Mulle ei kummempia kuulu. Vauva on alkanut enemmän liikkumaan tai siis nyt tunnen liikkeet ihan missä asennossa tahansa. Mutta silti tämä ei liiku niin,että koko maha hytkyis
Asiaa en murehdi,mutta hassua että tämä niin erilainen kuin mitä esim.kuopus oli. =) Pakostakin sitä miettii,että onko tämä sittenkään poika
Kaikki mennyt niin erilailla tällä kerralla. Poikien raskaudet olivat kuin kopioita toisistaan. Mutta ei mulle väliä kumpi tulee =)
Mulla tuo seuraava lekurineuvola jääkin väliin kun siellä yksityisessä ultrassa tehtiin sisätutkimus. Onneksi ei tarvitse sille omalle "hiirilääkärille" mennä
Työpäivät vetelevät viimesiään. Toisaalta vähän haikeaakin. Pojat kun ovat viihtyneet hoidossa hyvin ja mä töissäni paremmin kuin hyvin =) Mutta aika aikaansa kutakin. Uudet tuulet odottavat
Vauvalle tekisi mieli ostella kaikkea kivaa,mutta yritän hillitä itseäni
Toisaalta mulla on ennalta jo jotakin vaatetta ja kun se pakkauskin vielä tulee =) Niin ja oonhan mä jo ehtinyt jotain pientä kivaa käyttövaatetta hankkimaan
Tuttipulloja voisi tietty muutaman hamstrata kaiken varalta. Niin ja
imetyskumi on mulla ainakin ihan ehdottomasti ekana hankintalistalla. Kuiteski taas tissinpäät ihan auki,mutta toivottavsti eivät ala vuotaa verta niinkuin viimeksi. Rintatulehduksen se sitten teetti ja imetys kaatui siihen :/
Koittelin muuten tuossa yksi ilta saunassa ollessani,että tissit ovat mahdottoman pingottuneet ja täyteläiset
Vielä vähän aikaa sitten olivat kuin kärpäslätkät ja nyt on ihan erilaiset
Mulla on muuten imettämisestä nyt jokin "pakkomielle" eli mä toivon niin onnistuvani siinä! Oottekos te muut miettineet tällasia syvällisiä niinku mä?
Kuopuksen kanssa koko imetys siis kaatui siihen pirhanan tulehdukseen :kieh:
LilliM+isäntä 22+6