis jo...paikat turvottaa niin |O kohta kait kömmin tuonne vällyjen väliin vielä nukkumaan...eilisestä ei ole paljoa tunnelmat muuttuneet, paitsi tuo uni, jota sain nukuttua yöllä paremmin...mut juu meen taas valittamasta :wave:

Perfekta nakkisormineen ja elefantin jalkoineen
 
PikkuM:unohdinkin mainita, että mulla puutui myös myöhemmin sormet ja kieli! :eek: toivottavasti ei tuu enää toiste tollasta, pelästyttää vaan aina kaikki tollanen omituinen.

nita:mulla oli just noin kun sullakin, että kun yritti kattoa jotain tiettyä kohtaa, niin ei nähnyt sitä, koska se peittyi mustan pisteen alle. Mies vielä yritti sovitella uusia vaatteita ja kävi aina näyttämässä mulle, mutta kun en nähnyt! :eek: nyt jo vähän huvittaa, mutta ei eilen. Mulla ei kyllä muuten ollut mitenkään huono olo vaikka ukko väitti että näytän siltä kun pyörtyisin ihan just. No, täytyy ensi kerralla neuvolassa puhua asiasta... :whistle:

(.)Viime yö meni hyvin, sain nukuttua, mutta asennonvaihdot tekee kipeää. Huomasin tossa aamulenkillä, että vauva on varmaankin laskeutunut, koska enää ei satu selkään vaan tonne häpyluuhun. Voin varmaan siis unohtaa haaveet kääntymisestä |O supistuksia riittää...

Lisää vauvauutisia odotellessa :wave: =)

H82 36+5
 

HE82; No mulla ei sentään kieli oo puutunut, mut esikkoo ootellessa tuli kaikista kamalin kohtaus, meillä oli just silloin viel vieraita..
Sitä ennen ei ollu mitän häikkää ollut missään, sit yhtäkkiä alkoi silmissä näkyy mustia palloja ja jotia sahalaitakuvioita..no hetki meni ja sit alkoi oikee käsi puutumaan, sormi kerrallaan, ja aloin ihmettelee et mitä hittoo..sitten kohta tuntui et toinenkin käsi puutuu ja sitten ku alkoi korvissa suhisemaan, en meinannut kuulla mitä muut puhui..alkoi vähän paniikki nousemaan et mitä ihmettä mulle tapahtuu. Tähän kun lisää sen, et aivot tuntui ihan puuroutuneen, en osannut ees puhua..jotain sanaa hain mielessäni tosin pitkään, jotain ihan normisanoja..Sillon tuntui että hulluks oon tainnut tulla. Yritä siinä sitten olla mukana keskustelussa yms.

Neuvolassa kun tästä sit kerroin, nii terkka epäili et joko verenpaineessa oli tullu jotian heittoja tai oli jotain migreeniperästä..mutta kuitenkaan mulle ei oikeen päänsärkyy tullut sillonkaan, saattoi vähän jomottaa illemmalla.
Kamala tunne kyl oli, kun ei pystyny itteensä hallitsemaan yhtään.

Viime yö meni meilläkin vähän väliä kääntyillessä ja heräillessä..suurin syy siihen kyl oli tuo esikko. En tiiä mikä sille on tullu, ku pomppii öisin ylös ihan mihin aikaan sattuu. No, joka tapauksessa, viime yönä tuntuii taas hirvee ahdistus ylämahalla, kun heräsin ja nousin istumaan. Tuntui et vauva oli ihan tuossa niin ylhäällä kun vaan mahdollista, vaikka sit ku kädellä kokeili niin ei se niin korkeella ollut.
Ei sit vissiin ainakaan meil olla laskeuduttu, vaikka välillä tuonnekin alas tuntuu vihlontaa.
M ja rv 38+1
 
huomenta!!

