piti tulla vielä ennen nukkumaan menoa laittelee tännekkin..
EMMAMMA: onnea tytöstä :hug: :heart: !
Mulle kyllä käy jos haluut laitella jonkin merkinnän nimimerkin perään kumpi ois tulossa
Meille veikattiin siellä 4d:ssä tyttöä mutta ei kuitenkaan luvannut varmaksi
oltiin viikolla 23 ja kuulemma oli hyvät viikot joten kaipa se sitten pitää uskoa että tyttö ois tulossa, no sellainen olo on itelläänkin kyllä mutta saa nähä sitten miten käy
eli mun perään voi ainaskin laitella sen punaisen sydämmen ja vaikka kysymysmerkinkin
mulla on 14.8 se sokerirasitus.. :/ toivottavasti ei vaan tuu huono olo kun on vähän taipumusta jos ei oo hetkeen syöny
rautaakin pitäis syyä. kuulemma pitäis nyt kohtapuolin alkaa vetää noita pillereitä kaks kpl päivässä.. hyvä jos yhden ees alas saan :$ kun tuntuu että vatsa menis kovaks niistä..
huomenna pitäis sitten lähtee yöks mökille kattelee miekkosen sukulaisia..
saa nähä miten reissu menee kun aina kun ollaan oltu siellä niin sitten on jotain käyny esim. viimeks oli se päivystyksen reissu :kieh:
mulla on muutenkin tässä särkeny tota alaselkää ja ollu sellasta menkkamaista jomotusta mutta en sitten tiiä onko supistuksia vai vaan jotain muita kasvukipuja. onneks on lakannu kun ei tosiaan kiinostais mennä päivystykseen mutta pakko se sit taas on jos kivut käy hirveiks!
ehkä kuitenki ekana soittelen sinne ja sitte vasta meen jos niin käskevät tehdä, muutenki ottaa päähän siellä ootella :headwall: ja vielä kun ei koskaan oikeen saa vastausta mikä mulla sitten on ollut!
toivottavasti tuolla alapäässä ois kuiteki kaikki vielä visusti kiinni..
no jaa saa nähä mitä taas viikko tuo tullessaan :O
mutta mä taidan nyt vihdoin ja viimein painuu nukkumaan. palaillaan taas sitten kun kotiudutaan :wave: