Miiku sanoiko terkkari mitään tuosta painonnoususta? Siis, että pitäs kattoa mitä syö ja liikkua jne. Mulla viime neuvolassa oli painoa tullu rv 19 yhteensä 3kg. Ei kilomääränä paljon mutta kun tuota edellisen neuvolakäynnin jälkeen oli tullut se 2kg ja viikkonousu olli siis 500g, niin jo sanoi että liikaa noussu viikkoa kohden. Siis täh? melkein puolivälissä olin sillon ja 3kg liikaa? Nyt arvelisin että on taas tullu se 2kg lisää edellisen käynnin jälkeen, eli yhteensä noussu nyt 5kg ja viikkonousu edelleen se 500g. Saa nähdä mitä se huomenna täti sanoo kun neuvolassa käyn. Mut sanokoot mitä sanoo, minä en siitä stressiä ota. ite kuitenkin tiiän että normaalisti syön, mitä nyt hieman kesäherkkuja meneekin. Ja jos ei yli puolenvälinkään oo paino saan nousta sitä 5kg ni johan on kumma. Minä oon orientointunu semmoseen 10-14kg painonnousuun ja onhan tuonne vielä matkaa.
Neulomisgalluppiin Minä ajattelin itse neuloa villasukat ja -tumput vauvalle. Äidilleni vähän tuossa jo puhuin että josko hän neuloisi villanutun ja -housut. Itsellä ei taida siihen taidot riittää. Talvivauvalle ne kuitenkin tarttee jos ulkona vaunuissa nukkuu.
Katjuza Aivan ihana tuo sinun tekemä puku. Hitsi kun osaisi itsekin ommella tuollaisia. Teetpä sitten omalle lapsellesi minkälaisen hyvänsä niin taatusti tulee nätti
Juu mut eikai se auta kun lähtä taas kotihommia tekemään.
Sanle ja DJ 23+0
Neulomisgalluppiin Minä ajattelin itse neuloa villasukat ja -tumput vauvalle. Äidilleni vähän tuossa jo puhuin että josko hän neuloisi villanutun ja -housut. Itsellä ei taida siihen taidot riittää. Talvivauvalle ne kuitenkin tarttee jos ulkona vaunuissa nukkuu.
Katjuza Aivan ihana tuo sinun tekemä puku. Hitsi kun osaisi itsekin ommella tuollaisia. Teetpä sitten omalle lapsellesi minkälaisen hyvänsä niin taatusti tulee nätti
Juu mut eikai se auta kun lähtä taas kotihommia tekemään.
Sanle ja DJ 23+0