iltoja.
Pitäis nukkumaan kyllä mennä jo pikkuhiljaa kun alkaa silmät menee niin jo kiinni |O no jos kohta
PAINOSTA; oli ollut puhetta, mulla se on vissiinkin noussut n. 3kg ainakin toistaiseksi ja oon ollu ihan tyytyväinen. Kuitenki koittanu kattoo vähän mitä syön ja liikkuakkin jne. Onneks noiden koirien kans tuleekin liikuttua kun vähän pakko käyttää niitä pihalla
Ja totta, riippuu tosiaan niin ihmisestä tuo painon nousu!!
ÄITIYSVAATTEISTA; mä tilasin pikkasen noita mammavaatteita tuossa kesällä ja kyllä mä luulen että noilla mitä on niin pärjää.. muutamat paidat ja housutkin. Tosin ei oo mullakaan takkia mutta tiiä sitten että mistä sellaisia äitiystakkejä saisi suht halvalla?! ja viitiikö sitten pariksi kk ostaakkaan.. ehkä sitä jollain syksy ja sitten talvi takilla pärjäis mitä kaapista löytyy..saa nähä.
Viittis kuitenkaan omaisuutta maksaa mistään kunnon mamma syksy/talvi takista kun niin vähän aikaa tulee olemaan käytössä.
Vaikka tuskin heti se masu pois lähtee mutta joskus toivon mukaan kuitenkin
TURHIA HANKINTOJA; ei oo ainakaan vielä tullu tehtyä mutta ehtiihän tässä vielä (;
Sitten tällänen kysymys; ONKO TUOLLAINEN KUIN 126/85 HYVÄ VERENPAINE? Kun mähän kävin siellä terv.asemalla lääkärillä kun nukuin pommiin sen oman neuvolalääkäri ajan ja toi lääkäri oli vähän mitä oli niin tuli vaan mieleen että onko toi ihan ok kun ei siihen mittään sanonu? :ashamed:
muuten siellä TAISI olla kaikki kunnossa.. kun ei oikeen selvää vastausta saanut.
:ashamed:
Tosin se sanoi että mulla on pehmentynyt kohdunsuu ja että se on yleistä näin raskaana oleville (!?) mutta ei oo merkannu mitään tohon korttiin että onko kiinni vai ei, pelkkää tyhjää. Pituus oli sen 3cm.
Joten oon tässä ruvennu miettimään kun mulla on parina pvänä ollu tota alaserkä särkyä ja vatsassa kanssa tuntuu että voisko ne olla supistuksia ja jotenki liittyä siihen pehmentyneeseen alapäähän?!
Jotenki häiritsee vaikka sit kuitenki tuntuu että kaikki ok kun en sillain tunne itteeni "kipeeks" tai mtn. Ens viikolla mulla neuvolassa terkkari niin siellä aattelin tosta sanoa ja varmaan itekki näkee että kun ei oo merkannu tota kiinteä/pehmeä kohtaa. Saa nähä mitä sanoo..
Toivottavasti suht sujuvasti selitin
No jooh jos tästä lähtis vaiks nukkumaan niin sais ehkä untakin ja aamulla ittensä ylös!!
öitä :wave: