Jeps, minäkin neuvolassa kävin tiistaina ja kaikki oli ok. Painon nousu edelliskerrasta jotain vähä rapiat 500g/vko, mutta tosin on lähtöpainooni vielä kaks kiloa matkaa, kun sillon aluksi laihduin niin kovasti, niin en nyt oikeen tiiä paljonko mulla olis tuo painon nousu..? Varmaankin -2kg edelleen
Paineet oli hyvät, sydänäänet 140 luokkaa, hemoglobiini 116, eli vähä laskenu.. Sf mitta otettiin ekaa kertaa ja aika alarajoilla mennään.. 16,5 saatiin mitaksi..
Mä täältä porskutan jälkijunassa, teillä muilla näyttää olevan noita huikeita lukemia lähes kaikilla noissa mitoissa.
Kelapaprut sain, mutten vielä raskaustodistusta... Saan sen vasta ens kerralla, kait??? Tosin mulla ei ole harmainta aavistustakaan kuinka sen lapun täytän ja minne palautan ja mihin mulle äitiyspakkaus tulee ku muutan taas ens kuun lopusta takasi Helsinkiin.. Pitää kai rohkaistua ja käydä ihan kelatätien juttusilla, että kuinka asia hoidetaan, jos sais vaikka sitä kautta jotain valaistusta asiaan (toivossa on hyvä elää...). Keskiraskauden lääkärineuvolaki pitää varata Helsingistä, kun tänne en enää saanut aikoja... Esitietokaavaketta en saanut, koska täällä en synnytä ja sitäkin kai pitäisi kysellä Helsingistä käsin.. Ja nyt kun sitten yritin soittaa niin eihän siellä mun terkkari ole tietenkään paikalla!!! |O Noh, huomena yritys uusi.
Rota-virus rokotetta ei varmaan oteta, mutta tubi-rokote saadaan miehen ammatin valinnan puolesta. Eli kun erittäin todennäköistä on että seuraavan 10 vuoden aikana jonnekin sotatantereille lähdetään rauhanturvatehtäviin, niin se on pätevä syy terkkarinkin mielestä saada se.
Perfekta Mitäs olit mieltä ä-pakkauksen toppahaalarista??? Minusta se näytti edelleen TOSI isolta vaikka se on muka 68... On aika reilua kokoa, mut meneepä sit varmasti koko talvi. (Oon veljeni vaimon ä-pakkausta käynyt tonkimassa
)
Miiku84 Ai sullakin on reissaava mies? Ymmärrän miltä tuntuu... mulla mies joka opiskelee välillä eri paikkakunnilla, koska opiskelee niin ärsyttävää alaa |O Nyt tosin on kesälomalla, mutta vain opiskeluista, töissä siis tälläkin hetkellä ja 13 tuntisia päiviä että ei kiva :/ Koko kevät porskuteltiin viikonloppusuhteessa kun miehen koulu siirty puoleks vuodeks muualle.. Että olishan sen kiva alottaa se "normaali" elämä ja elää ja kokea ja tuntea ja nähdä yhdessä kaikki normaalit asiat, mutta ei nähtävästi vielä tässä vaiheessa.
Sitte tuosta masennuksesta/ahdistuneisuudesta... Mulla todettiin tuossa keväällä keskivaikea masennus ja sitä hoidellessa on nyt mennyt elämä.. välillä käydään tosi tosi pohjalla, mutta välillä elämä jopa hymyilee.. Kai se elämä voittaa. Neuvolassa kannattaa todellakin puhua, minäkin eka kerralla kerroin heti ja pääsin sitä kautta sitten ammattiauttajille... Nämä raskaushormonit sitten tekevät vielä oman vaikeutensa tähän sairastamiseen.. :headwall: Mutta yritän nyt oikeesti parantua tästä, jotta sitte lapsen syntymän jälkeen ei tulis sitä paljon pelättyä synnytyksen jälkeistä masennusta...
Mutta jakseluita kaikille ja voikaa paksusti! Itse tunnun voivani tosi pönäkästi, vauveli kun painaa ruokalaukut ja virtsarakot kasaan, niin olo tuntuu ähkyiseltä koko ajan ja pissattaa vartin välein..
Kuten sf-mitasta voi päätellä, meidän tyllerö tykkää kasvaa selkärangan välittömässä läheisyydessä..
Edla + tyllerö 22+0