Kuulumisia täältäkin taas...
Yöt ovat aikalailla toivottomia,mulla taitaa joka toinen yö olla hyvä ja joka toinen huono.oon hereillä 1-3tuntia yöllä ja pyörin vaan.illalla on pakko lukea kirjaa ainakin se 1-2tuntia jotta silmät alkaa olla ihan sikkurassa.luojan kiitos että oon saikulla,mähän en jaksais millään olla töissä kun en saa öisin nukuttua..olisin illlalla ihan kauhea tapaus muulle perheelle :ashamed:
hemppa on täällä pysynyt nyt ylhäällä ja oon syönyt tota Retaferia nyt jo todella pitkän tovin ja myös sitä raskaus ajan vitamiini juttua mitä joku muukin popsi.
Ihania masu kuvia täällä olikin jo,mä oon toivoton tapaus enkä oo saanut laitettua.mutta en oo vielä heittänyt kirvestä kaivoon sen asian suhteen,kyllä vielä onnistuupi
ja ja jollain mammalla oli ollut synttärit,joten onnittelut sinne suuntaan!!
Mulla on nyt viime viikolla ollut alapäässä paineen tunnetta ja kovaa vihlontaa,eilen oli muutama supistus selkäpuolella.
Muita selkäpuolen suppari mammoja??
Tuntuu että tää supistelu puoli on ihan uutta mulle kun esikoisen kanssa ei ollut oikeestaan yhtään niitä ja nyt sitte onkin senkin edestä.Seuraava lääkäri onki se vika ja vasta rv36,mutta ens viikolla on taas neuvola ja juttelen hänen kanssaan + kattelen mikä on tilanne että käynkö lääkärissä vielä ennen sitä vko36.
mutta mutta nyt lähden metsästämään koiraporttia,niin loppuu toi koirien yöllinen sänkyyn tulo+ sänkyyn tulo yritykset!