Onnittelut niille jotka sai yöllä unta,ihan kateellisena täällä :ashamed: Mä en tosiaan saaanut! Nyt on sit ihan silmät ristissä, Mikä siinä on että vihloo tonne alapäähän..painaaks se vauva sinne jotenkin vai mikä on?!!? Se kipu kestää ihan jonkun 2sek mut tunne on kauhea! Ei mitenkään voi olla ja niitä tulee ihan yks kaks. Sit vauva alko yöllä jumppailee oikeen kunnolla just tohon oikeeseen kylkeen millä koitin nukkua ja sit ku käännyin selälleen (pakko) niin alko särkee alaselkään ja vauva vaan jumppaili |O
AArgh! miksei se voinu nukkua?!! |O :headwall:
Sori valitus.. varmasti isompiakin huolenaiheita monilla mutta mua niin alko ottaaa päähän!!

HE82: Mä sanoin neuvolassa noista mun oireista kun ollaan mietitty sitä raskausmyrkytyksen mahollisuutta noiden verenpaideiden takia mut ei terkka oikeen ottanu kantaa.. tuntu et epäili ehkä enemmän et paineet on hypähtäny johkin et siks tullu sellanen olo tjn.. mut kyl itteään se pelästytti aika paljon.. joskus aikasemminkin mulle on tullut joten jotenkin tiesin minkälainen se on mut silti kun ei tiiä mistä johtuu :eek:
Toivottavasti ei vaan tuu enään lisää.. siks oon koittanu esim.syödä ennen kuin ollaan lähdetty kaupoille jos se vaikka auttais (verensokeri liian alhaalla tjn?! )
Toivottavasti sullakaan ei niitä enään tule.. :hug:

PIKKUM: ei tuo sunkaan kohtaukses kyllä kivalta kuulosta
:| onneks ei oo nyt sitten enään tullut sellasia!

ELLU24; hyvä tietää että sairaalasta saa noita juttuja, jos nyt vaikka koko sairaalakassi vaikka pääsis unohtuu kotiin ;) Tosin,voiskohan olla mahd. että riippuis ihan sairaalasta mitä sieltä saa ja mitä ei? :/

(.) Mä voisin jo lähtee synnyttää. Ihan oikeesti. Ottaa niin päähän noi yöt kun ei saa nukutuks ja sit on päivisin ihan zombiena! No pitää asennoituu siihen et n.4 viikkoa vielä mahd.joutuu elää tän mahan kanssa :headwall:
Mua ei niinkään ota päähän tää vatsa,ei se oo edessä tai mtn mut ne yöt.. kun voi mitenkään päin olla kun johkin sattuu. No kai se vauva tulee sit kun on tullakseen ^^

PERFEKTA; samanlaisia tuntemuksia mullakin tuota vatsaa kohden :headwall: :D
Toivotaan että sullakin vauva tulis jo suht pian ulos :) Hyvä uni muuten :LOL:

Pitäis lähtee yhellä kirpparilla käymään..jos jaksais |O
mutta :wave:
 
Mullakaan ei tapahtunut eilisiltasen kovan supistuksen takia mitään.Nukuin tosi huonosti koko yön. Sain isiltä illalla pitkästä aikaa seksiruiskeen :LOL: Siitä seurasi aamuseitsemältä alkavat supistukset joita tuli 7 kpl noin 4 minuutin välein.ja nyt ei supistele taas ollenkaan...
En kyl jaksais enää yhtään tätä mahaa.Niinkuin ei moni teistäkään,huomaan "rivien välistä"
Nukuin tänä aamuna jo päikkärit puol 9-puol 10 ja sitten äsken vedin jo puolen tunnin tirsat.Univelkaa on ihan hirmusesti!
 
