Olen ollut sairaalassa prenalla seurannassa torstai-illasta lähtien korkeiden istukan virtauksien ja vauvan pienuuden takia. Lapsille saimme järjestettyä hoitopaikan, kun mies on töissä. Lapset on sopeutuneet hyvin tilanteeseen ja ovat käyneet katsomassa mua sairaalassa, pienempi vaan ei oikein viihdy huoneessa ja onhan se ymmärrettävää. Haluaa aina pian pois. Olemme sitten olleet kanttiinissa.
Vaavi on vilkasliikkeinen ja sydänäänikäyrät hyvät. Virtaukset välillä korkeat ja välillä normaalit. Syytä ei tiedetä. Vauvan vartalo on hoikka muuhun kroppaan nähden. Vaikea mittailla tarkasti, kun vaihtaa jatkuvasti vielä asentoa. Joka päivä eri asennossa. Tänään taas raivotarjonnassa.
Painoarvio vauvalla on alle 2 kg, pienikokoinen on. Istukassa ehkä jonkinasteista vajaatoimintaa, seuranta tarkkaa. Päivittäin otetaan käyrät pari kertaa ja ultrataan virtaukset.
Mies on pärjännyt hyvin kotona lasten kanssa, vaikka ei ole juuri koti-isänä ollut. Anoppi on ollut auttelemassa viikonloppuisin, siivosi ja laittoi nytkin viikonloppuna ruokaa ja oli yötä meillä. :heart:
Lapset ovat olleet tänään toista kertaa hoidossa ja siellä on Neealla kaverina toinen 2-vuotias tyttö. Niin hyvin lapset viihtyneet, etteivät meinanneet malttaa kotia lähteä. Saavat myös muuta mietittävää, kun ovat hoidossa.
Ikävähän mulla on lapsia ja miestä, mutta tilanteeseen täytyy vain nyt sopeutua ja ajatella vauvan parasta. Antavat vaavin vielä kasvaa, ellei tule mitään hätätilannetta, joka aiheuttaa sen että sitten synnyttämään tavalla tai toisella. :heart:
Tilapäinen hoitopaikka lapsille järjestyi heti kun tänne jäin.
Käytössäni on tietokone sairaalassa ja yritän aina käydä välillä kertomassa kuulumisia. Ehkä enemmän odottajissa +35 vuotta. Sieltä voitte käydä lukemassa kuulumisia. En viitsi samaa laittaa joka osioon.
Enkä aina muista enkä kerkeä tarkistaa, mitä olen jo kertonut. Antakaa anteeksi! :ashamed:
Pian onkin ruokailun aika, oikein mukavaa illanjatkoa teille! :heart: Neeanäiti ja Pikkiriikkinen prinsessa rv 36+0 :wave: