Esitietolomake on täällä ainakin sellainen missä kysytään suvun sairauksista,aiemmista synnytyksistä,hätäkastenimet sekä toiveet tulevaa synnytystä varten. Sen palautan seuraavalla kerralla neuvolaan ja he lähettävät sen sairaalaan. Tietää sairaala varautua tuleviin synnyttäjiin =)
Mulla nyt ei paljoa toiveita ole synnytyksen varalle kun tiedän,etten kuitenkaan taas ehdi saamaan epiduraalia eli ilokaasulla luultavasti kärvistellään :kieh: Ainoo toive on,että synnytys menisi nopeasti ohi ja vauva tulisi iisisti maailmaan =) Saakahan sellasia toiveita listata
Mun mahaa on kommentoitu ihan tässä pankin tiskilläkin. Yksi mies totesi tällä viikolla,että hän näki juuri naisen joka saa syyskuulla vauvan ja sillä oli kyllä paljon pienempi maha
Mitäs siihen sitten lisäämään... Mulla on siis mielestäni iso maha,mutta ei sitä neuvolassa ole mitenkään kommentoitu. Sf oli pompannut 20cm:n lyhyessä ajassa.
Kiva kiva kun meidän vanhin poitsu oksensi koko eilisen illan :| Tarttuu sitten sata varmana meihin kaikkiin muihinkin :$
Niin joo hehkutanpa tähän lopuksi,että tänään tein oikein kirpparilöytöjä =) Ensinnäkin vauvalle uuden veroinen turvakaukalo ja hintaa oli huimat 9e! Kiva sellainen nallekuosinen missä oli vielä kunnon aurinkolippakin. Vauvalle käyttövaatetta läjäpäin halvalla ja isommatkin pojat sai muutaman paidan
=) Vähän olin tyytyväinen ostoksiini!
Tänään olimme nuoremman kanssa allergiapolilla kontrollikäynnillä niin sainpas sitten parkkipirkoilta sakkolapun :kieh: :headwall: Huimat 30e
Meillä ei ole ikuna ollut parkkikiekkoa niin olipa mies sitten ostanut kiekon enkä mä tiennyt sen olemassaolosta autossa :headwall: Ei sitten ollut mulle maininnut :headwall: :headwall: |O Just kun iloitsin ettei ole paljoo laskuja maksettavana seuraavasta palkasta niin johan rapsahti ja ihan turha summa vielä :kieh:
Niin ja me ei enää osallistuta valmennuksiin. Esikoisen aikana käytiin kaikissa mahdollisissa. Eikä multa ole edes kysytty että haluttaisko me osallistua uudelleen. Vai onko ne vain ekakertalaisille?
Sannalle että just luin siitä Vaukirjasta (jonka kai olet neuvolasta saanut) että näillä viikoilla vauvoilla alkaa olemaan unijaksoja.
LilliM+isäntä 22+2