Seuraavana varmaan n77 ilmoittaa vauvelistaan ;)

Nyt seuraa valitusta mutta yrittäkää kestää :ashamed: Mulla on alapää meinaan ihan s**tanan kipeä nyt :headwall: Eilisen päivän oli katsos miehen veljen muksuja hoitamassa. No toinen niistä on jo 4v joten ei paljoa hoitamista tarvii,mutta niiden tyttö on 1vee joten oli sylissä kantamista,pyllyn pesua jne jne ja toi mun alapää ei tykännyt sitten yhtään :eek: Oikeesti eilen kun tulin kotiin niin musta tuntui,että rollaattori pitä hakee! Tänään sama meno,jos istun liian kauan tai seison liian kauan niin kävely on yhtä tuskaa :| Tää ei ole yhtään kivaa ja jos tätä jatkuu vielä kuukausi niin......................En tiedä onko tämä liitoskipua vai mitä kipua mutta kävely on aivan tuskaa |O |O

Mä painun nyt pois valittamasta...vaapun hakemaan kahvia...

LilliM+Kaapo 35+4
 
Mihis on kaikki hävinneet kun oli jo toisella sivulle menossa tämä pinkka :wave:

kaikki tietty viimeisillä viikonloppuvierailuilla ennen synnytystä tai sitten kaikki muut kuin mie on synnyttämässä...huomaa että minulla ei ole elämää :LOL: :LOL:
 
Juu ei tää synnytä vielä! :| Ei, vaikka kuinka jo haluaisikin. :ashamed: Niinkuin viimeksi narisinkin, yöt on ihan tuskaa, näin myös viimeyö. Senverta saan nukutuksi, etten ihan seiniä päin kävele. Mutta ärrrrsyttää, kun jatkuvasti heräilee, on paha olo, paikat puutuu jne... |O

Mutta joo, ei siis mitään kerrottavaa muuten. Ollaan oltu sukulointikierroksella tänään...

mussu & pulla 36+2
 
Supisteluja piisaa sen verran että ei saa levätyksi, mutta synnyttämään ei näillä vielä lähetä |O ......ketuttaaaa |O

Ei sen tärkeämpää ilmotettavaa tällä erää
:ashamed:

katjuza ja ilmarijalmari 37+5
 
tosi hiljasta kyllä joo mut ei hätiä mitiä..täällä kans yks jolla ei muuta elämää :LOL:

pääsin sentäs sinne kirpparille mut eipä sieltä mittään löytynyt.

Pitäis varmaan mennä lepäilee jos siitä jotain tulis.. kun tietää että yöstä ei taas tuu YHTÄÄN mitään :headwall:

joten eipä täälläkään näillä eväillä synnyttää lähetä
:ashamed:

 

Iltoja!

Ei olla täälläkään ihan kohtakaan synnärille lähdössä..ei siis oo mitään tuntemuksia :(
Huomenna lähetään hakemaan meijän turvakaukalo miehen siskolta, ne asuu n. tunnin matkan päässä/suunta. Niillä on ihana poika, oikee turboukko :) Miejän tyttö on ihan ihastuksissaan, haluaa pitää aina sylissä yms.

Mekin käytiin tänään kirpparilla, ja MIES löysi ihanan bodyn. Se tosin oli 80 senttisen, mut tosi söpö, missä oli Nalle Puh ja Nasu pieninä. Nii ja se oli vaaleenpunasävyinen..ei siis tiedetä, kumpi siel massus köllii, mut kaikki on veikannut (tai toivonut) poikaa..(siis kun yks tyttö jo on..meille se on ihan sama)
No, katellaan pääseekö tuo body käyttöön meijän, vai jonkun muun lapsella sit :)

Nii ja kummallista tuossa reissussa oli just se, ettei mies yleensä mitään lasten vaatteita, eikä ainakaan vauvojen kattele..joskus tytölle saattaa kattoo jotina vaatetta, mut mullekin sanonut tähän asti et ei niitä vauvan vaatteita tarvii ostella niin paljoo, vaikken kyl niin hirveesti oo ostellutkaan.

No, iltatoimille tytön kans, öitä vaan ja kunnon unia kaikille!
M ja rv 38+2
 

Yhteistyössä