vauvan asennosta..minun masuvauva pyörii vielä,pääasiassa on perätilassa. tiedän sen vauva liikkeistä, on hiljempaa perätilassa, liikkeet enemmän sellasia muljahduksia, jotkut potkut sit kohdistuu tonne alakertaan ja se tekee meinaan kipeää. ja jos on oikeinpäin, tuntuu selkeitä potkuja kyljissä.
sit tiedän omasta olostani vauvan asennon, olopaljon tukalampi jos vauva perätilassa, kun pää painaa kylkiin. mut kokemuksesta tiedän et pyörii vielä rv 37, voi jopa kääntyä just ennen synnytystä. mullahan kaksi edellistä syntyneet rv37, ja ovat kääntynet vielä viime hetkellä. tyttö kääntyi kyllä perätilaan. nyt mulla rutiinisti katsotaan vauvan tarjonta ultralla synnytykseen mennessä. ettei tule enää kiireellisiä sektioita viime hetkellä huomatusta perätilasta. huomattiin vasta meinaan ponnistusvaiheessa, kun tulikin jalka emättimestä pään sijaan...
mä oon ollut ihan kuolemanväsynyt..ja kiukkuinen kun ampiainen..olo vaan pahenee, huomaan jopa masennusta ilmassa..koko elokuun lapset sairasti, nyt kaksi viikkoa putkeen, enterorokossa..yksin saanut tätä taloutta pyörittää, yhden viikon mies teki 16tuntista työpäivää, sitten tuli kipeäksi, ja eihän se voinut tehdämitään,kun oli näppyjä käsissä.
kai tässä jossain vaiheessa näkyy valoa tunnelin päässä, tällä hetkellä ei vaan tunnu siltä. nytkin olen yksin, tosin vaan kahden nuorimman kanssa. mut nehän ne eniten työllistääkin..kai mä raahaudun tästä ulos niitten kanssa.
esikoinen,napsutteli eilen vessassa ollessaan mun astmalääkkeen tyhjäks..en löydä reseptiä mistään..joten pulassa olen, flunssaa vielä ilmassa, joten sitä todella nyt tarttisin..ei mahda mitään..
alakuloisissa tunnelmissa manhis(ex manhattan) ja masu vauva rv 29 tasan..hyväs lykyssä enää 7-8viikkoa